CL: Juventus - Olympiakos (4 Viewers)

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
He thinks he speaks Italian.

He doesn't. Not even close. You can mix up words, I don't care. You could say parate and mean parata. But when you get the basics wrong, like saying "une" instead of "un", "uno" or "una", you just don't speak the language.
i know it is but i never said anything about speaking ore writing good italian why must it always be a big deal againts me some of you really like to pick on me, looking 4 post from 6 years ago to make me look bad
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
He is the only person on this board who can have 10 different conversations in 10 different languages with 10 different people, and those 10 different people who understand the 10 different languages have absolutely no fucking idea what he is talking about.

He reminds me of an Italian Borat, only with 1/100th of the talent, and 1/1000th of the charisma.

Grade A, certified, retard.
i really wish you could speak and write dutch i am not dumb. you can speak english and i dutch. if you try to write ore talk dutch than you would also look bad i am sorry i am not perfect but why this hate ? ik begrijp u echt niet . kunt ge me nu antwoorden als ik ned praat? nee? dus zijt gij ook dom? ik vind u echt een dikke dikke blo . ge vind uzelf heel veel ma de waarheid is ge zijt al 10 jaar achter u pc en telkens als gy hier post ben ik aant neuken en gij weeral ni west sideeeee
 

Gino

The Funky Homosapien
Jun 6, 2003
1,111
He thinks he speaks Italian.

He doesn't. Not even close. You can mix up words, I don't care. You could say parate and mean parata. But when you get the basics wrong, like saying "une" instead of "un", "uno" or "una", you just don't speak the language.
ik wist ni dat ik problemen met u had . waarom moet ge nu zo doen tegen mij? zijt eerlijk vind ge da ni een beetje zielig en kinderachtig , om u tijd te verspillen om iets te vinden van mij om me belachelijk te maken? iets van 6 jaar terug? dan heb ge wel vies lang moeten zoeken, zo belangrijk was da dus voor u om mij proberen belachelijk te maken . vind ge uzelf dan geen klein kind? van waar in belgie zijt ge? en ja kben limburger daarom praat ik zo. ik hoop dat ge ophoud en dat ge u vriendje die 39jarige andy laat ophouden , want kheb geen goesting om met juventini ruzie te maken, doe dan ni zo b.l.o tege mij ok? heb beetje respect voor mensen. doe ni alsof ik dom ben
 

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,198
ik wist ni dat ik problemen met u had . waarom moet ge nu zo doen tegen mij? zijt eerlijk vind ge da ni een beetje zielig en kinderachtig , om u tijd te verspillen om iets te vinden van mij om me belachelijk te maken? iets van 6 jaar terug? dan heb ge wel vies lang moeten zoeken, zo belangrijk was da dus voor u om mij proberen belachelijk te maken . vind ge uzelf dan geen klein kind? van waar in belgie zijt ge? en ja kben limburger daarom praat ik zo. ik hoop dat ge ophoud en dat ge u vriendje die 39jarige andy laat ophouden , want kheb geen goesting om met juventini ruzie te maken, doe dan ni zo b.l.o tege mij ok? heb beetje respect voor mensen. doe ni alsof ik dom ben
De dt-regel is niet makkelijk en ge hebt niet de makkelijkste vorm uitgekozen:

als ge met ge spreekt, gaat het zo:
- vindt ge (vergelijk met het werkwoord werken bv. werkt ge)
- ge ophoudt (beetje een vreemde fout, Gino)

Van waar in België denkT ge dat ik ben? En Gino, ik kan er niets aan doen, maar ge spreekt gewoon geen Italiaans. Dus doe ook niet alsof.
 

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,198
i really wish you could speak and write dutch i am not dumb. you can speak english and i dutch. if you try to write ore talk dutch than you would also look bad i am sorry i am not perfect but why this hate ? ik begrijp u echt niet . kunt ge me nu antwoorden als ik ned praat? nee? dus zijt gij ook dom? ik vind u echt een dikke dikke blo . ge vind uzelf heel veel ma de waarheid is ge zijt al 10 jaar achter u pc en telkens als gy hier post ben ik aant neuken en gij weeral ni west sideeeee
Sergio,

here's the dutch part:

I don't understand you. Can you answer me when I'm speaking Dutch? No? So you're stupid too (the "too" bit is very amusing)? I think you're a fat fat blo (no idea what blo is). You think you're so big, but the truth is, you've been behind your computer for ten years and every time you post here I'm screwing and you're not.

west sideeeeeeeeee


I left out all the spelling errors, because I felt they didn't add much. I'm afraid it's fair to say that Gino's problem is not the language barrier.
 

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
gino je praat vlaams geen nederlands haha. laat ze gewoon :) mijn engels is ook niet geweldig dus begrijp wel wat je bedoeld.
lol vlaams dan. kweet kzou da moeten nigeren maar hoe kan ik die 39jarige kinderkop moet altijd slecht praten over mij en ik heb hem niets gedaan moet hij me daarom behandelen als een stuk stront die vind zich heel wat mjah ik jaag me snel op :) dan die andere snul die post van 6jaar terug zoekt om mij te verbeteren hoe zielig mjah fijn dat er nog goeie juventini hier zijn want kheb nooit ruzie gewild mjah ciao ciao
 

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,198
lol vlaams dan. kweet kzou da moeten nigeren maar hoe kan ik die 39jarige kinderkop moet altijd slecht praten over mij en ik heb hem niets gedaan moet hij me daarom behandelen als een stuk stront die vind zich heel wat mjah ik jaag me snel op :) dan die andere snul die post van 6jaar terug zoekt om mij te verbeteren hoe zielig mjah fijn dat er nog goeie juventini hier zijn want kheb nooit ruzie gewild mjah ciao ciao
This is neither Dutch nor Flemish. Those aren't even sentences. Nigeren? What the fuck does that mean?

So you don't speak Italian, English or Dutch?
 

Gep

The Guv'nor
Jun 12, 2005
16,420
Again with this shit. why write in any other language here exactly?? Just PM each other instead. So annoying.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 4)