Vooral op voetbalzone en op soccernews. Vind het altijd wel vermakelijk om telezen en jullie zijn al geplaatst nu is het afwachten of jullie een beschermde status krijgen.
Ehm sorry Andy maar echt jullie hebben een zeer goed team individueel, maar wat hebben jullie bereikt dan? Welk groot land hebben jullie verslagen? Behalve Frankrijk 0-0 en een keer winst op Kroatie, daar tel ik niet Nederland mee want we zijn op dit moment zeker geen topland.
Ik hoop juist dat we Belgie in de poule krijgen. Een krachtmeting op het WK lijkt me echt super!
Je hebt Brazilie,Duitsland,Spanje,Italie,Argentinie,Frankrijk,Colombia die torenhoog boven de rest uitsteken.
Ehm sorry Andy maar echt jullie hebben een zeer goed team individueel, maar wat hebben jullie bereikt dan? Welk groot land hebben jullie verslagen? Behalve Frankrijk 0-0 en een keer winst op Kroatie, daar tel ik niet Nederland mee want we zijn op dit moment zeker geen topland.
Ik hoop juist dat we Belgie in de poule krijgen. Een krachtmeting op het WK lijkt me echt super!
Je hebt Brazilie,Duitsland,Spanje,Italie,Argentinie,Frankrijk,Colombia die torenhoog boven de rest uitsteken.
Maar Frankrijk & Columbia reken ik (momenteel) zeker niet bij de ploegen die er torenhoog boven uitsteken. Italië & Argentinië misschien zelfs ook niet.
Ivm Anderlecht, als ze op verplaatsing niet van het kastje naar de muur worden gespeeld, zie ik ze de tweede ronde halen. Zeer goeie loting
Inderdaad wel een goeie loting, maar ze kunnen net zo goed kansloos laatste worden, want voorlopig spelen ze ondermaats.