Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (18 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Nederlandse jupiler league neem ik aan?
Of doe je nu een beetje denigrerend over de Belgische competitie.
nederlandse uiteraard. vergeet steeds dat de belgisch competitie ook zo heet.

nu
ajax wordt weer kampioen, gister was weer zo'n typisch dag waarbij ajax uiteraard toch kampioen wordt.

IK weet dat het seizoen nog vroeg is, maar vond het weer een typisch ajax goedmaak dag.
alle concurrenten (behalve vitesse maar die tel ik alleen mee als bony blijft). verliezen punten, terwijl ze zelf winnen.
frank de boer :tup:

iemand trouwens wedstrijd op sport 1 gezien gister
aad de mos vind bony wel een spits voor juve :sergio:

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Nederlandse jupiler league neem ik aan?
Of doe je nu een beetje denigrerend over de Belgische competitie.
eerlijk gezegt, op drie ploegen na (verschillend elk jaar,meestal anderlecht+brugge, genk,standard) steld onze competitie weinig voor

Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze in brugge gaan doorhebben, dat om succes te hebben ze terug moeten grijpen naar de periode onder Van Hove, en stoppen met proberen het voetbal van anderlecht te emuleren.
god ik schaam me dat ik ooit voor die ploeg supporter was. maar tot van hove ermee stopte, kon je de mentaliteit wat vergelijken met juve

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
eerlijk gezegt, op drie ploegen na (verschillend elk jaar,meestal anderlecht+brugge, genk,standard) steld onze competitie weinig voor

Ik vraag me eigenlijk af wanneer ze in brugge gaan doorhebben, dat om succes te hebben ze terug moeten grijpen naar de periode onder Van Hove, en stoppen met proberen het voetbal van anderlecht te emuleren.
god ik schaam me dat ik ooit voor die ploeg supporter was. maar tot van hove ermee stopte, kon je de mentaliteit wat vergelijken met juve
Is niet anders in NL, Ajax, PSV en Twente zijn volgens mij niet veel beter dan Anderlecht, Brugge, Genk en of Standard.
Denk dat die elkaar in een competitie wel waard zouden zijn.

En Brugge, tsja, ik als RSCA fan geniet natuurlijk wel van de malaise die er nu is, zoveel geld uitgegeven de laatste seizoenen, en als je dan de opbrengst ziet, dan vraag ik mezelf toch wel af of die voorzitter zelf nie tbeseft dat hij niet goed bezig is, maar ja.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik denk dat ajax dat wint,
verdediging van psv is echt te zwak.
Maar Ajax is ook niet top dit moment.

Is niet anders in NL, Ajax, PSV en Twente zijn volgens mij niet veel beter dan Anderlecht, Brugge, Genk en of Standard.
Denk dat die elkaar in een competitie wel waard zouden zijn.

En Brugge, tsja, ik als RSCA fan geniet natuurlijk wel van de malaise die er nu is, zoveel geld uitgegeven de laatste seizoenen, en als je dan de opbrengst ziet, dan vraag ik mezelf toch wel af of die voorzitter zelf nie tbeseft dat hij niet goed bezig is, maar ja.
ik zou alleen Anderlecht willen zien bij ons in de competitie om eerlijk tezijn.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Als Lens die kans had gemaakt had PSV gewonnen maar gelukkig was dit niet het geval
ajax was beter wat ik heb gehoord en als ajax de kansen afmaakt die het in het begin kreeg was de wedstrijd bij rust al beslist.

ajax heeft weer laten zien de beste zijn in de eredivisie probleem blijft dat ze dat veel te vaak niet laten zien.
Ik denk het zelfde over anderlecht trouwens, die zie ik ook kampioen worden.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 18)