CL: Juventus - Olympiakos (2 Viewers)

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
De dt-regel is niet makkelijk en ge hebt niet de makkelijkste vorm uitgekozen:

als ge met ge spreekt, gaat het zo:
- vindt ge (vergelijk met het werkwoord werken bv. werkt ge)
- ge ophoudt (beetje een vreemde fout, Gino)

En Gino, ik kan er niets aan doen, maar ge spreekt gewoon geen Italiaans. Dus doe ook niet alsof.
ik ben limburger wij praten zo, zie da bedoel ik die moet weer op fouten letten alsof dat niemand fouten maakt en als belg ni weten wat b l o betekend dus 100% geen limburger ofwel snul limburger, en kzei ni tege sergio dat die dik is met dik bedoel ik iets anders ma ge zijt precies ni zo slim als ge denkt een dikke b l o betekend dat ge voor mij een grote snul zijt voor mij DIKKE BLO en kdoe ni alsof ik italiaans kan doe gy ni alsof ge slim zijt snul. kvraag me af wa u probleem is ng ni geneukt zeker want ge hebt de laatste jaren precies niks anders te doen dan hier te posten DIKKE B L O khoop voor u dat ge geen limburg zijt maagdje:andyandbarcelona:
 

Gino Genesio

Senior Member
Nov 14, 2004
4,329
seven ge hebt nooit een genkenaar horen praten zeker wij gebruiken bena altijd ge da is onze eige taalke ik verrander da gwn ni omdat ik dan zoals een kromme belg als u klinkt ik ben limburger genkenaar dus hou u mond dikke B L O ga sergio 1ne pijpen . of versta ge da ook ni? ik praat zoals ik wil en als ge slim genoeg zijt verstaat ge da , verstaan? de probleem ligt dan aan u ni aan mij andere belgen zouden da wel verstaan. BLO weet ge nu al wa da betekend he karakash?
 

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,188
ik ben limburger wij praten zo, zie da bedoel ik die moet weer op fouten letten alsof dat niemand fouten maakt en als belg ni weten wat b l o betekend dus 100% geen limburger ofwel snul limburger, en kzei ni tege sergio dat die dik is met dik bedoel ik iets anders ma ge zijt precies ni zo slim als ge denkt een dikke b l o betekend dat ge voor mij een grote snul zijt voor mij DIKKE BLO en kdoe ni alsof ik italiaans kan doe gy ni alsof ge slim zijt snul. kvraag me af wa u probleem is ng ni geneukt zeker want ge hebt de laatste jaren precies niks anders te doen dan hier te posten DIKKE B L O khoop voor u dat ge geen limburg zijt maagdje:andyandbarcelona:
seven ge hebt nooit een genkenaar horen praten zeker wij gebruiken bena altijd ge da is onze eige taalke ik verrander da gwn ni omdat ik dan zoals een kromme belg als u klinkt ik ben limburger genkenaar dus hou u mond dikke B L O ga sergio 1ne pijpen . of versta ge da ook ni? ik praat zoals ik wil en als ge slim genoeg zijt verstaat ge da , verstaan? de probleem ligt dan aan u ni aan mij andere belgen zouden da wel verstaan. BLO weet ge nu al wa da betekend he karakash?
Antwerpen, Gino, Antwerpen.

He keeps going on about how he's from some retarded part of the Flanders and he takes great pride in this. BLO's apparently some type of school for morons.

Gino, could you please speak Dutch because I don't understand most of what you're saying.
 

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
38,188
seven ge hebt nooit een genkenaar horen praten zeker wij gebruiken bena altijd ge da is onze eige taalke ik verrander da gwn ni omdat ik dan zoals een kromme belg als u klinkt ik ben limburger genkenaar dus hou u mond dikke B L O ga sergio 1ne pijpen . of versta ge da ook ni? ik praat zoals ik wil en als ge slim genoeg zijt verstaat ge da , verstaan? de probleem ligt dan aan u ni aan mij andere belgen zouden da wel verstaan. BLO weet ge nu al wa da betekend he karakash?
Gino, you keep saying that I go to retard school. There are a couple of facts I would like to point out:

- You do not speak English. You try, but you don't.
- You cannot write properly in Dutch.
- A LOT of people on this forum seem to think you're an idiot.
- I already have a degree in history and I'm studying law. I speak English, I can write in Dutch and I also speak Italian and French.

So if you were some random guy who sees all these facts, what would you say? Who is the one who goes to retard school? I think the answer is fairly obvious.
 

Gep

The Guv'nor
Jun 12, 2005
16,418
I remember Ginos name from a few years back but dont know him. Is he really as bad as what you're all making him out to be?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)