Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (8 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
0/9, schandalig.
Even veel punten als Belgie, en wij hebben ons niet belachelijk gemaakt :)
Sorry maar belachelijk? We liggen er uit in een loodzware poule? Jammer kan gebeuren maar belachelijk?

Dat hebben jullie eerder gedaan al door je niet te kwalificeren voor hét Ek :D

Ach na de wedstrijd tegen Denenmarken was het al over.
Interne problemen een coach die zwicht naar de kritiek ja dan wordt het lastig.

Gelukkig staat er genoeg talent te trappelen en als Bert eruit gaat en er een grote schoonmaak plaats vind heb ik alle vertrouwen in de toekomst. Wk 2014 komt te vroeg maar 2016 en 2018 zal Nederland terug zijn met een nieuwe generatie

---------- Post added 18.06.2012 at 07:45 ----------

Dat hebben jullie eerder gedaan al door je niet te kwalificeren voor hét Ek :D

Ach na de wedstrijd tegen Denenmarken was het al over.
Interne problemen een coach die zwicht naar de kritiek ja dan wordt het lastig.

Gelukkig staat er genoeg talent te trappelen en als Bert eruit gaat en er een grote schoonmaak plaats vind heb ik alle vertrouwen in de toekomst. Wk 2014 komt te vroeg maar 2016 en 2018 zal Nederland terug zijn met een nieuwe generatie
Bert eruit? IK ben die man hartstikke dankbaar voor de afgelopen 4 jaar, mooi hoe dat altijd zo snel word vergeten. Win je de eerste wedstrijd van Denemarken hoor je niemand, het klikt gewoon niet in de groep en dan lukt gewoon niks. Zelfde met vBommel, Jarenlang aanvoeder, speelt een redelijk tot goed seizoen bij Ac Milan en speelt een wedstrijd tegen Denemarken minder en is inees geen aanvoeder maar schoonzoon van. Jammer dat het niet gelukt is, misschien over 2 jaar weer een kans.

Hola, ook eens een teleurstelling te verwerken en de typisch Belgische excuses komen al boven. Alles komt altijd te vroeg & we zijn constant aan het bouwen :D


De wedstrijd gisteren avond sloeg ook weer alles. Gewoon zielig.
Tjah, excuses ofniet, ik ben en blijf voor Nederland in goede en slechte tijden. Zielig is een beetje overdreven niet? Het is niet een buiten de top 50 land zoals Bulgarije waar je van verliest.

Jullie hebben dan uiteraard ook een heel makkelijke poule.
En zoals ik al zei, volgens mij gaan de meeste van de huidge spelers, gewoon de voorronde aanvatten.
Turkije en Roemenie kunnen lastig worden, de rest moet tedoen zijn.

Zo... het drama is voorbij. Het was een sterke groep, maar 0 punten en met name de manier waarop.. oei oei. Ik ben eens benieuwd of Bertje mag / wil blijven. Ik denk overigens ook dat er niet veel spelers van deze groep zullen verdwijnen voor nieuw talent eerlijk gezegd. Van Bommel zal hoop ik nu wel inzien dat zijn tijd er op zit en misschien zullen jongens als Mathijsen ook langzaam aan stoppen denken, maar met name de jongens voorin en spelers als Van der Wiel en Willems zullen er wel bij blijven. Er zullen geen echt grote veranderingen komen, je kunt jongens als Sneijder niet afschrijven omdat ze tegen die tijd 30 zijn.

Zij zullen sowieso de kwalificatie spelen en die spelers laat je niet zo maar vallen. Hopen op een echte make-over levert echt niks op nu en is ook niet realistisch. Er is wel wat talent links en rechts, maar dat betekent nog lang niet dat zulke jongens goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden/toernooien.

Ik hoop overigens wel op wat nieuwe impulsen en ideeën, omdat er wel iets moet veranderen natuurlijk.
Over 2 jaar weer een kans Ken, na 6 redelijke goede jaren kan er altijd een tegenslag komen. Riep het gister al, C.Ronaldo scoort nooit/amper voor Portugal en uitgerekent tegen NL scoort die er 2.
Ik hoop op de fitheid trainer van Rusland, ben z'n naam even kwijt, want mentaal was het helemaal niks dit toernooi, alleen Wes vond ik z'n niveau halen.

Hoezo? Was Van der Wiel dan nog niet gestopt? :confused:

:lol:

Gisteren leek dat toch zo hoor :D
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Sorry maar belachelijk? We liggen er uit in een loodzware poule? Jammer kan gebeuren maar belachelijk?

Bert eruit? IK ben die man hartstikke dankbaar voor de afgelopen 4 jaar, mooi hoe dat altijd zo snel word vergeten. Win je de eerste wedstrijd van Denemarken hoor je niemand, het klikt gewoon niet in de groep en dan lukt gewoon niks. Zelfde met vBommel, Jarenlang aanvoeder, speelt een redelijk tot goed seizoen bij Ac Milan en speelt een wedstrijd tegen Denemarken minder en is inees geen aanvoeder maar schoonzoon van. Jammer dat het niet gelukt is, misschien over 2 jaar weer een kans.

Als vice wereldkampioen 0/9 vind ik toch niet kunnen, zeker met de spelers die jullie hebben.

Ik vind toch dat Bert een aantal flaters gemaakt heeft.
- Willems ipv Emanuelson of Anita
- Vlaar ipv Donk
- Affelay en/of Sneijder op de flank?
- Van Persie op de nummer 10 positie?
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,654
Tjah, excuses ofniet, ik ben en blijf voor Nederland in goede en slechte tijden. Zielig is een beetje overdreven niet? Het is niet een buiten de top 50 land zoals Bulgarije waar je van verliest.
Het was gisteren toch ook echt zielig, Pat. Dat kan je toch moeilijk ontkennen?

Je weet als team wat je te doen staat & hebt dan nog het geluk om bij de eerste mogelijkheid al direct op voorsprong te komen. En in plaats van dan helemaal gelanceerd te zijn, val je in elkaar als een pudding. Dat begrijp ik gewoon niet.
Het zou een heel andere situatie zijn, mocht het lang 0-0 blijven, of je komt (al dan niet terecht) op achterstand, maar de manier waarop de wedstrijd gisteren begon was gewoon 100% in het voordel van jullie. En dan "self destruct".

Het gaat me er ook niet over dat jullie er na gisteren uit liggen, kan gebeuren. Het gaat me over de manier waarop.


En ja, ik weet dat ik als Belg maar weinig recht van spreken heb :sigh:
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Sorry maar belachelijk? We liggen er uit in een loodzware poule? Jammer kan gebeuren maar belachelijk?

Bert eruit? IK ben die man hartstikke dankbaar voor de afgelopen 4 jaar, mooi hoe dat altijd zo snel word vergeten. Win je de eerste wedstrijd van Denemarken hoor je niemand, het klikt gewoon niet in de groep en dan lukt gewoon niks. Zelfde met vBommel, Jarenlang aanvoeder, speelt een redelijk tot goed seizoen bij Ac Milan en speelt een wedstrijd tegen Denemarken minder en is inees geen aanvoeder maar schoonzoon van. Jammer dat het niet gelukt is, misschien over 2 jaar weer een kans.

Als vice wereldkampioen 0/9 vind ik toch niet kunnen, zeker met de spelers die jullie hebben.

Ik vind toch dat Bert een aantal flaters gemaakt heeft.
- Willems ipv Emanuelson of Anita
- Vlaar ipv Donk
- Affelay en/of Sneijder op de flank?
- Van Persie op de nummer 10 positie?
Wist je dat er maar een Vice Wereldkampioen de EK poule wist teoverleven? West-Duitsland. Niet dat dat een excuus mag zijn, want ik had ook verwacht dat ze groep zouden overleven.
-Willems heeft het prima gedaan, hoe eerder deze jongen aan het grote werk ruikt hoe eerder hij beter en sterker word, ik had Urby wel meegenomen ipv Bouma
-Donk? Voor geen Goud, ik had gewoon Heitinga laten beginnen.
-Druk van de buitenwereld, wonnen we dan zei de wereld zie je wel, zelfde geld voor het oude systeem.
-vPersie kan gewoon niet in de spits en hij is tegoed om op de bank telaten. Zelf had ik ook anders gespeeld maar ik ben dan ook geen Bondscoach.

Het was gisteren toch ook echt zielig, Pat. Dat kan je toch moeilijk ontkennen?

Je weet als team wat je te doen staat & hebt dan nog het geluk om bij de eerste mogelijkheid al direct op voorsprong te komen. En in plaats van dan helemaal gelanceerd te zijn, val je in elkaar als een pudding. Dat begrijp ik gewoon niet.
Het zou een heel andere situatie zijn, mocht het lang 0-0 blijven, of je komt (al dan niet terecht) op achterstand, maar de manier waarop de wedstrijd gisteren begon was gewoon 100% in het voordel van jullie. En dan "self destruct".

Het gaat me er ook niet over dat jullie er na gisteren uit liggen, kan gebeuren. Het gaat me over de manier waarop.


En ja, ik weet dat ik als Belg maar weinig recht van spreken heb :sigh:
Nah, ik noem het meer frustrerend ;)
Ik heb er ook geen woorden voor , hoe meer je Ronaldo in de wedstrijd laat komen hoe meer kans je hebt op een tegendoelpunt, je zag dat ze teruggingen zakken tegen de wil in van vMarwijk.
Het hele toernooi zijn de eerste 20minuten goed en daarna zakken we in. Alsof dan de motor leeg is...
Het is gebeurd en het is erg jammer. Ik hoop dat ze nu inzien dag de Ego's niet groter horen tezijn dan het team, jij Meneer vd Vaart bedoel ik hier vooral mee.
En ik hoop uit de grond van m'n hart dat Belgie zich plaatst voor Brazilie 2014. Jullie hebben een geweldige talenten.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Pat heb jij het nieuws wel gevolgd
die hele selectie is een grote puinhoop. Er zijn meedere ruzies geweest in het hotel. er zijn kampen daar is een iemand verantwoordelijk voor Bert van Marwijk
Ik ben hem dankbaar voor 2 jaar terug ook al schuif ik ook dat op het conto van Frank de Boer.

Bert van Marwijk kan niet met kritiek omgaan en Frank de Boer wel.
Hij zwichte voor de kritieken door van persie en huntelaar gister op te stellen door kuyt uit de ploeg te houden. Op het moment dat dat gebeurt is het over als trainer. Nog maar een cliche je bent zo goed als je laatste wedstrijden.
De chemie tussen Bert en de groep is weg en dat licht echt niet aan de verheijen hoor want volgens mij is Rusland ook op weg naar huis.

De rol van Frank de Boer 2 jaar geleden is behoordelijk onderbelicht maar ik geloof er steeds meer in dat hij het grote geheim was achter het succes toen. Sinds hij weg is ging het steeds een beetje minder. met 2012 is zwaar dieptepunt.

En ja als voetballand staan we gewoon voor lul ook in deze poule.
Nederland wil graag een groot voetballand zijn dan mag je als supporter ook kritisch zijn en op ze minst passie verwachten.
Schiet Ronaldo hem van 30m in de kruising 3x hoor je mij niet maar nu wordt hij gewoon als a d junior verdedigt.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Pat heb jij het nieuws wel gevolgd
die hele selectie is een grote puinhoop. Er zijn meedere ruzies geweest in het hotel. er zijn kampen daar is een iemand verantwoordelijk voor Bert van Marwijk
Ik ben hem dankbaar voor 2 jaar terug ook al schuif ik ook dat op het conto van Frank de Boer.

Bert van Marwijk kan niet met kritiek omgaan en Frank de Boer wel.
Zijn rol 2 jaar geleden is behoordelijk onderbelicht maar ik geloof er steeds meer in dat hij het grote geheim was achter het succes toen. Sinds hij weg is ging het steeds een beetje minder.
En ja als voetballand staan we gewoon voor lul ook in deze poule.
Nederland wil graag een groot voetballand zijn dan mag je als supporter ook kritisch zijn.
Heb jij wel goed geluisterd of heb je blindelings de woorden van Tom egberts en Jack van Gelder overgenomen?
Er zijn dingen interng gebeurd zoals Robben zei en uiteraard worden die woorden volledig uit z'n verband gerukt. Die woorden komen van Robben en van niemand anders en meneer Tom Egberts gaat daar op in alsof ze elkaar allemaal K.O hebben geslagen.
Overal gebeuren dingen intern en volgens mij hebben zowel vBommel als Robben en Sneijder gezegd dat het goed opgelost is. vGelder kwam ook met de roddel dat iemand de dokter had geslagen na NL-Duitsland en daar klopt ook geen moer van.
Gewoon je verstand gebruiken en niet zoveel roddelsite's lezen.
Je kan de Boer credit geven net zodat je credits kan geven aan de polsbandjes van Sneijder. Lekker makkelijk praten achteraf maar als ze hadden gewonnen had je niet eens begonnen over de zogenaamde puinhoop.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Je kan de Boer credit geven net zodat je credits kan geven aan de polsbandjes van Sneijder. Lekker makkelijk praten achteraf maar als ze hadden gewonnen had je niet eens begonnen over de zogenaamde puinhoop.
Maar dat is het net, ze hebben niet gewonnen, nog niet eens gelijk gespeeld.
En er zat duidelijk vanalles mis tussen spelers en coach.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Heb jij wel goed geluisterd of heb je blindelings de woorden van Tom egberts en Jack van Gelder overgenomen?
Er zijn dingen interng gebeurd zoals Robben zei en uiteraard worden die woorden volledig uit z'n verband gerukt. Die woorden komen van Robben en van niemand anders en meneer Tom Egberts gaat daar op in alsof ze elkaar allemaal K.O hebben geslagen.
Overal gebeuren dingen intern en volgens mij hebben zowel vBommel als Robben en Sneijder gezegd dat het goed opgelost is. vGelder kwam ook met de roddel dat iemand de dokter had geslagen na NL-Duitsland en daar klopt ook geen moer van.
Gewoon je verstand gebruiken en niet zoveel roddelsite's lezen.
Je kan de Boer credit geven net zodat je credits kan geven aan de polsbandjes van Sneijder. Lekker makkelijk praten achteraf maar als ze hadden gewonnen had je niet eens begonnen over de zogenaamde puinhoop.
ik heb geluisterd naar greg, robben en sneijder. Ik heb jack niet gezien al hele ek niet ook geen vi oranje. en sowieso waar rook is vuur.
ik weet ook wel dat ze het opblazen in de media maar ik geloof echt wel dat er interne problemen zijn kijk anders zelf maar eens naar wat Greg zegt.
Tuurlijk zeggen ze dat het goed opgelost is. Je moet ook niet alles geloven wat de spelers zeggen. maar steeds meer bronnen bevestigen dat er dingen gebeurd zijn in de spelersgroep je moet wel heel naief zijn om te geloven dat allemaal wel meevalt. Kijk eerst eens hoe onsamenhangend het team spel is.

Polsbandjes van sneijder :lol2: dat heeft hij zelf al toegeven dat een fabeltje was en volgens mij had hij ze nu ook om.

Frank presteert bij Ajax ook al 2 jaar het onmogelijk ook al rommelt het intern aan alle kanten, dus ja ik vind hem een toptrainer. Zonder hem was ajax echt geen kampioen geworden laatste 2 jaar en menig ajacied is het daarmee helemaal met mij eens.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Maar dat is het net, ze hebben niet gewonnen, nog niet eens gelijk gespeeld.
En er zat duidelijk vanalles mis tussen spelers en coach.
Inderdaad en dat kan gebeuren. Of wil je zeggen dat het een schande is om van deze landen teverliezen? Ja de manier waarop is inderdaad een schande.
En de media en zogenaamde kenners maken de sfeer er daar niet beter op.
Er kan genoeg mis zijn, maar je luistert naar de trainer en gaat geen dingen roepen zoals ik hoor in de basis. Dat soort dingen verzieken de boel.

---------- Post added 18.06.2012 at 12:18 ----------

ik heb geluisterd naar greg, robben en sneijder. Ik heb jack niet gezien al hele ek niet ook geen vi oranje. en sowieso waar rook is vuur.
ik weet ook wel dat ze het opblazen in de media maar ik geloof echt wel dat er interne problemen zijn kijk anders zelf maar eens naar wat Greg zegt.
Tuurlijk zeggen ze dat het goed opgelost is. Je moet ook niet alles geloven wat de spelers zeggen. maar steeds meer bronnen bevestigen dat er dingen gebeurd zijn in de spelersgroep je moet wel heel naief zijn om te geloven dat allemaal wel meevalt. Kijk eerst eens hoe onsamenhangend het team spel is.

Polsbandjes van sneijder :lol2: dat heeft hij zelf al toegeven dat een fabeltje was en volgens mij had hij ze nu ook om.

Frank presteert bij Ajax ook al 2 jaar het onmogelijk ook al rommelt het intern aan alle kanten, dus ja ik vind hem een toptrainer. Zonder hem was ajax echt geen kampioen geworden laatste 2 jaar en menig ajacied is het daarmee helemaal met mij eens.
Ja, want Greg heeft enig recht van spreken met zn mooie woorden: Ze hebben me niet op mn kwaliteiten gebruikt, hij toch op man fucking pannenkoek, je bent niet een keer buitenom gegaan en speelde alle ballen terug.

Bronnen heb je het over? Story,Prive,Telegraaf ect hebben ook bronnen, het leuke is jij en ik zullen nooit teweten komen wat er gebeurt en gezegd is, nu lees ik weer dat Robben een paar keer hou je bek tegen vMarwijk heeft geroepen in de wedstrijd. Geweldig...

Ja Duhhhhhh natuurlijk is het een fabeltje, doe nou is niet zo blond. Frank presteerd gelukkig goed voor mij en ik heb jou het afgelopen seizoen genoeg horen klagen over Ajax dus ik weet niet wat je allemaal uitkraamt op dit moment.

De Boer vind zichzelf nog tejong en onervaren om Bondscoach teworden, Zaak gesloten.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja omdat ajax ook vaak bellaberd speelde maar daarom mag ik toch wel het kampioenschap op zijn conto schrijven? en in welke situatie ajax zit is dat gewoon een wereld prestatie menig geen had er met de pet naar gegooid Martin Jol.

Het ging niet om de prestaties van greg maar om wat hij op het einde zei kijk maar vi oranje terug ergens aan het einde.

Ik weet ook wel dat Franky het niet wordt maar dan mag ik hem nog wel een toptrainer vinden en hem graag als bondscoach zien nu of in de toekomst.

Je kan mij niet wijs maken dat het allemaal goed zit in de selectie. Kijk naar de wedstrijden en ik weet genoeg er is onderling meer gaande dan wij weten daar baseer ik het op dat is mijn bron Pat. geen story of prive die lees ik alleen bij de kapper :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
ja omdat ajax ook vaak bellaberd speelde maar daarom mag ik toch wel het kampioenschap op zijn conto schrijven? en in welke situatie ajax zit is dat gewoon een wereld prestatie menig geen had er met de pet naar gegooid Martin Jol.

Het ging niet om de prestaties van greg maar om wat hij op het einde zei kijk maar vi oranje terug ergens aan het einde.

Ik weet ook wel dat Franky het niet wordt maar dan mag ik hem nog wel een toptrainer vinden en hem graag als bondscoach zien nu of in de toekomst.

Je kan mij niet wijs maken dat het allemaal goed zit in de selectie. Kijk naar de wedstrijden en ik weet genoeg er is onderling meer gaande dan wij weten daar baseer ik het op dat is mijn bron Pat. geen story of prive die lees ik alleen bij de kapper :D
Sorry, 2 kampioenschappen ;)

Ik vind Frank ook een toptrainer maar daar gaat het niet om.

Het zit sowieso niet goed in de selectie, dat zag je al aan Huntelaar, maar de coach beslist en als je dat niet zint rot je maar lekker op, Je hoort als een team voor de winst tegaan en niet gaan janken als je wissel staat. Heb je gezien hoe moeilijk vBommel,Robben en Sneijder het gister hadden? Tranen stonden in hun ogen en wat doen meneer vd Wiel en vdV? Die gaan zeiken dat ze niet goed gebruikt zijn.

Oh en sorry schatje maar de laatste die ik nu wil zien is Greg want die heeft gewoon totaal geen recht van spreken. Het probleem is door dit soort dingen onstaat er onrust en dat wil je niet in je selectie.

GVD, kga nu toch kijken wat die zegt, je word bedankt!!! :d

---------- Post added 18.06.2012 at 12:56 ----------

Van Duitsland niet, van Portugal ook niet, maar van Denemarken wel ja.
Ehm volgens mij heeft Denemarken het zowel Portugal als Duitsland ook behoorlijk moeilijk gemaakt hoor? Denemarken is gewoon boven Portugal geindigd in de kwalificaties.
Dan had je van Denemarken gewonnen en dan lag je er alsnog uit.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
:D :snoop: geef mij niet de schuld
ik roep al twee jaar dat greg overrated is ;)

ja en dat moet van marwijk in hand houden. Dat zelf de wisselspelers tevreden zijn
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Stop je toeter in de la, we verlaten het EK. Met Mark van Bommel en Van der Vaart. Wesley Sneijder aan de bal verliezen we van Portugal. Ze vegen ons helemaal van de kaart. En met Johnny achterin gaat bijna elke bal erin, z’n benen staan op slot. En met Ibi langs de lijn loopt de aanval niet zo fijn, en zo verliezen we elke pot

moet er toch wel om lachen zo
:rofl:
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Stelletje ondankbare mensen in dit land.

Bedankt voor de 4 mooie jaren Bert, finale WK en 1e op de wereldranglijst dat zullen niet veel je nadoen, jammer dat er spelers zijn die zichzelf belangrijker vinden dan het team en land waarvoor ze uitkomen.

Op naar vGaal!
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,654
Stelletje ondankbare mensen in dit land.

Bedankt voor de 4 mooie jaren Bert, finale WK en 1e op de wereldranglijst dat zullen niet veel je nadoen,
Dat denk ik ook niet,


jammer dat er spelers zijn die zichzelf belangrijker vinden dan het team en land waarvoor ze uitkomen.
maar dit is toch iets waar hij had moeten ingrijpen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Stelletje ondankbare mensen in dit land.

Bedankt voor de 4 mooie jaren Bert, finale WK en 1e op de wereldranglijst dat zullen niet veel je nadoen, jammer dat er spelers zijn die zichzelf belangrijker vinden dan het team en land waarvoor ze uitkomen.

Op naar vGaal!
jij legt wel heel erg de schuld bij de spelers hoor.
Volgens mij is Bert daar verantwoordelijk voor en je bent altijd zo goed als je laatste resultaten.
Ik ben heus wel dankbaar voor 2 jaar terug, maar ik ben blij dat hij nu is opgestapt je kan niet verder met deze groep en technische staf en daarom ben ik blij dat Bert is opgestapt.

Die fifa ranglijst kan mij echt gestolen worden trouwens
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Dat denk ik ook niet,




maar dit is toch iets waar hij had moeten ingrijpen.
jij legt wel heel erg de schuld bij de spelers hoor.
Volgens mij is Bert daar verantwoordelijk voor en je bent altijd zo goed als je laatste resultaten.
Ik ben heus wel dankbaar voor 2 jaar terug, maar ik ben blij dat hij nu is opgestapt je kan niet verder met deze groep en technische staf en daarom ben ik blij dat Bert is opgestapt.

Die fifa ranglijst kan mij echt gestolen worden trouwens
Ehm ja dat doe ik idd en weet je waarom? Omdat het allemaal egoitische lummels zijn. Je hoort teluisteren naar je coach. Kun je wel leuk zeggen ja daar is Bert voor. Moet hij schoolmeester spelen? Altijd makkelijk achteraf praten. Je bent zo goed als je laatste resultaten? WTF is dat nou weer voor onzin? Wedstrijden zijn vooral momentopnames waarin alles kan gebeuren. Dus als Nederland nu met 3-0 van Duitsland zou winnen zijn ze opeens weer supergoed? Geen enkele speler behalve Sneijder , Die mag zich met recht de enige speler noemen die zn niveau heeft weten tehalen.
En trouwens vMarwijk geeft toch ook toe dat hij gefaald heeft?

@Sven :) Ben ik het mee eens. En dat heeft hij toch ook gedaan? vdVaart en Huntelaar hebben beiden 1,5 wedstrijd gespeeld en beiden hebben ze gefaald net als de rest.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 7)