Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (1 Viewer)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Maakt Anderlecht nog een kans?

Ajax of Twente, wie zal de 'felbegeerde' Amstel Cup winnen?
ik verwacht een saaie wedstrijd met twee ploegen die alleen maar aan volgende week denken dus een 1-1 of 2-1 of voor een van de twee
maar geen idee eigenlijk wie er gaat winnen
denk trouwens het zelfde in de arena ook een gelijkspelletjes of nipte overwinning voor een van de twee
hoop dat psv verliest van groningen zodat ajax of twente in ieder geval twee eindigt want zij verdienen het meer dan psv.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Dit is toch werkelijk niet tegeloven? Chievo verona, Ooit lieten we zien dat niemand in Turijn iets kon halen en nu hebben de tegenstanders het idee ach Juve , gelijk of winst valt er wel uit tehalen. :(
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja ik ben het zo zat heb echt lopen huilen net omdat deze grote club gewoon helemaal kapot is als ik del piero zie moet ik al huilen ik vind het echt erg voor hem :haddadjunior:
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
en 2-0 uit handen geven, voor de tweede keer tegen, met alle respect, een bende prutsers, da is toch niet meer te vatten.
DN MOET gewoon buiten, nog 2 matchen en dna is de marteling voorbij.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
en 2-0 uit handen geven, voor de tweede keer tegen, met alle respect, een bende prutsers, da is toch niet meer te vatten.
DN MOET gewoon buiten, nog 2 matchen en dna is de marteling voorbij.
De marteling voorbij of gewoon een kleine (zomer)pauze?


Gelukkig kan jij nog voor Anderlecht supporteren :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
De marteling voorbij of gewoon een kleine (zomer)pauze?


Gelukkig kan jij nog voor Anderlecht supporteren :D
Wat zou de toekomst ons brengen? :D vGaal? Conte? Tevez? Aguero? Of kopen we weer nutteloze spelers voor 15miljoen en laten we bruikbare gaan? Melo,Buffon. Ik hoop dat Marotta zn hersens gaat gebruiken en deze mercato afstemd op zowel EL als de Coppa en plaatsing voor de CL volgend jaar.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Wat zou de toekomst ons brengen? :D vGaal? Conte? Tevez? Aguero? Of kopen we weer nutteloze spelers voor 15miljoen en laten we bruikbare gaan? Melo,Buffon. Ik hoop dat Marotta zn hersens gaat gebruiken en deze mercato afstemd op zowel EL als de Coppa en plaatsing voor de CL volgend jaar.
Ik weet het helemaal niet, eerlijk gezegd. Echt niks zou mij nog verbazen momenteel. Ik hoop maar dat we de EL halen, ben daar zo zeker nog niet van.

Ik denk alleszins niet dat we (veel) dure aankopen moeten verwachten. Als er al geld in de club wordt gepompt, zal slechts een klein gedeelte gebruikt kunnen worden voor transfers volgens mij...


Tja, zij wilden nu eenmaal graag spannende play-offs spelen tegen sterke teams. Dit is het resultaat.
Enfin, ze gaan tenminste toch zeker Europees mogen spelen.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,636
Het idee achter de playoffs werkt, jammer voor ons keert het zich nu tegen ons.
Ja, dat het idee werkt kan niet meer ontkend worden. Maar feit blijft dat het een ongelooflijk dom systeem is.
En net de 2 grootste voorstanders van deze hele situatie, zullen nu (waarschijnlijk) hun volledig seizoen zien verpest worden. Dat vind ik wel redelijk amusant.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)