Wat een wanprestatie was dat zeg, dat heb ik volgens mij nog nooit gezien. Verschrikkelijk slecht, geen inzet, geen plan, geen afspraken.. het leek wel een stel bij elkaar geraapte semi-profs die zonder training op het veld gezet waren.
Ik vond behalve Sneijder ( net als tegen de Denen. Klasse hoe hij werkt, vecht en z'n niveau kan halen ) iedereen vrij slecht tot dramatisch met als absoluut dieptepunt Van Bommel. Het hele middenveld was slecht, maar als je zag hoe bijvoorbeeld Hummels met de bal zo richting 16m loopt, dan vraag je je af wat De Jong en Van Bommel daar überhaupt staan te doen.
Verdediging natuurlijk ook erg slecht. Gomez schiet beide ballen er klasse in, maar krijgt bij beide goals veel te veel ruimte en onze 'nieuwe VDS' Maarten ligt al op de grond als hij denkt dat iemand gaat schieten. En de mensen maar zeggen hoe goed die redding was op de kopbal van Podolski (?), laat me niet lachen, ik kan ook in de goal staan en een bal op m'n pens gekopt krijgen.
Voorin.. tja.. Robben, Afellay.. moet ik daar nog over beginnen?
Door en door slecht, geen inzet, he-le-maal niks!
Als Van Marwijk niet een paar wijzigingen doorvoert en met Van Bommel start zondag, mogen ze hem wat mij betreft tijdens het volkslied ontslaan en terug naar Nederland laten lopen. Ik ben er echt klaar mee.. dat geld voor m'n zwarte uit-tenue gaat mooi naar een Juve shirt.