Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (13 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Hoe vind je Demy Ches?
Nog wat vroeg om te zeggen, maar als hij 90 min kan, wat hij gisteren op 15 min liet zien, dan is hij zeker een topper voor onze competitie en zal, als we hem na dit seizoen kopen, Biglia rap vergeten zijn moest die vertrekken.
En wat vind je van Massimo Bruno van Anderlecht Ches? :D
Een meevaller tot nu toe. Niemand kende hem echt tot nu toe, maar JVDB heeft het potentieel in hem gezien, en is het eruit aan het krijgen.
Toppertje voor de toekomst als hij zo kan evolueren.

- - - Updated - - -

Milan lose Viareggio Final
By Football Italia staff

Belgian giants Anderlecht have won the prestigious Viareggio youth tournament after beating Milan 3-0 on Monday.

A brace from Acheampong and a goal from Jaadi gave Anderlecht the trophy as Milan boss Massimiliano Allegri and Vice-President Adriano Galliani watched from the stands.

The club from Belgium become the first foreign side to take the annual competition since Uruguayan outfit Juventude went home with the Coppa Carnevale seven years ago.
----------------------------------------------------------------------------

goed bezig
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
anderlecht heeft echt een topopleiding :tup:
weet nog een paar jaar terug op de future cup op de toekomst hoe ze de ajax leeftijdgenoten wegspeelde (die vorig jaar de next gen finale verloren van inter)

Preat, lukaku (broertje van) en een grote spits speelde heel ajax zoek toen.
achterin stond ook een paar aardige spelers.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
anderlecht heeft echt een topopleiding :tup:
weet nog een paar jaar terug op de future cup op de toekomst hoe ze de ajax leeftijdgenoten wegspeelde (die vorig jaar de next gen finale verloren van inter)

Preat, lukaku (broertje van) en een grote spits speelde heel ajax zoek toen.
achterin stond ook een paar aardige spelers.
Die spits was waarschijnlijk Musonda.
Zit nu bij Chelsea.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Hebben jullie het mopje van BD gezien in de CL thread?
Ik vond het niet grappig die post met de bus, het is namelijk de bus waarmee die kinderen vorig jaar verongelukt zijn.
Niet te geloven dat er mensen zijn die zoiets gebruiken voor grapjes mee te maken.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Je weet wie die grap maakt echt ongelooflijk hoe die gozer denkt dat een leuk grapje is.

vind het echt respectloos Ches. dergelijk ongelukken zijn echt diep en diep triest
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Jullie zijn behoorlijk kleinzerig hoor.
Komen jullie niet allemaal uit het land van Hans "humor moet over alles kunnen gaan" Teeuwen ?
Zijn zaalshows zijn een pak erger dan dit.
Die mop met de bus was hilarisch, komop zeg.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Volgens mij zijn Chester en BF Belgisch en aangezien Hans Teeuwen uit Nederland komt komen we daar dus niet allemaal vandaan.
En nee ik vind hem helemaal niet grappig en nee ik vond die bus grap ook absoluut niet grappig.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ah, chester woont op enkele km van de grens iirc.

En het is idd duidelijk dat zijn humor te hard is voor jullie.

Ik had niet verwacht dat nederlandse fans zo soft waren. Vooral als je hoord wat ze allemaal roepen op de tribunes
 

Badass J Elkann

It's time to go!!
Feb 12, 2006
65,821
The picture had nothing to do with joking about the crash I didn't even know it was the same bus, secondly I didn't make the picture so don't shoot the messenger if you are offended by it then take it out with the person who made it and not the messenger, some of you are simply taking it way too personally and making a mountain out of nothing
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 12)