Ik bevestig helemaal niks vriend, ik zeg europese meeloper ofniet, is dat een bevestiging?Wij zijn ook veel zwakker dan in Lippi z''n periode dus je kan lekker in het verleden wroeten, Dan stel ik je alleen de vraag wie er meer CL titels heeft? En waar scheld ik je uit dan? jij begon over mijn moeder dus weer kraam je onzin uit. Dat zegt meer over jou dan over mij want ik ben niet zo triest om iemand's moeder erbij tehalen.
Herriner dat je dat zo helemaal niet zei, niet eens in de buurt van die trant. een veeg uit de pan omdat ik kritiek pareer terwijl dat volkomen terecht is op een juve forum, terwijl ik ook juve fan ben?
Kijk, mensen als jij geven Belgen een slechte indruk, heb totaal geen problemen met Sven of met Andy en wij maken grappen over en weer,zomaar dingen roepen en ik ben verbaal agressief?

Waarom noemen mensen je rascist dan? En tegen wie behalve Badass Devil ben ik verbaal aggressief? ik kan het met iedereen goed vinden hier alleen met mensen zoals jij heb ik problemen.
Deze onzin kan stoppen vriend geen probleem, gewoon geen onzin meer uitkramen en dan is het over. En als het je niet bevalt er bestaat altijd een ignore list waar je me met plezier aan kunt toevoegen mocht je dat willen.