Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (4 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Janna, jij wilt dus zeggen dat een trainer die elk 2e jaar word ontslagen bij een club boven een trainer die alle prijzen heeft gewonnen verkiest?

Als Frank het niet word dan ga ik liever voor vGaal.

En ik wil Bert bedanken voor de mooie herrinering in Zuid-Afrika. Denk trouwens dat hij niet opstapt.

Het klote is dat ik nogsteeds hoop heb, had liever gezien dat het al voorbij was voor Nederland zodat ik deze zeer grote teleurstelling kan verwerken.

Misschien moeten we Jan en Toby maar neutraliseren tot Nederlanders.....

OP
Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
39,455
  • Thread Starter #2,065
    Janna, jij wilt dus zeggen dat een trainer die elk 2e jaar word ontslagen bij een club boven een trainer die alle prijzen heeft gewonnen verkiest?

En ik wil Bert bedanken voor de mooie herrinering in Zuid-Afrika. Denk trouwens dat hij niet opstapt.

Het klote is dat ik nogsteeds hoop heb, had liever gezien dat het al voorbij was voor Nederland zodat ik deze zeer grote teleurstelling kan verwerken.

Neutraliseren nog wel :D?

Alderweireld komt volgens mij toch ook nog wel wat te kort. Vertonghen zou Nederland wel heel wat kunnen bijbrengen. Toch opmerkelijk als je dan ziet dat die bij België niet eens zeker is van een basisplaats.

In alle eerlijkheid kreeg Nederland op het WK waarschijnlijk net iets meer dan het verdiende. De spelers stegen ook ver boven zichzelf uit en een tikkeltje geluk maakte dat ze de finale haalden. Volgens mij is dit echter verre van de meest talentrijke Nederlandse lichting. Ik gok dat dit EK en het volgend WK voor Nederland niks wordt, maar dat daarna gewoon een nieuwe goede cyclus begint.

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    Neutraliseren nog wel :D?

Alderweireld komt volgens mij toch ook nog wel wat te kort. Vertonghen zou Nederland wel heel wat kunnen bijbrengen. Toch opmerkelijk als je dan ziet dat die bij België niet eens zeker is van een basisplaats.

In alle eerlijkheid kreeg Nederland op het WK waarschijnlijk net iets meer dan het verdiende. De spelers stegen ook ver boven zichzelf uit en een tikkeltje geluk maakte dat ze de finale haalden. Volgens mij is dit echter verre van de meest talentrijke Nederlandse lichting. Ik gok dat dit EK en het volgend WK voor Nederland niks wordt, maar dat daarna gewoon een nieuwe goede cyclus begint.
    :lol: Kzie het nu pas , bedoelde natuurlijk naturalisateren :D

Tjah, tuurlijk maar geluk dwing je ook af. Kijk maar naar Spanje. Op het WK een paar dubieuze momenten waaronder het buitenspel doelpunt van volgens mij Villa.
    Tevens hadden ze ook een gezamelijk doel en vind het raar teverklaren maar heeft ook die magneetbandjes het vertrouwen versterkt. Het probleem nu is dat de meeste niet eens in de buurt van hun niveau komen. Over het WK in 2014, ja ligt natuurlijk aan welke spelers zich goed ontwikkelen. De meeste spelers zijn dan rond de 30, ach het is allemaal afwachten.

Hoop wel dat Belgie erbij is.

Ken

The Dutch Touch
    Aug 17, 2007
    13,340
    Ik heb hetzelfde gevoel Pat.. 'het kan nog' hoor ik ook telkens en ondanks dat ik echt niet denk dat ze het redden blijft het toch ook bij mij door het hoofd gaan. Ik begrijp dat je wedstrijden kunt verliezen en dat met name de verdediging echt niet van top-niveau is, verre van, maar de manier waarop we tegen die Duitsers gespeeld hebben was verschrikkelijk.

Ik hoop dat er wijzigingen komen en er een gretigere ploeg staat zondag. Als het weer op die manier verder gaat als de eerste twee ( maar met name tegen Duitsland ) wedstrijden vind ik dat we er ook echt niks te zoeken hebben.

Ik denk overigens ook dat deze generatie nu de laatste kans had op een prijs.. over twee jaar zal het ben ik bang niet veel worden, alhoewel je de meesten met ~30 niet kunt afschrijven natuurlijk. Wel zullen er dingen moeten veranderen en zullen we geleidelijk nieuwe jongens moeten brengen.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828

Van gaal is ongeschikt als bondscoach dat heeft hij in het verleden wel bewezen of ben je vergeten dat we het wk 2002 miste door hem.
    wat koeman deed met dit feyenoord vind ik gewoon een goede prestatie
    Tuurlijk is frank mijn eerste keus maar die houdt zoals verwacht de boot af.
    Dus dan liever Koeman dan van Gaal ja.
    Van Gaal die is een echte clubtrainer.

Ik vind dat we ook langzaam aan moeten gaan bouwen aan een nieuw generatie.
    Mathijsen, bommel, boula, bouma e.d. moeten vervangen worden naar het ek.
    Zoals altijd is er talent genoeg
    de onder 17 ploeg werd niks voor niks 2x achter elkaar europees kampioen.

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    Van gaal is ongeschikt als bondscoach dat heeft hij in het verleden wel bewezen of ben je vergeten dat we het wk 2002 miste door hem.
    wat koeman deed met dit feyenoord vind ik gewoon een goede prestatie
    Tuurlijk is frank mijn eerste keus maar die houdt zoals verwacht de boot af.
    Dus dan liever Koeman dan van Gaal ja.
    Van Gaal die is een echte clubtrainer.

Ik vind dat we ook langzaam aan moeten gaan bouwen aan een nieuw generatie.
    Mathijsen, bommel, boula, bouma e.d. moeten vervangen worden naar het ek.
    Zoals altijd is er talent genoeg
    de onder 17 ploeg werd niks voor niks 2x achter elkaar europees kampioen.
    En wat heeft Koeman gepresteerd dan? Of ben je dat vergeten? Bij Vitesse niks, bij Ajax dankzij Co Adriaanse, Valencia, volgens mij beker finale en Benfica de beker en Feyenoord 2e dankzij 15penalties van Guidetti. Sorry maar als je liever Sneeuwvlokje hebt stop ik met deze discussie want Koeman mag nog niet eens Louis zn veters strikken qua resultaten.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    En wat heeft Koeman gepresteerd dan? Of ben je dat vergeten? Bij Vitesse niks, bij Ajax dankzij Co Adriaanse, Valencia, volgens mij beker finale en Benfica de beker en Feyenoord 2e dankzij 15penalties van Guidetti. Sorry maar als je liever Sneeuwvlokje hebt stop ik met deze discussie want Koeman mag nog niet eens Louis zn veters strikken qua resultaten.
    sneeuwvlokje
    waarom grenzeloos vertrouwen in van gaal?
    die presteerde bij nederlands elftal crap. Zijn denkwijze je weet wel hard werken en er bovenop zitten bij trainingen is niks
    wat had conte gepresteerd voor dat hij bij juve kwam
    ik denk gewoon dat Koeman wel wat kan als bondscoach
    hij voelt de jongens denk ik wel
    Van gaal is veel te eigenwijs om zich aan te passen die gaat net als de vorige keer geloven dat hij in 3 dagen alles kan veranderen aan die jongens. Terwijl je die gasten alleen maar moet motiveren. Ik denk dat Koeman dat kan.

als laatste
    resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Geloof niet dat spelers als robben, sneijder, vdv e.d. hard gaan werken op de trainingen omdat van gaal dat wil
    bij een club kan dat maar een nationale elftal is anders
    Frank is de beste optie jammer dat hij eerst groot wil worden bij ajax maar wel begrijpelijk.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Dat hebben jullie eerder gedaan al door je niet te kwalificeren voor hét Ek :D

Ach na de wedstrijd tegen Denenmarken was het al over.
    Interne problemen een coach die zwicht naar de kritiek ja dan wordt het lastig.

Gelukkig staat er genoeg talent te trappelen en als Bert eruit gaat en er een grote schoonmaak plaats vind heb ik alle vertrouwen in de toekomst. Wk 2014 komt te vroeg maar 2016 en 2018 zal Nederland terug zijn met een nieuwe generatie

---------- Post added 18.06.2012 at 07:45 ----------

Gelukkig staat er genoeg talent te trappelen en als Bert eruit gaat en er een grote schoonmaak plaats vind heb ik alle vertrouwen in de toekomst. Wk 2014 komt te vroeg maar 2016 en 2018 zal Nederland terug zijn met een nieuwe generatie

chester

Too busy to bother
    May 20, 2006
    15,054

---------- Post added 18.06.2012 at 07:45 ----------

Ben toch echt benieuwd om dat nieuwe talent te zien.
    Maar ik denk dat jullie voor het WK toch nog hoofdzakelijk met deze spelers zullen uitkomen, op Van Bommel na, zie ik er niet veel die uit de selectie zullen vallen, en of Bertje weg gaat/moet, valt nog te bezien.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
    May 22, 2009
    10,926

Hola, ook eens een teleurstelling te verwerken en de typisch Belgische excuses komen al boven. Alles komt altijd te vroeg & we zijn constant aan het bouwen :D

De wedstrijd gisteren avond sloeg ook weer alles. Gewoon zielig.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Hola, ook eens een teleurstelling te verwerken en de typisch Belgische excuses komen al boven. Alles komt altijd te vroeg & we zijn constant aan het bouwen :D

De wedstrijd gisteren avond sloeg ook weer alles. Gewoon zielig.
    met een verschil dat nederland wel naar het wk gaat maar op het wk zelf verwacht ik vrij weinig beetje zoals in 2006 of ek 1996 ;)

chester

Too busy to bother
    May 20, 2006
    15,054
    met een verschil dat nederland wel naar het wk gaat maar op het wk zelf verwacht ik vrij weinig beetje zoals in 2006 of ek 1996 ;)
    Jullie hebben dan uiteraard ook een heel makkelijke poule.
    En zoals ik al zei, volgens mij gaan de meeste van de huidge spelers, gewoon de voorronde aanvatten.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Jullie hebben dan uiteraard ook een heel makkelijke poule.
    En zoals ik al zei, volgens mij gaan de meeste van de huidge spelers, gewoon de voorronde aanvatten.
    ligt eraan als bertje blijft dan denk ik het wel dat alleen van bommel einde verhaal is. mocht bert vertrekken verwacht ik boula, bouma, schaars, van bommel en mathijsen niet meer terug in Oranje.
    De rest zal ongetwijfeld blijven maar die zijn ook nog gewoon goed genoeg.

Ken

The Dutch Touch
    Aug 17, 2007
    13,340
    Zo... het drama is voorbij. Het was een sterke groep, maar 0 punten en met name de manier waarop.. oei oei. Ik ben eens benieuwd of Bertje mag / wil blijven. Ik denk overigens ook dat er niet veel spelers van deze groep zullen verdwijnen voor nieuw talent eerlijk gezegd. Van Bommel zal hoop ik nu wel inzien dat zijn tijd er op zit en misschien zullen jongens als Mathijsen ook langzaam aan stoppen denken, maar met name de jongens voorin en spelers als Van der Wiel en Willems zullen er wel bij blijven. Er zullen geen echt grote veranderingen komen, je kunt jongens als Sneijder niet afschrijven omdat ze tegen die tijd 30 zijn.

Zij zullen sowieso de kwalificatie spelen en die spelers laat je niet zo maar vallen. Hopen op een echte make-over levert echt niks op nu en is ook niet realistisch. Er is wel wat talent links en rechts, maar dat betekent nog lang niet dat zulke jongens goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden/toernooien.

Ik hoop overigens wel op wat nieuwe impulsen en ideeën, omdat er wel iets moet veranderen natuurlijk.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
    May 22, 2009
    10,926
    Zo... het drama is voorbij. Het was een sterke groep, maar 0 punten en met name de manier waarop.. oei oei. Ik ben eens benieuwd of Bertje mag / wil blijven. Ik denk overigens ook dat er niet veel spelers van deze groep zullen verdwijnen voor nieuw talent eerlijk gezegd. Van Bommel zal hoop ik nu wel inzien dat zijn tijd er op zit en misschien zullen jongens als Mathijsen ook langzaam aan stoppen denken, maar met name de jongens voorin en spelers als Van der Wiel en Willems zullen er wel bij blijven. Er zullen geen echt grote veranderingen komen, je kunt jongens als Sneijder niet afschrijven omdat ze tegen die tijd 30 zijn.

Zij zullen sowieso de kwalificatie spelen en die spelers laat je niet zo maar vallen. Hopen op een echte make-over levert echt niks op nu en is ook niet realistisch. Er is wel wat talent links en rechts, maar dat betekent nog lang niet dat zulke jongens goed genoeg zijn voor dit soort wedstrijden/toernooien.

Ik hoop overigens wel op wat nieuwe impulsen en ideeën, omdat er wel iets moet veranderen natuurlijk.
    Hoezo? Was Van der Wiel dan nog niet gestopt? :confused:

Gisteren leek dat toch zo hoor :D

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    van der wiel moet niet stoppen maar vervangen worden
    van rijn kan het niet slechter doen.
    ik wil pieters eigenlijk wel eens centraal achterin zien misschien gaat hij daar bij psv ook spelen. Puur als verdediger vind ik hem best goed maar aanvallend brengt hij zo weinig dat ik denk dat hij het centraal achterin misschien beter kan doen.
    maar dat moet bij psv gebeuren niet bij het nederlands elftal.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)