Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (17 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Niet te geloven, en dit enkel met Courtois, Kompany, een niet spelende Defour, Hazard en Lukaku/Benteke als goede spelers.
Wat moet de rest v/d wereld toch zwak zijn.
:lol:
Ik denk dat iemand hier ook een theorie over heeft!

Even zonder dollen, ik weet dat de Nederlandse verdediging nog niet veel voorstelt, maar waarom is iedereen toch zo dol op Kompany?
Zeer zwak bij dode spelmomenten, stelt zich vaak kwetsbaar op. Moet eerlijk zeggen dat ik hem alleen heb gezien in de 2e seizoenshelft plus live in de CL tegen ajax waar hij werd weggespeeld.
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Even zonder dollen, ik weet dat de Nederlandse verdediging nog niet veel voorstelt, maar waarom is iedereen toch zo dol op Kompany?
Zeer zwak bij dode spelmomenten, stelt zich vaak kwetsbaar op. Moet eerlijk zeggen dat ik hem alleen heb gezien in de 2e seizoenshelft plus live in de CL tegen ajax waar hij werd weggespeeld.
Technisch goed, ziet het gevaar dat eraan komt en lost dit dikwijls goed op.
Is ook een echte kapitein, leider op het veld en naast het veld.
Verder heeft hij ook natuurlijk zijn naturel mee, is gewoon een heel toffe gast als je hem ziet, hoort, als je leest wat hij allemaal doet voor de gemeenschap.
Kopspel is idd niet zijn sterkste punt.

En als je hem de 2 seizoenen voor dit gevolgd had, had je het wel geweten, hij is echt wel goed.
Ook de resultaten van City met of zonder hem tonen aan hoe belangrijk hij is.
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
Fox Sports of Sport1?

Ik wil graag Juventus en Serie A op TV volgend seizoen en ik begreep dat Fox ook Serie A uitzendt? Wat lijkt jullie verstandiger?
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Als je kan kiezen, zou ik zeggen : kijk eens naar de verslaggever.

Als ik in België zou moeten kiezen tussen Frank Raes of iemand anders, is de keuze zeer snel gemaakt.

Zelfs als de andere zender een beter aanbod heeft, je wilt vooral juve zien. Dus dan wil je dat op de best mogelijke manier zien
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Brugge ook, tegen de nr 13 uit Polen, triestig ploegje, die boeren uit Brugge.
Simons en de Sutter gingen het verschil maken.
Ze missen Donk en Bacca nu al.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Fox Sports of Sport1?

Ik wil graag Juventus en Serie A op TV volgend seizoen en ik begreep dat Fox ook Serie A uitzendt? Wat lijkt jullie verstandiger?
Zit er veel verschil in qua prijs?
Heb nu sport1 maar die zenden lang niet altijd Juve uit, waardoor ik weer voor 4euro zo een wedstrijd moet kopen.
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
Zit er veel verschil in qua prijs?
Heb nu sport1 maar die zenden lang niet altijd Juve uit, waardoor ik weer voor 4euro zo een wedstrijd moet kopen.
Hoe ervaar jij sport1 dan? Krijg je genoeg Juventus te zien? Ik ga geen 15 pm betalen voor EPL.

@Bezzy, hoe is sport1? :p
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Pat en Gian
sport 1 zond altijd juve uit en ik vond dat prima,
maar vanaf dit seizoen is sport 1 die rechten kwijt en zijn die gegaan naar fox sport international. Wil je juve op tv kijken moet je dus fox sports international nemen.:D

Ik zelf wacht even de aanbiedingen af :D
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
Ik heb het net helemaal uitgezocht, Fox Sports International heeft dus Serie A en Sport1 behoudt de CL. Volgend jaar stapt het Spaanse voetbal ook over naar Fox maar de CL blijft volgens mij bij Sport1. Ga ze niet alle twee nemen, dus ik ga gewoon voor kwantiteit: Fox Sports :D

Wel kut geregeld nu met FOX erbij.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Brugge ook, tegen de nr 13 uit Polen, triestig ploegje, die boeren uit Brugge.
Simons en de Sutter gingen het verschil maken.
Ze missen Donk en Bacca nu al.
Komende van, "de nekken uit brussel" ?
Ach, vroeger was het beter, toen Antoine van hove nog manager was.

In die periode, kon je brugge nog vergelijken als een kleiner juventus. Hard fysiek voetbal, en altijd 1 of 2 technische meesters, waar anderlecht vooral een afspiegeling was van milaan, met een flamboyante eigenaar, en salon voetbal.

Vandaag de dag is het echter het kijken niet waard. Brugge wou met degryse eerst het voetbal van anderlecht brengen, wat mislukte. dan met de huidige manager een beetje het ego en allure van anderlecht brengen, wat mislukte.

Standard werd door zen bestuur genekt, genk door zen sponser, en wat blijft er over ?

Anderlecht tegen welke ploeg een beetje een deftige lichting heeft. God belgisch voetbal is saai geworden
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ik heb het net helemaal uitgezocht, Fox Sports International heeft dus Serie A en Sport1 behoudt de CL. Volgend jaar stapt het Spaanse voetbal ook over naar Fox maar de CL blijft volgens mij bij Sport1. Ga ze niet alle twee nemen, dus ik ga gewoon voor kwantiteit: Fox Sports :D

Wel kut geregeld nu met FOX erbij.
ja zekers
ik ga daar ook voor, maar wil wel eerst ff een leuke aanbieding tegenkomen :D
waar loopt jou abo?
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
International.

Hopen op de NOS in de knockout rondes en anders kan je volgens mij ook wedstrijden apart kopen bij Sport1? Dan moet ik dat maar doen
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
International.

Hopen op de NOS in de knockout rondes en anders kan je volgens mij ook wedstrijden apart kopen bij Sport1? Dan moet ik dat maar doen
ja dat kost 7 euro per wedstrijd ofzo :sergio:
ga denk ik toch maar sport 1 erbij nemen dan voor 12 euro per maand ofzo.
en dan uit zetten als er geen cl is of na de winterstop.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 17)