Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (7 Viewers)

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
In vergelijking met de zlatan en vdv periode,is je ploeg zwak.

Dat ze winnen tegen city zegt meer over city dat zich belachelijk maakt, dan ajax,dat een europese meeloper is geworden

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ja ik vergelijking met 1995 is alles zwak dus weer praat je onzin.
Europese meeloper ofniet, ze winnen wel van city en vorig jaar van ehm hoe een van de grootste clubs ookalweer? Owjah man united ja. Dus gewoon lekker mondje dicht houden voordat je jezelf nog meer belachelijk maakt.

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Ja ik vergelijking met 1995 is alles zwak dus weer praat je onzin.
Europese meeloper ofniet, ze winnen wel van city en vorig jaar van ehm hoe een van de grootste clubs ookalweer? Owjah man united ja. Dus gewoon lekker mondje dicht houden voordat je jezelf nog meer belachelijk maakt.
Ik vergelijk met de vorige periode toen ze in europa een te duchten tegenstander waren. Ik vind het goed dat je bevestigd dat ze een europese meeloper zijn. dat je de nood hebt om me uit te schelden nadat je bevestigd dat ik gelijk heb, zegt veel over jezelf.

Herinner, dat dit begonnen is, toen ik zei dat ajax het niet ging halen in een loodzware groep, dus niet echt iets slechts over ajax zei, en jij vervolgens de nood voelde om juventus, op een juventus forum, een veeg uit de pan te geven en hierover door te bomen.

Kijk, mensen als jij, geven nederland een slechte indruk. Je doet dat niet alleen tegen mij, je bent ook verbaal agressief tegen anderen zonder enige aanleiding.

Kan deze onzin dan ook meteen stoppen ? Ik spendeer wat vrije tijd op dit forum om over juventusgerelateerde zaken te praten, naast andere dingen, niet om ruzie te maken.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
In vergelijking met de zlatan en vdv periode,is je ploeg zwak.

Dat ze winnen tegen city zegt meer over city dat zich belachelijk maakt, dan ajax,dat een europese meeloper is geworden
In vergelijking met de Zlatan periode, is Juve ook veel zwakker.

Ach ja, we laten het maar voor wat het is.

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
In vergelijking met de Zlatan periode, is Juve ook veel zwakker.

Ach ja, we laten het maar voor wat het is.
Oh daar ben ik het volledig mee eens. Dat juventus zou huidig barcelona in twee breken. zlatan die choked in europa ? geen probleem, gretige del piero op de bank die scoord als ie invalt.

betere tijden :)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik vergelijk met de vorige periode toen ze in europa een te duchten tegenstander waren. Ik vind het goed dat je bevestigd dat ze een europese meeloper zijn. dat je de nood hebt om me uit te schelden nadat je bevestigd dat ik gelijk heb, zegt veel over jezelf.

Herinner, dat dit begonnen is, toen ik zei dat ajax het niet ging halen in een loodzware groep, dus niet echt iets slechts over ajax zei, en jij vervolgens de nood voelde om juventus, op een juventus forum, een veeg uit de pan te geven en hierover door te bomen.

Kijk, mensen als jij, geven nederland een slechte indruk. Je doet dat niet alleen tegen mij, je bent ook verbaal agressief tegen anderen zonder enige aanleiding.

Kan deze onzin dan ook meteen stoppen ? Ik spendeer wat vrije tijd op dit forum om over juventusgerelateerde zaken te praten, naast andere dingen, niet om ruzie te maken.
:lol: Ik bevestig helemaal niks vriend, ik zeg europese meeloper ofniet, is dat een bevestiging?Wij zijn ook veel zwakker dan in Lippi z''n periode dus je kan lekker in het verleden wroeten, Dan stel ik je alleen de vraag wie er meer CL titels heeft? En waar scheld ik je uit dan? jij begon over mijn moeder dus weer kraam je onzin uit. Dat zegt meer over jou dan over mij want ik ben niet zo triest om iemand's moeder erbij tehalen.

Herriner dat je dat zo helemaal niet zei, niet eens in de buurt van die trant. een veeg uit de pan omdat ik kritiek pareer terwijl dat volkomen terecht is op een juve forum, terwijl ik ook juve fan ben?

Kijk, mensen als jij geven Belgen een slechte indruk, heb totaal geen problemen met Sven of met Andy en wij maken grappen over en weer,zomaar dingen roepen en ik ben verbaal agressief? :lol: Waarom noemen mensen je rascist dan? En tegen wie behalve Badass Devil ben ik verbaal aggressief? ik kan het met iedereen goed vinden hier alleen met mensen zoals jij heb ik problemen.

Deze onzin kan stoppen vriend geen probleem, gewoon geen onzin meer uitkramen en dan is het over. En als het je niet bevalt er bestaat altijd een ignore list waar je me met plezier aan kunt toevoegen mocht je dat willen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
:lol: Ik bevestig helemaal niks vriend, ik zeg europese meeloper ofniet, is dat een bevestiging?Wij zijn ook veel zwakker dan in Lippi z''n periode dus je kan lekker in het verleden wroeten, Dan stel ik je alleen de vraag wie er meer CL titels heeft? En waar scheld ik je uit dan? jij begon over mijn moeder dus weer kraam je onzin uit. Dat zegt meer over jou dan over mij want ik ben niet zo triest om iemand's moeder erbij tehalen.

Herriner dat je dat zo helemaal niet zei, niet eens in de buurt van die trant. een veeg uit de pan omdat ik kritiek pareer terwijl dat volkomen terecht is op een juve forum, terwijl ik ook juve fan ben?

Kijk, mensen als jij geven Belgen een slechte indruk, heb totaal geen problemen met Sven of met Andy en wij maken grappen over en weer,zomaar dingen roepen en ik ben verbaal agressief? :lol: Waarom noemen mensen je rascist dan? En tegen wie behalve Badass Devil ben ik verbaal aggressief? ik kan het met iedereen goed vinden hier alleen met mensen zoals jij heb ik problemen.

Deze onzin kan stoppen vriend geen probleem, gewoon geen onzin meer uitkramen en dan is het over. En als het je niet bevalt er bestaat altijd een ignore list waar je me met plezier aan kunt toevoegen mocht je dat willen.
wel tegen badass :touched:

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251

jaja, dit komt dus allemaal omdat ik zei dat ajax "in een zware groep zit", waardoor jij onnodig moest reageren dat juve het slecht in europe doet

En stop eens met zo semi beledigend/agressief over te komen, je doet me denken aan die jumpers met een getuned wagentje die ik aan de grens in de kempen tegenkom wanneer men vriendin haar ouders bezoekt.

Enneeuh, stop dan maar ineens met dat racisme argument, als je niet weet waar het vandaan komt

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Jaja, dat komt allemaal omdat je het helemaal niet zo netjes zei als jij beweerd.

Ik ben amper beledigd man, waar heb je het over? Pot verwijt de ketel misschien? En jij doet me juist denken aan van die meelopers die overal in willen meepraten maar nergens iets nuttigs zeggen of bijdragen.

Ik hoef ook niet teweten waar het vandaan komt, dat je zo genoemd word is al schandalig genoeg.

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Jaja, dat komt allemaal omdat je het helemaal niet zo netjes zei als jij beweerd.

Ik ben amper beledigd man, waar heb je het over? Pot verwijt de ketel misschien? En jij doet me juist denken aan van die meelopers die overal in willen meepraten maar nergens iets nuttigs zeggen of bijdragen.

Ik hoef ook niet teweten waar het vandaan komt, dat je zo genoemd word is al schandalig genoeg.
Ik bedoel, dat jij in je manier van praten, je doel beledigd, niet dat je zelf beledigd bent.
De manier waarop je me adresseerd, is half aanstootgevend door de woordkeuze, die half beledigend en relatief agressief is en daar hou ik niet van.

Een meeloper ? dan was ik in belgie geen italiaans voetbalsupporter geweest, deed ik geen gym, luisterde ik niet naar rock etc

Zo was ik ook, zie hier, mijn eerste auto:
$Andy3-800.jpg

$Andy4-800.jpg

Had je niet gedacht he.
Ben geen fan van seat, maar das niet echt Tunen he, gewoon wat vervraaiing

Onder men mx3 zat vroeger ook zo'n dubbele uitlaat van remmus.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,054
Ziet er goed uit Ches, waarom heb je de Leon weggedaan?
km stand en moest ne break hebben omdat we begonnen te bouwen toen.

- - - Updated - - -

Ben geen fan van seat, maar das niet echt Tunen he, gewoon wat vervraaiing

Onder men mx3 zat vroeger ook zo'n dubbele uitlaat van remmus.
Velgen, voorbumper, acherbumper, grill, side skirts, ramen tinten en angel eyes, da is toch iets meer dan vervraaiing volgens mij (het kostte toch genoeg)

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251

- - - Updated - - -

Velgen, voorbumper, acherbumper, grill, side skirts, ramen tinten en angel eyes, da is toch iets meer dan vervraaiing volgens mij (het kostte toch genoeg)
Okay, we hebben misschien een andere definitie van tuning

Ik vind, zolang je nog kan denken dat de verfraaiing van je wagen eventueel een sportversie of een sportpak van de bouwer zelf kan zijn, dat het verfraaiing blijft.

Je zit wel op het randje, maar het is mooi. ik hoop alleen dat je bumper de vele snelheidsdrempels aankan die uitzaaien als een kanker in de benelux

btw, die uitlaat is dat een optie of een custom die je erop liet zetten ?

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,934

- - - Updated - - -

Cool, toch een fraaie eerste auto. Mijn eerste auto was een Suzuki Alto uit 1993 :D

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ches, wat een klasbak! ik zat er over tedenken om ook een Leon tehalen, rijden geweldig! Maar door verbouwing van mn huis doe ik het voorlopig nog met mn Vespa's en het gemeente vervoer bedrijf :D

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Ches, wat een klasbak! ik zat er over tedenken om ook een Leon tehalen, rijden geweldig! Maar door verbouwing van mn huis doe ik het voorlopig nog met mn Vespa's en het gemeente vervoer bedrijf :D
openbaar vervoer :touched:
woon je al in je nieuwe woning?
en wat was die rode kaart van moisander belachelijk zeg :sergio:

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
ik woon er al sinds April Janna :D

Tjah eigen schuld gewoon een domme fout. Ajax had dit nooit mogen weggeven.

Ik durf de italiaanse kranten niet eens telezen door de meest bizarre wedstrijd ooit gisteren....

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)