Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (15 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Vooral op voetbalzone en op soccernews. Vind het altijd wel vermakelijk om telezen en jullie zijn al geplaatst nu is het afwachten of jullie een beschermde status krijgen.

Ehm sorry Andy maar echt jullie hebben een zeer goed team individueel, maar wat hebben jullie bereikt dan? Welk groot land hebben jullie verslagen? Behalve Frankrijk 0-0 en een keer winst op Kroatie, daar tel ik niet Nederland mee want we zijn op dit moment zeker geen topland.

Ik hoop juist dat we Belgie in de poule krijgen. Een krachtmeting op het WK lijkt me echt super!

Je hebt Brazilie,Duitsland,Spanje,Italie,Argentinie,Frankrijk,Colombia die torenhoog boven de rest uitsteken.
Denk niet dat er veel Belgische supporters echt denken dat we wereldkampioen worden, hoor. Er wordt wel eens mee gelachen maar ook niet meer dan dat.

Maar Frankrijk & Columbia reken ik (momenteel) zeker niet bij de ploegen die er torenhoog boven uitsteken. Italië & Argentinië misschien zelfs ook niet.


Ivm Anderlecht, als ze op verplaatsing niet van het kastje naar de muur worden gespeeld, zie ik ze de tweede ronde halen. Zeer goeie loting
Dan is het maar te hopen dat ze thuis niet van het kastje naar de muur worden gespeeld :D

Inderdaad wel een goeie loting, maar ze kunnen net zo goed kansloos laatste worden, want voorlopig spelen ze ondermaats.
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Vooral op voetbalzone en op soccernews. Vind het altijd wel vermakelijk om telezen en jullie zijn al geplaatst nu is het afwachten of jullie een beschermde status krijgen.

Ehm sorry Andy maar echt jullie hebben een zeer goed team individueel, maar wat hebben jullie bereikt dan? Welk groot land hebben jullie verslagen? Behalve Frankrijk 0-0 en een keer winst op Kroatie, daar tel ik niet Nederland mee want we zijn op dit moment zeker geen topland.

Ik hoop juist dat we Belgie in de poule krijgen. Een krachtmeting op het WK lijkt me echt super!

Je hebt Brazilie,Duitsland,Spanje,Italie,Argentinie,Frankrijk,Colombia die torenhoog boven de rest uitsteken.
We hebben niet gewonnen van Kroatie, maar ook niet verloren.
En die eventuele beschermende status is ook maar omdat we op het moment van de loting in de top 7 zullen staan van de voor de rest niets zeggende FIFA ranking, kan je ons toch niet kwalijk nemen dat de regels nu eenmaal zo belachelijk zijn.
En we hebben in ieder geval al bereikt dat er bijvoorbeeld in Engeland, Duitsland en de VS al artikels in de pers verschijnen waarin wij als outsider voor een WK naar voor komen, ik deel die mening niet, maar het geeft mijn inziens wel aan dat men toch niet meer met ons lacht zoals een paar jaar geleden.

Je hebt wel gelijk, echte topploegen moeten we nog tegenkomen.

- - - Updated - - -

Dan is het maar te hopen dat ze thuis niet van het kastje naar de muur worden gespeeld :D

Inderdaad wel een goeie loting, maar ze kunnen net zo goed kansloos laatste worden, want voorlopig spelen ze ondermaats.
We verdedigen ondermaats, de rest van het spel is goed genoeg.
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
Een wereldploeg is het maar ik vind de backs zeer matig. Het draait allemaal om de vleugelverdedigers vandaag de dag, Belgique schiet in dat opzicht toch echt tekort.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Een wereldploeg is het maar ik vind de backs zeer matig. Het draait allemaal om de vleugelverdedigers vandaag de dag, Belgique schiet in dat opzicht toch echt tekort.
Vertonghen en Alderweireld doen dat niet slecht, en hun tekorten worden door Witsel, Chadli en Fellaini zeer goed opgevangen in de ploeg.
We zullen wel zien, eerst zekerheid en dan de rest.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Denk niet dat er veel Belgische supporters echt denken dat we wereldkampioen worden, hoor. Er wordt wel eens mee gelachen maar ook niet meer dan dat.

Maar Frankrijk & Columbia reken ik (momenteel) zeker niet bij de ploegen die er torenhoog boven uitsteken. Italië & Argentinië misschien zelfs ook niet.




Dan is het maar te hopen dat ze thuis niet van het kastje naar de muur worden gespeeld :D

Inderdaad wel een goeie loting, maar ze kunnen net zo goed kansloos laatste worden, want voorlopig spelen ze ondermaats.

Sven, even serieus man.
De poule van Colombia is vele maler sterker dan Servie,Schotland en Kroatie. Frankrijk kunnen we over twisten maar Italie en Argentinie niet??
Argentinie staat gewoon fier aan kop in de Commebol group met Colombia als achtervolgers en Italie gewoon EK finalist en speelt met bijna hetzelfde elftal.
En Belgie heeft nog geen ervaring op een toernooi laat staan gespeeld tegen toplanden, dus qua ervaring is het nog niks.
Nogmaals ik hoop dat jullie het goed doen, want met dit spelersmateriaal moeten de kwartfinales haalbaar zijn.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Sven, even serieus man.
De poule van Colombia is vele maler sterker dan Servie,Schotland en Kroatie. Frankrijk kunnen we over twisten maar Italie en Argentinie niet??
Argentinie staat gewoon fier aan kop in de Commebol group met Colombia als achtervolgers en Italie gewoon EK finalist en speelt met bijna hetzelfde elftal.
En Belgie heeft nog geen ervaring op een toernooi laat staan gespeeld tegen toplanden, dus qua ervaring is het nog niks.
Nogmaals ik hoop dat jullie het goed doen, want met dit spelersmateriaal moeten de kwartfinales haalbaar zijn.
Begrijp me niet verkeerd. Het is niet zo dat ik denk dat wij sterker zijn dan Argentinië, Columbia & die andere teams. Laat staan dat we er makkelijk van zouden winnen, integendeel.
Het is alleen zo dat als je mij vraagt wie nu de grote topfavorieten zijn, dat ik dan die teams er uit laat. Brazilië (vooral wegens thuisvoordeel), Spanje & Duitsland steken er nog bovenuit, wat mij betreft. Die andere teams die zijn genoemd schat ik toch lager in. Nederland hoort misschien ook nog wel bij dat groepje.
Frankrijk is, zoals zo dikwijls, voor mij het grote vraagteken trouwens.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ja, ok Spanje,Duitslandvind ik zelfs nog meer kans hebben dan Brazilie ondanks hun thuisvoordeel.
Haha nee helaas denk ik dat Nederland blij mag zijn met de 2e ronde mits de poule meevalt(Nu moet je van iedereen kunnen winnen maar dat kunnen we niet)
Ja idd maar ik denk dat Frankrijk zich nu laat gelden.
Hoop trouwens dat Montenegro zich ook gaat plaatsen :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ja, ok Spanje,Duitslandvind ik zelfs nog meer kans hebben dan Brazilie ondanks hun thuisvoordeel.
Haha nee helaas denk ik dat Nederland blij mag zijn met de 2e ronde mits de poule meevalt(Nu moet je van iedereen kunnen winnen maar dat kunnen we niet)
Ja idd maar ik denk dat Frankrijk zich nu laat gelden.
Hoop trouwens dat Montenegro zich ook gaat plaatsen :D
Als jij denkt dat Frankrijk zich kan laten gelden, dan moeten wij dat ook kunnen.
In de vriendschappelijke match die wij een paar maanden geleden tegen hun gespeeld hebben (die trouwens wel op het scherp van de snee was), waren we de evenknie van hun.
Maar ik denk dat Frankrijk zich niet gaat laten gelden.
Duitsland, Spanje en Brazilie zijn de favorieten voor mij.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Als jij denkt dat Frankrijk zich kan laten gelden, dan moeten wij dat ook kunnen.
In de vriendschappelijke match die wij een paar maanden geleden tegen hun gespeeld hebben (die trouwens wel op het scherp van de snee was), waren we de evenknie van hun.
Maar ik denk dat Frankrijk zich niet gaat laten gelden.
Duitsland, Spanje en Brazilie zijn de favorieten voor mij.
Frankrijk miste 5of 6 basisspelers Ches,Dan kan ik ook zeggen dat wij tegen Duitsland,Italie en Portugal 1-1 hebben gespeeld ;) Plus zij hebben toernooi ervaring, iets wat jullie sinds 2002 niet meer hebben. Natuurlijk kunnen jullie jezelf laten gelden dat ontken ik ook zeer zeker niet.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Frankrijk miste 5of 6 basisspelers Ches,Dan kan ik ook zeggen dat wij tegen Duitsland,Italie en Portugal 1-1 hebben gespeeld ;) Plus zij hebben toernooi ervaring, iets wat jullie sinds 2002 niet meer hebben. Natuurlijk kunnen jullie jezelf laten gelden dat ontken ik ook zeer zeker niet.
Tsja, de toernooi ervaring klopt, enkel Van Buyten heeft die, de jonge gasten hebben wel ooit de halve finales gehaald op de olympische spelen, is ook een toernooi.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Anderlecht heeft geen pak rammel gekregen.
2-0 is niet goed, maar is geen pak rammel.
Is VDBrom zijn eigen schuld, ipv dat hij zijn tactiek gebruikt die net een 5-0 overwinning opleverde gaat hij die aanpassen.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Anderlecht heeft geen pak rammel gekregen.
2-0 is niet goed, maar is geen pak rammel.
Is VDBrom zijn eigen schuld, ipv dat hij zijn tactiek gebruikt die net een 5-0 overwinning opleverde gaat hij die aanpassen.
Ok, ze zijn niet belachelijk gemaakt.

Gelukkig heeft De Zeeuw die taak dan maar op hem genomen :D


Dat is al helemaal grappig. Wat ze daar de laatste jaren uitspoken geloof je zelfs niet, ook al zie je het wel degelijk allemaal gebeuren.

Nu ja, als de kans van Preud'homme zich voordoet moet je het misschien wel doen. Ik ben wel benieuwd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ok, ze zijn niet belachelijk gemaakt.

Gelukkig heeft De Zeeuw die taak dan maar op hem genomen :D
Da klopt, De Zeeuw kan zijn ticket naar Rusland al terug boeken denk ik.

Dat is al helemaal grappig. Wat ze daar de laatste jaren uitspoken geloof je zelfs niet, ook al zie je het wel degelijk allemaal gebeuren.

Nu ja, als de kans van Preud'homme zich voordoet moet je het misschien wel doen. Ik ben wel benieuwd.
Dure kans, ben eens benieuwd wat die daar gaat presteren.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 15)