Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (22 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ik woon er al sinds April Janna :D

Tjah eigen schuld gewoon een domme fout. Ajax had dit nooit mogen weggeven.

Ik durf de italiaanse kranten niet eens telezen door de meest bizarre wedstrijd ooit gisteren....
ja dat is waar en wat de boer zeg Pelle mag nooit zo gemakkelijk wegdraaien in de 16.
de wedstrijd van Juve,
ja ik maak mij best wel zorgen want dit hele jaar hebben we al aantal dubieuze beslissingen in ons voordeel gehad in zowel cl als serie a
bonucci die geen rood kreeg (na 2x geel), goed gekeurde buitenspel goal, afgekeurde buitenspel goal, makkelijk gegeven penalties.
:scared:
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Okay, we hebben misschien een andere definitie van tuning

Ik vind, zolang je nog kan denken dat de verfraaiing van je wagen eventueel een sportversie of een sportpak van de bouwer zelf kan zijn, dat het verfraaiing blijft.

Je zit wel op het randje, maar het is mooi. ik hoop alleen dat je bumper de vele snelheidsdrempels aankan die uitzaaien als een kanker in de benelux

btw, die uitlaat is dat een optie of een custom die je erop liet zetten ?
De seat is ondertussen wel verkocht, al een jaar of 3 denk ik.
De uitlaat was een opzetstuk, maar dat zag je niet.
De drempels da ging nog, hij hing niet te laag.

Cool, toch een fraaie eerste auto. Mijn eerste auto was een Suzuki Alto uit 1993 :D
:) was ook niet mijn eerste auto, da was een fiat marea
Ches, wat een klasbak! ik zat er over tedenken om ook een Leon tehalen, rijden geweldig! Maar door verbouwing van mn huis doe ik het voorlopig nog met mn Vespa's en het gemeente vervoer bedrijf :D
Een Leon vind ik idd een mooi model, ook de opvolger van da model van mij vond ik wel mooi, maar rijd nu zelf met een Mondeo
$mondeo.jpg
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Wat een rotweekend qua voetbal zeg. Wissel wisselen voor een ander wisselen... Dat heb ik nog maar een keer gezien en dat wa sonder Capello toen met Camo.
welke wissel bedoel je?
die van vuci voor bendtner
of cacares voor quag?

- - - Updated - - -

Niet helemaal, Anderlecht wint en Brugge ontslaat Leekens, toch nog wat positief nieuws.
hoe denk je over Johnny tot nu toe?
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Niet helemaal, Anderlecht wint en Brugge ontslaat Leekens, toch nog wat positief nieuws.
Ben je blij met van den brom?

welke wissel bedoel je?
die van vuci voor bendtner
of cacares voor quag?

- - - Updated - - -



hoe denk je over Johnny tot nu toe?
Caceres was ingevallen en werd daarna weer gewisseld, dus een gewisselde wisselen voor een nieuwe wissel. Dat bedoelde ik Janna :) sowieso snapte ik Alessio zn hele wissels niet. Net als de hele tactiek mocht die van conte komen of van alessio. je gaat niet wachten tot inter komt, nee je houd druk op de wedstrijd zodat ze niet in de wedstrijd komen. Maar nee wij gaan lekker wachten en worden gigantisch vernederd door onze grootste vijand.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
- - - Updated - - -



hoe denk je over Johnny tot nu toe?
Ben je blij met van den brom?
Tot nu toe wel, het voetbal mocht iets beter, maar de doelstellingen die er gesteld zijn, zijn gehaald of zijn nog te halen dus ik klaag niet.
En hij geeft jongeren zoals Praet toch een kans

Da's toch alleen maar positief voor Brugge (fans) zelf? :D
Da is waar.
Heb net enkele leuke reacties gelezen.

- "hij ging het 4 seizoenen, volhouden, maar is maar tot in de helft geraakt, de zomer en de herfst"
- "Het afbreekwerk is al voor 95% klaar"

lol, leedvermaak kan toch leuk zijn.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Het verwondert mij toch dat ze Leekens hebben ontslagen, ongeacht de resultaten. Want dit is echt een gigantische financiële kater voor Brugge. Mag je echt niet onderschatten wat dit voor zo'n club betekent.

Maar ik vind het ook allemaal wel grappig. Kan zelf Leekens ook niet uitstaan.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ben je blij met van den brom?



Caceres was ingevallen en werd daarna weer gewisseld, dus een gewisselde wisselen voor een nieuwe wissel. Dat bedoelde ik Janna :) sowieso snapte ik Alessio zn hele wissels niet. Net als de hele tactiek mocht die van conte komen of van alessio. je gaat niet wachten tot inter komt, nee je houd druk op de wedstrijd zodat ze niet in de wedstrijd komen. Maar nee wij gaan lekker wachten en worden gigantisch vernederd door onze grootste vijand.
Ja zeker
ik snapte wel dat licht er uit gehaald werd want die had zeker rood gekregen.
maar hoe simpel we dit hebben weggegeven is echt niet normaal
heb je sport 1 gekeken en naar de analyse in de rust
vuci eruit (door blessure) en dan bendtner erin snapte ik ergens wel maar ik had toch liever quag erin zien komen.

Ik ben al vanaf begin geen fan van Alessio hij straalt niks uit. Carrera deed het echt wel beter langs de kant.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Het verwondert mij toch dat ze Leekens hebben ontslagen, ongeacht de resultaten. Want dit is echt een gigantische financiële kater voor Brugge. Mag je echt niet onderschatten wat dit voor zo'n club betekent.

Maar ik vind het ook allemaal wel grappig. Kan zelf Leekens ook niet uitstaan.
Da is voor die voorzitter naar het schijnt maar een peuleschil.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Tot nu toe wel, het voetbal mocht iets beter, maar de doelstellingen die er gesteld zijn, zijn gehaald of zijn nog te halen dus ik klaag niet.
En hij geeft jongeren zoals Praet toch een kans


Da is waar.
Heb net enkele leuke reacties gelezen.

- "hij ging het 4 seizoenen, volhouden, maar is maar tot in de helft geraakt, de zomer en de herfst"
- "Het afbreekwerk is al voor 95% klaar"

lol, leedvermaak kan toch leuk zijn.
die preat vind ik echt een toptalent
zag hem 2 jaar terug op tv spelen tijdens de future cup van ajax voor b junioren en hij stak er met kop en schouders bovenuit. Goed dat johnny hem een kans geeft. Ik ga denk vanavond even kijken naar anderlecht ben wel benieuwd
gaat hij spelen?
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
die preat vind ik echt een toptalent
zag hem 2 jaar terug op tv spelen tijdens de future cup van ajax voor b junioren en hij stak er met kop en schouders bovenuit. Goed dat johnny hem een kans geeft. Ik ga denk vanavond even kijken naar anderlecht ben wel benieuwd
gaat hij spelen?
Is idd een groot talent, goed dat we hem een paar jaar geleden bij Genk weggehaald hebben.
Normaal speelt hij wel, al kan Johnny ook kiezen om met De Sutter en Mbokani te spelen, en dan zal Praet uit de boot vallen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Is idd een groot talent, goed dat we hem een paar jaar geleden bij Genk weggehaald hebben.
Normaal speelt hij wel, al kan Johnny ook kiezen om met De Sutter en Mbokani te spelen, en dan zal Praet uit de boot vallen.
Hij speelt wel las ik, heb toch gekozen voor ajax, maar ga hem zeker eens spotten :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 21)