Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (20 Viewers)

Jun 22, 2012
119
Ja, ik denk niet dat er ploegen zijn die met die twee zullen kunnen concurreren. Standard zal moeite hebben om Playoff I te halen. Ik zie bij Genk ook nog wel Vossen vertrekken naar Serie A (Fiore of Genoa) en die hebben zelfs KDB nog altijd niet vervangen wat ook wel een lastige opdracht zal zijn. Gent lijkt het vertrek van z'n sterkhouders altijd wel goed op te vangen, maar 3de/4de is toch hun plafond denk ik. Dan rest er nog Cercle ofzo die altijd wel proper voetbal spelen en meestal kunnen verrassen. Voor de rest ligt het wat open voor de rest van onze armzalige eerste klasse haha.

Beerschot heeft nu zo'n 10 spelers gekocht. Ik hoop dat er tenminste 3 of 4 hun waarde zullen bewijzen. Ik verwacht vooral veel van Funsjo Ojo en Stijn Wuytens die weliswaar nooit echt konden doorbreken bij PSV. Coulibaly en Mununga zullen ook wel hun periodes hebben, maar ik verwacht daar toch veel wisselvalligheden in vorm van. Ik hoop dat Laerenbergh (erg veel potentieel) eindelijk kan doorbreken onder Koster.
Ik zie, jammer genoeg, naast Macdonald (Chicago), ook nog wel Losada en Nyoni vertrekken. Die andere die op punt staan om andere oorden op te zoeken kunnen me nu niet al te veel schelen.

Either way, ik kan niet wachten tot het nieuw seizoen van start gaat!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik snap het ook allemaal niet bij Standard.
Wat heeft die club toch veel verkocht op 2 jaar tijd.
En Genk, zo goed verdient vorig jaar met de CL en de verkoop van KDB en Courtois, en dan halen ze een speler zoals Monrose, met alle respect maar toch.

Ik denk dat het
1 en 2 tussen Anderlecht en Brugge.
3 Gent
4 Genk
5 Beerschot

Ik verwacht idd ook wat van die jongens die ze bij PSV gehaald hebben.
 
Jun 22, 2012
119
Ja inderdaad. Monrose en Benteke als duo lijkt mij echt een enorm grote gok. Ik denk echt dat KDB zich zal bewijzen op stage in Amerika. Lukaku zal wel naar Stoke of West Ham gaan, de Mununga's naar de B-kern en Hazard zal in den beginne wel een basisplaats krijgen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik las gisteren ergens dat Malouda zou vertrekken, dat zou De Bruyne wel heel goed uitkomen.
Hazard zal idd wel ene plek krijgen.
Of Lukaku vertrekt, zal afhangen van het feit of ze nog een spits gaan kopen of niet.
Momenteel hebben ze Torres, Sturridge en Lukaku, is toch ook geen grote luxe dus tenzij er nog iemand bijkomt, zie ik Lukaku niet vertrekken.

En je bedoelt de Musonda's neem ik aan :).
 
Jun 22, 2012
119
En je bedoelt de Musonda's neem ik aan :).
:sergio: Juist ja. Ik zie ze nog wel Falcao kopen op deadline day ofzo.


liverpool? hoe komt dat?
Heel natuurlijk eigenlijk. Toen ik 11 was (2004) een reeks matchen gevolgd. Die mix van Spaanse/Engelse spelers beviel me wel. De gestoorde finale tegen AC hielp natuurlijk wel qua timing. Sindsdien is het alleen maar gegroeid.

EDIT: heeft Wilhelmson ooit bij Roma en Bolton gespeeld? Dat is mij volledig ontgaan.
 
Jun 22, 2012
119
Ik ga met Ches mee, 1-1 denk ik.

Ik hou niet zo van paarse shirts :D
Haha dat valt te begrijpen natuurlijk.
Ik denk dat Nederland zal winnen. Zonder een echte spits staan we nog geen meter vooruit dan tijdens de kwalificatiewedstrijden naar mijn mening.
Wij kunnen proberen met een valse nr 9 te spelen, maar tegen Engeland bleek al dat daar geen eindproduct van komt.
1-3.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ik vind trouwens Ajax daarin wel beetje doorslaan met dat beleid


vinden ze echt de huidige selectie goed genoeg om te overwinteren in de cl?

gaat blind verthongen vervangen?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 20)