Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (5 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
hmmm ik heb de tweede helft niet gezien, maar las overal dat Mertens van rijn helemaal heeft zoekt gespeeld

waar zijn die toptalenten van Ajax gebleven het is toch allemaal een slag minder dan wat ik altijd zag bij Ajax :(

en pat kom niet verthongen en eriksen want dat zijn geen Nederlandsers die de hele jeugd van Ajax hebben doorlopen

waar zijn de talenten zoals een Bergkamp, Sneijder, Seedorf, Kluivert, de boertjes en vele anderen.

ook in de huidige Ajax selectie zie ik geen echte toptalenten van Nederlandse kom af
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
hmmm ik heb de tweede helft niet gezien, maar las overal dat Mertens van rijn helemaal heeft zoekt gespeeld

waar zijn die toptalenten van Ajax gebleven het is toch allemaal een slag minder dan wat ik altijd zag bij Ajax :(

en pat kom niet verthongen en eriksen want dat zijn geen Nederlandsers die de hele jeugd van Ajax hebben doorlopen

waar zijn de talenten zoals een Bergkamp, Sneijder, Seedorf, Kluivert, de boertjes en vele anderen.

ook in de huidige Ajax selectie zie ik geen echte toptalenten van Nederlandse kom af

Waar heb je het allemaal over? Dit gaat over het Nederlands elftal niet over Ajax.
Ik weet niet wat je probleem met Ajax is maar je bent totaal niet relevant.
Wat verwacht je van van Rhijn dan? Zijn 1e wedstrijd en meteen in een kolkend Koning Boudewijn stadion. Zijn 1e helft speelde hij redelijk goed.
Het was een nieuwe formatie, spelers zijn niet op elkaar ingespeeld en Belgie heeft een goed team. Het probleem is dat 2 van de vier doelpunten door ontzettend domme fouten komen van NDJ en Stekelenburg. en sneijder op linkshalf werkt niet. VDV nergens gezien, Nigel speelde ook niet goed. Heb eigenlijk niemand gezien die er echt zin in had.
Dit kan gebeuren en ja jammer dat het tegen Belgie moet. Maar ik vind het terecht dat vGaal die jonkies in het diepte gooit en als je dan verliest ja jammer daar leer je van.
Maar ik blijf erbij dit zou in de Arena nooit gebeurd zijn.

Nu moet Belgie zich ook gaan kwalificeren voor het WK, lijkt me leuk om ze daar weet tegen tekomen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Waar heb je het allemaal over? Dit gaat over het Nederlands elftal niet over Ajax.
Ik weet niet wat je probleem met Ajax is maar je bent totaal niet relevant.
Wat verwacht je van van Rhijn dan? Zijn 1e wedstrijd en meteen in een kolkend Koning Boudewijn stadion. Zijn 1e helft speelde hij redelijk goed.
Het was een nieuwe formatie, spelers zijn niet op elkaar ingespeeld en Belgie heeft een goed team. Het probleem is dat 2 van de vier doelpunten door ontzettend domme fouten komen van NDJ en Stekelenburg. en sneijder op linkshalf werkt niet. VDV nergens gezien, Nigel speelde ook niet goed. Heb eigenlijk niemand gezien die er echt zin in had.
Dit kan gebeuren en ja jammer dat het tegen Belgie moet. Maar ik vind het terecht dat vGaal die jonkies in het diepte gooit en als je dan verliest ja jammer daar leer je van.
Maar ik blijf erbij dit zou in de Arena nooit gebeurd zijn.

Nu moet Belgie zich ook gaan kwalificeren voor het WK, lijkt me leuk om ze daar weet tegen tekomen.
dat ik mij zorgen maakt over dat ajax weinig talenten voorbrengt voor het Nederlands elftal. Ik verwacht niet veel van rijn als je goed leest snap je ook dat ik niet van rijn iets kwalijk neem.

Maar ik maak mij zorgen over de aanwas van talenten. Ajax is altijd belangrijk geweest voor het Nederlands elftal en op dit moment zie ik weinig toptalenten daar rondt lopen.

en dit neem ik van rijn of wie anders niet kwalijk maar ik vind het wel opvallend.

De wedstrijd zie ik los daarvan. ik geef al aan dat ik de tweede helft niet gezien hebt.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
dat ik mij zorgen maakt over dat ajax weinig talenten voorbrengt voor het Nederlands elftal. Ik verwacht niet veel van rijn als je goed leest snap je ook dat ik niet van rijn iets kwalijk neem.

Maar ik maak mij zorgen over de aanwas van talenten. Ajax is altijd belangrijk geweest voor het Nederlands elftal en op dit moment zie ik weinig toptalenten daar rondt lopen.

en dit neem ik van rijn of wie anders niet kwalijk maar ik vind het wel opvallend.

De wedstrijd zie ik los daarvan. ik geef al aan dat ik de tweede helft niet gezien hebt.

Dit concludeer je uit een verloren wedstrijd? Wat is er nou opvallend ? vRijn heeft de hele 1e zichzelf sufgerent en begine 2e helft idem , Mertens kwam fris erin en vRhijn was kapot. VdV hoort hem tehelpen dat gebeurde niet. Verdediging was totaal niet op elkaar ingespeeld en Belgie scoorde uit 2 persoonlijke fouten en waren gewoon gemotiveerder.

Dat Ajax teweinig talenten voort brengt vind ik nogal vreemd aangezien de kern van het huidige Nederlands Elftal bij Ajax is opgeleid. VDV,Stekelenburg,VDW,vRhijn,Sneijder,Heitinga. Noem mij maar een talent van een andere club die beter is dan zij zijn?

Mitchel Dijks en Ricardo Koppens moeten zich nog ontwikkelen, net als Davy Klaasen die allen genoeg speelminuten gaan maken dit seizoen.

Maar volgens mij hebben andere teams zich ook ontwikkeld door de jeugd aan tepakken dus het probleem van teweinig talenten voortbrengen word opgevangen door andere clubs.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Dit concludeer je uit een verloren wedstrijd? Wat is er nou opvallend ?
nee dat concludeer op wat ik de laatste seizoen opvallend vind.
vRijn heeft de hele 1e zichzelf sufgerent en begine 2e helft idem , Mertens kwam fris erin en vRhijn was kapot. VdV hoort hem tehelpen dat gebeurde niet. Verdediging was totaal niet op elkaar ingespeeld en Belgie scoorde uit 2 persoonlijke fouten en waren gewoon gemotiveerder.
het gaat niet om van rijn wat ik al eerder zei heb ik de wedstrijd nauwelijks gezien.

Dat Ajax teweinig talenten voort brengt vind ik nogal vreemd aangezien de kern van het huidige Nederlands Elftal bij Ajax is opgeleid. VDV,Stekelenburg,VDW,vRhijn,Sneijder,Heitinga. Noem mij maar een talent van een andere club die beter is dan zij zijn?
klopt maar ik heb het over de volgende lichting

Mitchel Dijks en Ricardo Koppens moeten zich nog ontwikkelen, net als Davy Klaasen die allen genoeg speelminuten gaan maken dit seizoen.

Maar volgens mij hebben andere teams zich ook ontwikkeld door de jeugd aan tepakken dus het probleem van teweinig talenten voortbrengen word opgevangen door andere clubs.
ja maar dat zijn geen supertalenten zoals sneijder of vdv waren
die waren op hun 19e al dragende spelers terwijl de namen die jij hier noemt net een poging doen om door te breken.
ja maar ajax had meestal de echte toppers (vaak meerdere) en nu niet
en dat vind ik opvallend
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
nee dat concludeer op wat ik de laatste seizoen opvallend vind.

het gaat niet om van rijn wat ik al eerder zei heb ik de wedstrijd nauwelijks gezien.

klopt maar ik heb het over de volgende lichting

ja maar dat zijn geen supertalenten zoals sneijder of vdv waren
die waren op hun 19e al dragende spelers terwijl de namen die jij hier noemt net een poging doen om door te breken.
ja maar ajax had meestal de echte toppers (vaak meerdere) en nu niet
en dat vind ik opvallend
Het laatste seizoen werd ajax toch kampioen met jong en oud gemixed?

Hoe kan je dan concluderen dan vRijn werd weggespeeld?

Leuk, maar de volgende lichting hoeft er pas over 4 jaar tezijn.

:lol:Dragende spelers? Waar heb je het over? VDV,Sneijder ect ect waren op hun 19e net aan basisspeler.

Had meestal toppers, noem is namen dan?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Het laatste seizoen werd ajax toch kampioen met jong en oud gemixed?
topprestatie van frank de boer :delpiero:
die echt het maximale haalt uit de huidige selectie.

Hoe kan je dan concluderen dan vRijn werd weggespeeld?
zie mijn eerste post hierover dat stond overal :)

Leuk, maar de volgende lichting hoeft er pas over 4 jaar tezijn.
is dat zo? mathijsen is 31? en in de breedte hebben we ze nu al nodig

:lol:Dragende spelers? Waar heb je het over? VDV,Sneijder ect ect waren op hun 19e net aan basisspeler.
is dat zo?
wanneer maakte sneijder zijn debuut? 17e! en wanneer vdv? 17e! en twee jaar later waren hun echt wel belangrijke basisspelers en ook al onderdeel van nederlands elftal. Terwijl klaasen die jij noemt ik eigenlijk nog zowat nooit heb zien spelen in ajax 1 (weet hij heeft een paar wedstrijden gespeeld maar nog geen 10 als basisspeler) en al helemaal geen onuitwisbare indruk gemaakt op mij en meniggeen.

Had meestal toppers, noem is namen dan?
ook zie eerste post hierover
bergkamp etc
hij nederlands elftal van 1998/2000 was bestond vooral uit voormalig ajax jeugd spelers.

nederlands elftal 2008/2010 idem dito

ajax jeugdspelers waren altijd hofleverancier van nederlands elftal.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
topprestatie van frank de boer :delpiero:
die echt het maximale haalt uit de huidige selectie.


zie mijn eerste post hierover dat stond overal :)


is dat zo? mathijsen is 31? en in de breedte hebben we ze nu al nodig


is dat zo?
wanneer maakte sneijder zijn debuut? 17e! en wanneer vdv? 17e! en twee jaar later waren hun echt wel belangrijke basisspelers en ook al onderdeel van nederlands elftal. Terwijl klaasen die jij noemt ik eigenlijk nog zowat nooit heb zien spelen in ajax 1 (weet hij heeft een paar wedstrijden gespeeld maar nog geen 10 als basisspeler) en al helemaal geen onuitwisbare indruk gemaakt op mij en meniggeen.


ook zie eerste post hierover
bergkamp etc
hij nederlands elftal van 1998/2000 was bestond vooral uit voormalig ajax jeugd spelers.

nederlands elftal 2008/2010 idem dito

ajax jeugdspelers waren altijd hofleverancier van nederlands elftal.
Janna, serieus stop is met blond te doen.

Frank de boer heeft nog niks vergeleken met Louis van Gaal
Lekker makkelijk, omdat het overal stond...
Is dat zo? Ja dat is zo, over 2 jaar is hij 33 dus hebben de talenten nog 2 jaar om te rijpen. rekenen is niet zo lastig hoor.
Is dat zo? Ja dat is zo, VDV Op 18-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut in het Nederlands elftal.
Sneijder begon met voetballen bij de Utrechtse amateurclub DOS (Door Oefening Sterk). In 1992, op 8 jarige leeftijd, stapt hij over naar Ajax; waar hij de gehele jeugdopleiding doorloopt. Op 2 februari 2003 maakte hij zijn debuut, onder coach Ronald Koeman, in de hoofdmacht; uit tegen Willem 2 (0-6). Dus Sneijder debuteerde op zn 18e, weer rekenen is niet zo moeilijk.
Jij kijkt nooit ajax of amper Ajax,tenminste dat zeg je altijd dus over Klaasen kun je alweer niet oordelen en alweer menigen? Klaasen word door menig scout gezien als de nieuwe Dennis Bergkamp maar goed jij vind de mening van voetbalzone.nl belangrijker blijkt alweer.
Bergkamp? Owjah want in zn ajax periode was hij al vaste spits bij Oranje? :lol: Dat kwam pas na zijn Inter en Arsenal periode lieve schat.
Tijden veranderen en dat is alleen maar ten goede voor het Nederlands elftal.

Kortom, dit was een oefenwedstrijd voor vGaal om bepaalde dingen teproberen en jongens in het diepe tegooien waaronder ook vRhijn.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Janna, serieus stop is met blond te doen.

Frank de boer heeft nog niks vergeleken met Louis van Gaal
Lekker makkelijk, omdat het overal stond...
Is dat zo? Ja dat is zo, over 2 jaar is hij 33 dus hebben de talenten nog 2 jaar om te rijpen. rekenen is niet zo lastig hoor.
Is dat zo? Ja dat is zo, VDV Op 18-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut in het Nederlands elftal.
Sneijder begon met voetballen bij de Utrechtse amateurclub DOS (Door Oefening Sterk). In 1992, op 8 jarige leeftijd, stapt hij over naar Ajax; waar hij de gehele jeugdopleiding doorloopt. Op 2 februari 2003 maakte hij zijn debuut, onder coach Ronald Koeman, in de hoofdmacht; uit tegen Willem 2 (0-6). Dus Sneijder debuteerde op zn 18e, weer rekenen is niet zo moeilijk.
Jij kijkt nooit ajax of amper Ajax,tenminste dat zeg je altijd dus over Klaasen kun je alweer niet oordelen en alweer menigen? Klaasen word door menig scout gezien als de nieuwe Dennis Bergkamp maar goed jij vind de mening van voetbalzone.nl belangrijker blijkt alweer.
Bergkamp? Owjah want in zn ajax periode was hij al vaste spits bij Oranje? :lol: Dat kwam pas na zijn Inter en Arsenal periode lieve schat.
Tijden veranderen en dat is alleen maar ten goede voor het Nederlands elftal.

Kortom, dit was een oefenwedstrijd voor vGaal om bepaalde dingen teproberen en jongens in het diepe tegooien waaronder ook vRhijn.
pat laat maar
wij praten langs elkaar heen
het gaat mij niet om van gaal of van rijn of gisteren of vorig seizoen
ik zeg eigenlijk maar 1 ding
dat ik het opvallend vind dat ajax niet een jong supertalent(en) nu in de basis heeft staan waar het talent van afdruipt. zoals ik ajax ken hadden ze dat wel.
ik kijk nooit ajax live maar ik kijk regelmatige samenvattingen
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Zoals altijd heel nice (voor mij de 5e keer). Jammer dat er veel meer overdekte stages waren, maar dat was achteraf goed geplanned door het slechte weer.

Line up was voor mijn gevoel minder dan voorgaande jaren, maar desalniettemin uitstekend vermaakt!!
Weer zat mee inderdaad! Chill dat je het leuk had. Ja ik vond de line up ook niet geweldig, zou vooral naar de dirty Dutch stage gaan maar zag er toch maar vanaf :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)