Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (20 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
:lol: alsof je er ook maar 1 woord van meent:D



Heeft de kleine al een mini anderlecht pakje? Gaat alles goed met haar en je vriendin ook helemaal hersteld?
ja tuurlijk meen ik het, je gaat alle sterren van europa zien spelen in de arena, en geef toe je vliegt toch liever uit zo'n poule dan een middelmatige poule
ik heb mij zoals gewoonlijk rot gelachen om de ajacieden gisteren :tup:
loting omgekocht :rofl:

---------- Post added 31.08.2012 at 10:03 ----------

Denk dat de vriendin mij dan iets doet als ik onze meid een Anderlecht pakje aandoe, al heeft ze wel een T-shirtje dat aardig in de buurt komt.
Met de vriendin is alles terug ok, woensdag moet ze terug aan het werk.
serieus, wat maakt dat nou uit. Sorry maar ik zou dat echt niet erg vinden. ik geef een vriendin van mij ook een juve pakje voor haar kindje als het geboren is.
vind ze alleen maar cool.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Voila, net eens even langs de voetbalbond gepasseerd & tickets voor België - Kroatië gaan halen. Ben eens benieuwd of het deze campagne beter gaat lopen, al reken ik er niet echt op om eerlijk te zijn.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Goh, eerst uit in Wales & daarna thuis tegen Kroatië is inderdaad niet zo eenvoudig. Langs de andere kant, als je hier niet minstens 4 punten uit kan halen dan kan je er net zo goed meteen mee ophouden.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Voila, net eens even langs de voetbalbond gepasseerd & tickets voor België - Kroatië gaan halen. Ben eens benieuwd of het deze campagne beter gaat lopen, al reken ik er niet echt op om eerlijk te zijn.
Echt als jullie het nu niet halen zijn jullie echt waardeloos.
Hoop trouwens nog steeds op een rematch maar dit keer in de Arena!

Vertonghen mooie woorden gisteren. Jongen spreekt echt met z'n hart.
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
:agree:

Was altijd al een klasse speler, zelf toen hij Feyenoord uitmaakte voor kakkerlakken :D

Na de transfer van Vermaelen is het hard met Verthongen gegaan in z'n ontwikkeling. Heeft een paar goeie seizoenen gespeeld.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Voila, net eens even langs de voetbalbond gepasseerd & tickets voor België - Kroatië gaan halen. Ben eens benieuwd of het deze campagne beter gaat lopen, al reken ik er niet echt op om eerlijk te zijn.
Ik wel, dit keer worden we 1ste of 2de in de poule en plaatsen we ons.
Moet toch een keer goed komen, zijn maar weinig landen die zo klein zijn, en zoveel jongens bij grote ploegen hebben rondlopen, daar moet iets mee te doen zijn.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik wel, dit keer worden we 1ste of 2de in de poule en plaatsen we ons.
Moet toch een keer goed komen, zijn maar weinig landen die zo klein zijn, en zoveel jongens bij grote ploegen hebben rondlopen, daar moet iets mee te doen zijn.
:agree:
alderweireld spreekt wel hele grote worden maar ergens klopt het wel
dit belgie is verder met ontwikkeling van jonge talenten, dan nederland waar nu weer een nieuwe generatie op moet gaan staan.
kompany, vermealen zijn beide aanvoeder.
enige probleem van belgie is in mijn ogen dat jullie geen fatsoenlijke backs hebben.
verthongen of vermealen en alderweireld zijn allen geen backs maar centrale verdedigers
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik wel, dit keer worden we 1ste of 2de in de poule en plaatsen we ons.
Moet toch een keer goed komen, zijn maar weinig landen die zo klein zijn, en zoveel jongens bij grote ploegen hebben rondlopen, daar moet iets mee te doen zijn.
Met Kroatie,Servie,Schotland,Wales en Macedonie moet een 2eplaats haalbaar zijn.
Toch denk ik dat Kroatie,Servie en Schotland niet onderschat moeten worden. Kroatie kan zomaar ongeslagen 1e in die poule worden.
Landen die spelen met hun hart en toch ook redelijk goede spelers hebben, het spelen met hun hart heeft Belgie tot nu toe alleen gedaan tegen ons. Ondanks deze lichting spelers moet er een minimale 2e plaats behaald worden maar ik vond ze niet sterk spelen tegen Wales en dan toch met 0-2 is knap.
Succes!

Ik weet niet wat ik moet denken van het Nederlands Elftal, teveel persoonlijke fouten laten mindere teams beter blijken dan ze zijn, ook tegen Turkije, Clasie en Janmaat waren tenerveus, terwijl Fer het perfect deed als invaller. Robben was weer zoals vanouds, constant dreigend soms wat egoistisch maar hij heeft nogmaals bewezen dan NL niet zonder hem kan.
Sneijder :heart:
vPersie scoort en zolang hij dit blijft doen heeft niemand wat tezeggen over hem.
Willems vond ik zeer matig en heeft last van hoogmoed. Zijn fout koste ons bijna een tegengoal.

Hopelijk word het tegen Hongarije was sneller afgemaakt ookal word dit een zeer lastige en stugge wedstrijd waar Hongarije zomaar voor een verrassing kan gaan zorgen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik sluit mij aan bij pat.
Alleen vond ik het onterecht dat steek was gepasseerd in mijn ogen is hij toch wel duidelijk beter dan krul (die ook een keer ernstig in de mist ging).
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Nee, niet echt tevreden. Ook niet helemaal ontevreden natuurlijk.
Je kan uiteraard altijd punten verliezen, maar in principe zou het niet mogen in thuiswedstrijden, zeker omdat in deze groep veel teams aan elkaar gewaagd gaan zijn volgens mij.

Maar ik vind zelf niet dat we een goed niveau haalden. Integendeel.
We hebben echt veel te weining gebracht in verhouding tot de ruimte die er bij momenten lag. En ik heb ook verassend veel slechte passes, nonchalance, onoplettendheden e.d. gezien.
Wel een terechte uitslag voor mij.

Sfeer in het stadion zat wel goed, zoals de laatste maanden altijd het geval was. Maar ik ben toch niet overtuigd om naar de volgende wedstrijd(en) te gaan.

We zullen wel zien, ik geloof er nog altijd niet in dat we het halen om eerlijk te zijn.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nee, niet echt tevreden. Ook niet helemaal ontevreden natuurlijk.
Je kan uiteraard altijd punten verliezen, maar in principe zou het niet mogen in thuiswedstrijden, zeker omdat in deze groep veel teams aan elkaar gewaagd gaan zijn volgens mij.

Maar ik vind zelf niet dat we een goed niveau haalden. Integendeel.
We hebben echt veel te weining gebracht in verhouding tot de ruimte die er bij momenten lag. En ik heb ook verassend veel slechte passes, nonchalance, onoplettendheden e.d. gezien.
Wel een terechte uitslag voor mij.

Sfeer in het stadion zat wel goed, zoals de laatste maanden altijd het geval was. Maar ik ben toch niet overtuigd om naar de volgende wedstrijd(en) te gaan.

We zullen wel zien, ik geloof er nog altijd niet in dat we het halen om eerlijk te zijn.
Ik vond ze de eerste helft niet goed, maar de tweede helft was toch wel indrukwekkend, je speelt wel tegen de nummer 9 v/d wereld, tegen een ploeg die het de Europees kampioen EN de vice Europees kampioen het heel moeilijk gemaakt heeft 3 maanden geleden.
En, laat ons eerlijk zijn, de uitgespeelde kansen waren er misschien niet zo veel, maar qua voetbal hebben we ze toch overklast.
Ik weet enkel niet goed wat ik van Servie moet verwachten, maar ik zie het wel tussen Kroatie en ons gaan voor de poulewinst als we dit niveau kunnen aanhouden en misschien nog wat optrekken want spelers zoals Benteke, Lukaku, Vertonghen, Dembele, Witsel, De Bruyne en Hazard, gaan enkel nog beter worden de komende maanden als ze meer en meer ervaring krijgen bij hun clubs, niet vergeten dat zij nog maar net de stap hogerop gezet hebben (behalve Lukaku dan, maar die moet gewoon terug matchritme krijgen).
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 20)