Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (17 Viewers)

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
"Milaan parkeerd de bus in barcelona", en barcelona maakt er gruis van.

mooi gevonden.

Waarom er een link wordt getrokken naar het orginele accident, is mij een raadsel. Dan kan je slecht relativeren
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Volgens mij zijn Chester en BF Belgisch en aangezien Hans Teeuwen uit Nederland komt komen we daar dus niet allemaal vandaan.
En nee ik vind hem helemaal niet grappig en nee ik vond die bus grap ook absoluut niet grappig.
Mee eens
Ah, chester woont op enkele km van de grens iirc.

En het is idd duidelijk dat zijn humor te hard is voor jullie.

Ik had niet verwacht dat nederlandse fans zo soft waren. Vooral als je hoord wat ze allemaal roepen op de tribunes
Idd, vlak bij Lommel, weet je wel, die stad waar die 17 kinderen of hoeveel waren het er, van kwamen.
The picture had nothing to do with joking about the crash I didn't even know it was the same bus, secondly I didn't make the picture so don't shoot the messenger if you are offended by it then take it out with the person who made it and not the messenger, some of you are simply taking it way too personally and making a mountain out of nothing
Man, I live 2 km from that school, I have a lot of friends in Lommel, for what you know, it was one of their children.
And then I am supposed to let it go, sorry, I can't.
I am a dad myself since a few months, let's just see if (doubt it will happen, but still) you find stuff like that funny when you have one of your own.
"Milaan parkeerd de bus in barcelona", en barcelona maakt er gruis van.

mooi gevonden.

Waarom er een link wordt getrokken naar het orginele accident, is mij een raadsel. Dan kan je slecht relativeren
Zie hierboven.
Zulke items maakt duidelijk wie hier de kinderen zijn, en wie enigzins volwassen is.
En jullie beiden, vallen, m.i.m niet in die laatste categorie.

En ja, het maakt je vast geen reet uit wat ik van je vindt, maar goed ook.
 

Badass J Elkann

It's time to go!!
Feb 12, 2006
65,821
So why you taking it out on me? You are making it sound like i did it on purpose well guess what. I didnt and why? Because i had no idea it was the same fucking bus. Now im sorry if it has affected you but you are seriously making a big deal out of something that had no intention to insult or offend other than milan fans. Simple. I cant help your emotions but that is your problem
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
You know why I make a big deal out of it, because next time, hopefully, you'll check before posting something like that.
I was not personally hurt by this, just didn't find it funny and wanted to make sure next time something like this is posted, you think twice before putting it up.
Who knows, next time, someone actually is involved one way or another.
 

Badass J Elkann

It's time to go!!
Feb 12, 2006
65,821
Oh fuck sake seriously you are begining to sound pathetic now. Check every pic to make sure it doesnt offend others? Whos to say that coach wasnt one that crashed into a tree or something. How the fuck am i supposed to know that particular bus was involved in an accident that affected you? Sorry but this is getting silly now. Ive said my appologies that i had no intention to offend but you can seriously say i had intentions when i didnt even fucking know in the first place and that is where i take no blame because i didnt make the fucking picture to begin with. Deal with it. Because you will find that pic was posted on a Juve facebook group so take your beef up with them thanks
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ches ik sta aan je kant, deze kinderen snappen niet dat zo respectloos is en besteed aub geen aandacht aan dat stoer doenerrij gedrag.
Zach kom op man denk ook eens aan anderen en dat andere misschien er anders naar kijken en dit misschien respectloos vinden en vertal je .vriend dat hij ook
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
Eredivisie begint toch echt spannend worden, ik heb gewoon geen idee wie het gaat winnen. Het lijkt wel of iedereen om de week punten verspeelt en er geen pijl op te trekken valt.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ches ik sta aan je kant, deze kinderen snappen niet dat zo respectloos is en besteed aub geen aandacht aan dat stoer doenerrij gedrag.
Zach kom op man denk ook eens aan anderen en dat andere misschien er anders naar kijken en dit misschien respectloos vinden en vertal je .vriend dat hij ook
Wel hij koos een bus, niet opzettelijk de deze. gewoon een bus op google en bewerken, hoppaa.
En moest het nu expres die bus geweest zijn, dan zou het zwarte humor zijn geweest. Iemand die zwarte humor leuk vind, is niet perse een kind.
In tegenstelling, kinderen houden helemaal niet van zwarte humor, en begrijpen het niet.
Das geen steek onder water naar jullie, das effectief een feit.
Uiteraard kan het zijn dat je zwarte humor niet kan apprecieren. Alex agnew en Hans Teeuwen worden ook niet door iedereen verteerd. Maar om daar een drama over te maken, das een brug tever.
Allez, als er een drama was, want opnieuw, hij koos gewoon een random foto van een bus
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Eredivisie begint toch echt spannend worden, ik heb gewoon geen idee wie het gaat winnen. Het lijkt wel of iedereen om de week punten verspeelt en er geen pijl op te trekken valt.
Ik hoop op alles behalve Feyenoord, al moet ik zeggen dat ik had verwacht dat het koeman-syndroom dit jaar in werking had getreden.
Zaterdag Az-ajax en daar zal heel veel van afhangen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ligt niet aan Brommie, zijn spelers zijn gewoon minder momenteel, en zonder flauw te willen doen, de scheidsrechters fluiten ook niet echt in ons voordeel momenteel. De arbitrage in zijn geheel is slecht in de playoffs, maar Anderlecht heeft toch wel heel veel pech met de refs tot nu toe in Playoff 1.
Maar er is nog niks verloren, 4x winnen en de titel is voor ons, al lijkt dat onrealistisch momenteel.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ligt niet aan Brommie, zijn spelers zijn gewoon minder momenteel, en zonder flauw te willen doen, de scheidsrechters fluiten ook niet echt in ons voordeel momenteel. De arbitrage in zijn geheel is slecht in de playoffs, maar Anderlecht heeft toch wel heel veel pech met de refs tot nu toe in Playoff 1.
Maar er is nog niks verloren, 4x winnen en de titel is voor ons, al lijkt dat onrealistisch momenteel.
Gewoon herpakken dus, had gehoopt dat Demy het verschil zou kunnen maken. Hoe doet Armenteros het als ik vragen mag? Die had het nogal hoog in zn bol van zichzelf.
Je moet er toch niet aan denken dat een Zulte Waregem in de CL zal spelen volgend seizoen...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Gewoon herpakken dus, had gehoopt dat Demy het verschil zou kunnen maken. Hoe doet Armenteros het als ik vragen mag? Die had het nogal hoog in zn bol van zichzelf.
Je moet er toch niet aan denken dat een Zulte Waregem in de CL zal spelen volgend seizoen...
Demy valt tegen.
Armenteros krijgt eigenlijk bijna geen kans, VD Brom houd vast aan Mbokani en De Sutter. Armenteros zal voor volgend seizoen zijn.
En als Z/W de titel pakt, verdienen ze gewoon de CL. Alsof het nu zoveel verschil zal maken of Anderlecht tegen bijv Manchester speelt of Zulte Waregem.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 17)