Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (6 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
wat :D
en hoe kom jij daar aan?
Niet zo moeilijk, gewoon slaappil in je drankje doen en klaar :)

Die van Frankrijk vind ik misschien wel de mooiste die ik ooit heb gezien. Ben er een heel erg grote fan van. Jammer genoeg ben ik ab-so-luut geen fan van Frankrijk :D.
Ik vind die van Frankrijk wk1998 nog steeds het mooiste shirt, samen met het NL wk1994 shirt :)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Die van Frankrijk vind ik misschien wel de mooiste die ik ooit heb gezien. Ben er een heel erg grote fan van. Jammer genoeg ben ik ab-so-luut geen fan van Frankrijk :D.
Ik vind die van Frankrijk ook super, ziet er uit als een 'normaal' polo-shirt. Erg mooi, maar ik draag geen shirts van andere landen..

--

@Pat: Nee.. heb hem nog niet, maar ik ben er serieus over aan het denken. Ik weet het... ik moet me schamen! :D

OP
Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
Jun 25, 2003
39,343
  • Thread Starter #2,047
    Afschuwelijke match van Nederland verdedigend gezien en Robben.. Daar zijn onderhand geen woorden meer voor. Wat een eikel en een wat een slechte voetballer.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Schweinsteiger > Van Bommel + De Jong. Lachen.

Wat een onwaarschijnlijk zwakke eerste helft toch weeral van die oranje prutsers. Ik begrijp niet goed hoe een team zo fel kan achteruitgaan op amper 2 jaar.
    Van bronkhorst en frank de boer
    ik denk dat eerste een echte belangrijke speler was ook in het groepsproces
    en ik denk dat Frank ook het geheim is geweest achter het succes 2 jaar geleden
    en dat we toen ook een aantal spelers hadden die met een geweldig gevoel het toernooi in gingen
    (steek, robben, sneijder, van bommel)
    dat is nu zo anders geweest :(

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    Wat loopt iedereen toch altijd tezeuren op Robben? Hij was een van de weinige die nog voor gevaar zorgde.
    Andries kom op man, slechte voetballer? Onzin. Ondanks dat vaak dezelfde beweging doet ging hij er toch weer een aantal keer langs en ja als RVP dan ergens op het middenveld loopt kan hij moeilijk afspelen niet? Krijgt altijd dubbele dekking en toch ging die 3 man voorbij.

Affelay was nergens, niet een keer iets goeds gedaan. En Gomez tjah, dekkingsfout ofniet die maakte het gewoon schitterend af.

De chemie is gewoon weg, mentaal zit het niet goed en ja de verdediging komt gewoon tekort. Ramt van Persie die eerste kans erin heb je een hele andere wedstrijd maar goed het is gebeurd en nu hopen op een klein wonder.

chester

Too busy to bother
    May 20, 2006
    15,055
    Ik ben het toch wel eens met Seven hoor, zet een snelle, rechtsbenig back op Robben als hij op links staat, en hij raakt schip nog wal.
    Altijd maar naar binnen kappen en van net buiten de grote backlijn trappen, 9/10 keer hetzelfde trucje, is te voorspelbaar, zeker voor een speler zoals Lahm.
    Vond hem beter toen hij op links stond begin tweede helft, maar nog steeds niet goed.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
    May 22, 2009
    10,888
    Denk dat de waarheid ivm Robben ergens in het midden ligt.

Eerste helft speelde iedereen precies op een eiland. Quasi nooit afspeelpunten, geen of verkeerde loopbewegingen, etc. Dan wordt het uiteraard makkelijk om een voorspelbare speler als Robben af te houden.
    Tweede helft waren er meer mogelijkheden, waardoor de focus van de Duitsers niet enkel meer op Robben terecht komt. Dan krijg je toch een ander resultaat.

Nu ja, 't is ook niet mijn favoriete speler. Daarvoor is hij veel te egoïstisch op de verkeerde momenten.

Nederland voor mij wel de grootste teleurstelling van het tornooi tot nu toe.

OP
    Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
    Jun 25, 2003
    39,343
  • Thread Starter #2,053
    Wat loopt iedereen toch altijd tezeuren op Robben? Hij was een van de weinige die nog voor gevaar zorgde.
    Andries kom op man, slechte voetballer? Onzin. Ondanks dat vaak dezelfde beweging doet ging hij er toch weer een aantal keer langs en ja als RVP dan ergens op het middenveld loopt kan hij moeilijk afspelen niet? Krijgt altijd dubbele dekking en toch ging die 3 man voorbij.

Affelay was nergens, niet een keer iets goeds gedaan. En Gomez tjah, dekkingsfout ofniet die maakte het gewoon schitterend af.

De chemie is gewoon weg, mentaal zit het niet goed en ja de verdediging komt gewoon tekort. Ramt van Persie die eerste kans erin heb je een hele andere wedstrijd maar goed het is gebeurd en nu hopen op een klein wonder.
    Komaan, hoeveel keer moet Robben het nog verknallen voor zijn ploeg? Keer op keer naar binnen komen en zelf proberen te trappen. Dat dat ongelooflijk egoïsme van hem nog steeds overeind staat is bovendien enkel bizar te noemen. Verliest de Bundesliga en de Champions League voor Bayern, doet niets goed voor het Nederlands elftal en blijft toch maar elke keer zelf op doel trappen. Die man is elke zin voor realiteit kwijt en gewoon waanzinnig.

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    :lol: Altijd makkelijk een iemand de schuld geven, Hij is de enige die naar voren stapt om een penalty tenemen, want geen ander van die lafbekken durft het. Tegen Madrid schiet hij hem erin en hoor je niemand. Het is nog altijd een teamsport en ja hij is soms ego maar wat wil je als je spits ergens op het middenveld ronddarteld? Heb hem tegen Duitsland maar 2x voor eigen succes zien gaan en voor de rest alles af zien spelen, ook weer vd Wiel die er amper overheen komt. Heel het elftal draait niet en dat is niet alleen de schuld van Robben. Ik zet hem ook liever op links maar vMarwijk houdt vast aan zijn succesformule van het WK2010.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Robben begin ik ook mij langzaam aan te ergeren en ik zie hem graag links zondag en laat hem maar voorzetten geven. huntelaar in de spits.

meeste erger ik mij aan Greg altijd (wat is dat een slecht/nonchelante voetballer) ik had graag anita daar zien staan dat mannetje vecht tenminste ik plaats van rapper greg
    als we toch iemand moeten bashen dan graag op hem
    verbaasd mij niks dat valencia voor die back van portugal is gegaan die is veel beter (niet dat een knappe prestatie is)
    maar van der wiel is sinds het wk2010 gaan dromen en mag van mij uit het Nederlands elftal gaan
    laat anita en van rijn maar vechten voor die plek

OP
    Seven

Seven

In bocca al lupo, Fabio.
    Jun 25, 2003
    39,343
  • Thread Starter #2,056
    :lol: Altijd makkelijk een iemand de schuld geven, Hij is de enige die naar voren stapt om een penalty tenemen, want geen ander van die lafbekken durft het. Tegen Madrid schiet hij hem erin en hoor je niemand. Het is nog altijd een teamsport en ja hij is soms ego maar wat wil je als je spits ergens op het middenveld ronddarteld? Heb hem tegen Duitsland maar 2x voor eigen succes zien gaan en voor de rest alles af zien spelen, ook weer vd Wiel die er amper overheen komt. Heel het elftal draait niet en dat is niet alleen de schuld van Robben. Ik zet hem ook liever op links maar vMarwijk houdt vast aan zijn succesformule van het WK2010.
    Dat betwijfel ik ten zeerste eerlijk gezegd. Robben wilt beslissende penalties nemen, omdat hij aan zijn eigen glorie denkt. Robben is echt simpelweg een afschuwelijke speler en elke ploeg, waar dan ook ter wereld, is hem beter kwijt dan rijk.

Trezegol17

Senior Member
    Nov 1, 2006
    9,131
    Dat betwijfel ik ten zeerste eerlijk gezegd. Robben wilt beslissende penalties nemen, omdat hij aan zijn eigen glorie denkt. Robben is echt simpelweg een afschuwelijke speler en elke ploeg, waar dan ook ter wereld, is hem beter kwijt dan rijk.
    Ja dat zag je tegen Real Madrid idd, iedereen stond werkelijk tespringen om die penalty tenemen.... Volgens mij word er voor de wedstrijd al beslist door de coach wie er een strafschop neemt. Dus ook dat klopt niet helemaal. Toch vreemd dat nog zoveel teams hem willen hebben niet?

In ieder geval, ik ben blij dat hij voor Nederland speelt!

Ken

The Dutch Touch
    Aug 17, 2007
    13,340
    Wat een wanprestatie was dat zeg, dat heb ik volgens mij nog nooit gezien. Verschrikkelijk slecht, geen inzet, geen plan, geen afspraken.. het leek wel een stel bij elkaar geraapte semi-profs die zonder training op het veld gezet waren.

Ik vond behalve Sneijder ( net als tegen de Denen. Klasse hoe hij werkt, vecht en z'n niveau kan halen ) iedereen vrij slecht tot dramatisch met als absoluut dieptepunt Van Bommel. Het hele middenveld was slecht, maar als je zag hoe bijvoorbeeld Hummels met de bal zo richting 16m loopt, dan vraag je je af wat De Jong en Van Bommel daar überhaupt staan te doen.

Verdediging natuurlijk ook erg slecht. Gomez schiet beide ballen er klasse in, maar krijgt bij beide goals veel te veel ruimte en onze 'nieuwe VDS' Maarten ligt al op de grond als hij denkt dat iemand gaat schieten. En de mensen maar zeggen hoe goed die redding was op de kopbal van Podolski (?), laat me niet lachen, ik kan ook in de goal staan en een bal op m'n pens gekopt krijgen.

Voorin.. tja.. Robben, Afellay.. moet ik daar nog over beginnen?

Door en door slecht, geen inzet, he-le-maal niks!

Als Van Marwijk niet een paar wijzigingen doorvoert en met Van Bommel start zondag, mogen ze hem wat mij betreft tijdens het volkslied ontslaan en terug naar Nederland laten lopen. Ik ben er echt klaar mee.. dat geld voor m'n zwarte uit-tenue gaat mooi naar een Juve shirt.

Bezzy

The Bookie Queen
    Jun 5, 2010
    20,828
    Ben het wel met ken eens.

Na zondag familie bommel ontslaan graag oké mark gewoon stoppen.
    Hij is een slechte aanbieder, laat zijn kop als eerste hangen.

Geruchten dat Frank het nog niet wel doen. Misschien Ronald Koeman dan maar heeft zich bij Feyenoord toch goed bewezen.

Ik wil gewoon geen van Marwijk meer en dat zou ook niet mogen van de KNVB.
    Als ze hem niet ontslaan maken ze Nederland als topland nog belachelijker.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 5)