Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (6 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Gehoord dus niet gezien?
Wedstrijd ging gelijk op al drukte Ajax in de eerste 20minuten daarna was het PSV. Kansen over en weer. Dus de wedstrijd zou nooit bij rust beslist zijn.

Ik ga niet lopen roepen dat Ajax de beste is nu maar wel weer een goede stap gezet. Nog maar 3 punten.
 

Buy on AliExpress.com

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Gehoord dus niet gezien?
Wedstrijd ging gelijk op al drukte Ajax in de eerste 20minuten daarna was het PSV. Kansen over en weer. Dus de wedstrijd zou nooit bij rust beslist zijn.

Ik ga niet lopen roepen dat Ajax de beste is nu maar wel weer een goede stap gezet. Nog maar 3 punten.
nee heb het niet gezien, zoals je kan lezen was ik in de kuip :D heb wel een samenvatting gezien en wedstrijd verslagen gelezen.

ik vind ajax wel de beste, wat ze ook al drie jaar bewijzen. (ook al zie ik ze nog wel een zeperd maken in de competitie). Vitesse is ook sterk maar die zie ik inzakken na de winterstop omdat bony tijdelijk en wellicht helemaal weg is. Dat verlies wordt lastig op te vangen.

twente en feyenoord zijn niet goed genoeg om echt voor de titel mee te doen dit jaar.

Psv vind ik echt heel zwak buiten lens en strootman zie ik weinig toekomstige toppers. Mertens en wijnaldum zakken in de toppers steeds door het ijs en de verdediging is al jaren niet op orde.
 

MadballJuve

Junior Member
Oct 8, 2007
362
Dag allemaal! Even een vraagje, wij gaan al jaren een paar keer per seizoen naar Turijn. Steeds geweest zonder Tessera en tickets gewoon in general sale gekocht via Listicket. Voor topmatchen boekten wij via de (veel te dure) alternatieven zoals sportevents365 en viagogo. Sinds dit seizoen ben ik toch maar Premium Member geworden om de kosten van mijn reisjes wat te drukken. Nu wou ik de match tegen Fiorentina cadeau doen voor mijn broer zijn verjaardag!
1) Ik check net even de site, blijkt dat de verkoop voor deze wedstrijd al is afgelopen. Klopt dit?
2) Op de site lees ik ook: Each Premium Member can purchase up to two tickets but all must be Premium Members or Premium Member International enrolled after 1st July 2012. It’s necessary be materially in possession of the Tessera del Tifoso. Wil dit zeggen dat als ik met mijn broer wil gaan, hij een eigen Tessera moest hebben? Ik kan me herinneren dat dit vorig seizoen niet zo was!
Kunnen jullie me een PB sturen als jullie me kunnen helpen aub? Thanks!
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Armenteros van Heracles naar Anderlecht.
Komt ofwel in de winter, ofwel, transfervrij in de zomer.

Is dit een goede transfer volgens de NL'ers hier?
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik wens Anderlecht veel geluk met hem, zo speciaal is hij niet. Talent heeft hij wel maar loopt vaak de kantjes er vanaf.

Hoe is het met je pa Ches, ik las de laatste updates erover, al enige tekenen van verbetering?
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nog niets van bekend, hij heeft afgelopen week zijn eerste 3 dagen chemo gehad en is nu voor een maand op vakantie.
Dan krijgt hij deel 2 van zijn chemo en dan 3-4 weken later deel 3.
Maar als het niet pakt, weten we het rap genoeg aangezien het vorige keer ook zo agressief was.
Eind v/d maand zal er al veel duidelijk zijn denk ik.

Ik onthoud vooral dat hij talent heeft, de kantjes eraf lopen zal hij bij ons niet moeten doen, daar is hij niet DE STER dus daar zullen ze hem wel temmen.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Maar de vorige keer had de chemo redelijk geholpen niet?
Mocht je er niet over willen praten snap ik dat.

In ieder geval blijf hoop houden en probeer positief teblijven en vooral veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Vorige keer sloeg de chemo idd goed aan, maar uiteraard, geven ze hier nu geen garanties voor.
Ik wil er gerust over praten, is volgens mij beter als alles opkroppen
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
De Guzman opgenomen in de voorselectie van Oranje. Gaat interessant worden met al die jonge talenten op dit moment. Ik heb hoge verwachtingen voor het WK in 2014.

Van Rhijn - Matthijsen - Martins Indi - Blind
Clasie - Fer
De Guzman
John - Van Persie - Robben
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 6)