Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (15 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Hallo allemaal,

Er is wederom voldoende animo met betrekking VZF Poule, de EK 2012 was qua deelnemers en ook het meespelen een groot succes, dat ik blij ben dat we hier een gevolg aan kunnen geven. Vooralsnog gaan we van start met twee poules, maar er is ruimte voor meerdere poules uit andere competitie's als er voldoende animo voor zou zijn.

De twee poules die er zijn is Champions League en de Eredivisie. Je mag uiteraard met meerdere comps meespelen.

Ik ben nu al begonnen met inschrijven, omdat mijn ervaring uit verleden dit toch wel nodig is, zodat iedereen op tijd is bij start van de competitie. Want het is er al sneller dan je denkt. En ik niet te lang achter het geld cq deelnemers achteraan wil lopen, zoals bij enkele bij het EK 2012 het geval was.

Kosten deelname:

Dit is 5 euro per competitie. Je kan het bedrag storten op rekeningnummer

Prijzengeld:

Eredivisie:
1ste prijs: 50 procent van de prijzenpot + 100 VVV bon (Nederlandse deelnemer) of 100 euro SODEXObon (Voor de Belgische deelnemer)
2de prijs: 30 procent van de prijzenpot
3de prijs: 20 procent van de prijzenpot

Periodekampioenen: Er zijn vier periode's met 8 wedstrijden, na elke periode start iedereen weer op 0 en maakt iedereen weer kans op het periodekampioenschap. De persoon die de meeste punten haalt met de 8 wedstrijden krijgt ook een prijs. De prijs wordt vooraf bij start van de periode bekend gemaakt.

CL:
1ste prijs: 50 procent van de prijzenpot en 50 euro VVV bon (Nederlandse deelnemer) of 50 euro SODEXObon (Voor de Belgische deelnemer)
2de prijs 30 procent van de prijzenpot
3de prijs 20 procent van de prijzenpot

Periodekampioen:
Deze zal twee periodes kennen. Degene die met de poulefase bovenaan staat krijgt een prijs. Daarna begint iedereen weer vanaf nul en kan men vanaf de knck out fase tot de finale wederom een prijs winnen.

NB: Met op nul beginnen bedoel ik alleen de periodestand, niet de stand in het algemeen klassement.
NBB: Mocht ik wederom 1ste eindigen bij een van de competities, dan schuift de bon naar de nummer 2. (aangezien ik de bon beschikbaar stel)
NBB: Ik doe wel mee met de periodekampioenschap prijzen, omdat deze door derden beschikbaar gesteld zullen worden.

Europa League:
1ste prijs 50 procent pot + 50 euro cash
2de prijs 30 procent pot
3de prijs 20 procent pot

Premier league/ Primera Division / Serie a
Bij tien deelnemers zal alleen de winnaar met de pot gaan wandelen.
Bij vijftien deelnemers komt er ook een plek twee
Bij twintig deelnemers kmt er ook een plek drie
als iemand wil meedoen kan ik overleggen met degene die dit organiseert
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
als Amsterdammer ben ik niet objectief :D, maar Feyenoord ziet op zeker wel uit als een minder team dan PSV, Twente, AZ en Ajax.

Ik blijf verbaast over AZ, zoveel belangrijke spelers verloren over de tijd heen, DSB-affaire en als nog spelen echt leuk voetbal.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ajax pakt hem weer. 2 PSV 3Twente 4 AZ 5 Feyenoord, Koemand effect gaat nu in werking plus ze hebben dit jaar geen Guidetti die 23 penalties erin schiet.

Als dos Santos komt is het afgelopen met de Eredivisie.

Mocht Blind in de basis blijven dan wissel ik AZ en Ajax om.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ajax pakt hem weer. 2 PSV 3Twente 4 AZ 5 Feyenoord, Koemand effect gaat nu in werking plus ze hebben dit jaar geen Guidetti die 23 penalties erin schiet.

Als dos Santos komt is het afgelopen met de Eredivisie.
Mocht Blind in de basis blijven dan wissel ik AZ en Ajax om.
leg eens uit pat
Ik vind feyenoord achterin heel stabiel in tegenstelling tot ajax
ik denk dat de club die het eerst uit europa vliegt kampioen wordt net als afgelopen jaren.
als allemaal tegelijk dan flinkt frankie het weer
frank de boer :delpiero:
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
leg eens uit pat
Ik vind feyenoord achterin heel stabiel in tegenstelling tot ajax
ik denk dat de club die het eerst uit europa vliegt kampioen wordt net als afgelopen jaren.
als allemaal tegelijk dan flinkt frankie het weer
frank de boer :delpiero:
Heb je jonathan dos santos nooit zien spelen?
Zeer technische middenvelder, die denk ik een niveau tehoog is voor de eredivisie, ik las vanochtend dat hij waarschijnlijk niet komt.
Stabiel? Zonder vlaar? Scoren doen ze nu niet meer zonder guidetti en Koeman gaat weer de boot in. Vorig jaar werden zijn fouten geflankeerd door Guidetti.
En vorig jaar lag Ajax niet als eerste uit Europa mop. Ze werden kampioen omdat ze de 2e seizoenshelft gewoon de beste waren. PSV lijkt mij het stabielste team op dit moment.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Heb je jonathan dos santos nooit zien spelen?
Zeer technische middenvelder, die denk ik een niveau tehoog is voor de eredivisie, ik las vanochtend dat hij waarschijnlijk niet komt.
Stabiel? Zonder vlaar? Scoren doen ze nu niet meer zonder guidetti en Koeman gaat weer de boot in. Vorig jaar werden zijn fouten geflankeerd door Guidetti.
En vorig jaar lag Ajax niet als eerste uit Europa mop. Ze werden kampioen omdat ze de 2e seizoenshelft gewoon de beste waren. PSV lijkt mij het stabielste team op dit moment.
nee heb ik nooit zien spelen, ik kijk geen barca b en en in het eerste heeft hij denk ik bijna nooit gespeeld. maar is dat niet meer een amc, mc dan een vm als anita?
ajax lag van de topclubs (az, ajax, twente, psv) vorig jaar als eerste uit europa. en volgens mij begon daarna die geweldige reeks van ajax.
ik vind mathijsen beter dan vlaar en vind de vrij een topper in wording, de backs zijn degelijk en niet minder dan die van ajax.
alderweireld heb ik twijfels bij (nu zonder verthongen) en daarnaast staat blind of onbekend. Vermeer vind ik geweldige reflex hebben maar voor de rest niet echt top.

psv oogt totaal niet stabiel
bouma en marcelo :rofl: met die twee achterin wordt je nooit kampioen
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 15)