Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (9 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Hehe ok. Good to know what I'm dealing with here. Blij met Cyriac?
Als die geen Vargasje doet, en idd na de winterstop fit zal zijn, dan wel ja. Die jongen heeft zeker potentieel om het te maken.
En je persoonlijke gevoelens jegens RSCA?
1) Haat?
2) Maakt me niet uit wie in Belgie de titel pakt als Beerschot het niet doet?
3) Aangezien Beerschot niet bij de kanshebbers hoort, doe me dan maar Anderlecht
 
Jun 22, 2012
119
Als die geen Vargasje doet, en idd na de winterstop fit zal zijn, dan wel ja. Die jongen heeft zeker potentieel om het te maken.
En je persoonlijke gevoelens jegens RSCA?
1) Haat?
2) Maakt me niet uit wie in Belgie de titel pakt als Beerschot het niet doet?
3) Aangezien Beerschot niet bij de kanshebbers hoort, doe me dan maar Anderlecht
Bwa nee, totaal geen haat. Ik hou wel van een spannende titelstrijd en de ploeg met het beste voetbal mag winnen van mij. Ik kan echt wel objectief blijven als het op voetbal aankomt.
Ik ken veel mensen die zich irriteren aan ploegen die op het nippertje in de laatste seconden nog een punt of drie meepakken na een draak van een westrijd gespeeld te hebben (zoals Anderlecht af en toe zijn periodes heeft), maar voetbal is simpel hé. Men moet maar efficiënt genoeg zijn en de ploeg die wint verdient ook de overwinning.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 9)