Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (11 Viewers)

dodo

The Recruiter
Apr 25, 2011
1,170
Dus hier zitten alle Nederlanders & Belgen. :D

Congrats Ajax fans.. moest werken dus heb het niet gezien, ik wacht nu op samenvattingen 12:15.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
@Gain
ik heb juve overgeslagen behalve laatste 25 min met een half oog gekeken
ja hun waren zeker goed al vond ik demy ook goed spelen en jan lijkt een man te worden eindelijk
ben net terug van museumplein was wel oké een kleine tegenvaller was de terugreis hallo zeg
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Gefiliciteerd aan alle Ajax fans.
Vertonghen was idd zeer sterk in de verdediging.
Jammer voor jullie dat hij wil vertrekken, wel goed voor ons landje.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Wat een wedstrijd, Alle Ajax fans gefeliciteerd!! Eindelijk die 3e ster! Vertonghen in tranen. Schitterend om tezien :) Laten ze de schaal vallen :lol:
Museumplein was bomvol maar enorm gezellig! Nu maar kijken wie er overblijft van dit kampioenselftal :)
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Die fan deed net alsof hij de wereldbeker in zn handen had :D
Zo een apart gevoel had ik gister wel op het museumplein, Paar maanden geleden sta je daar met een klotegevoel over de wk finale en de huldiging en nu feest je omdat Ajax kampioen is, tijd gaat zo snel!
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
maar.. maar...

je komt uit noord-holland, dat moet wel :D
Teleurstellend he G ?
ja is mijn vader zijn schuld hij was voor ajax en toen ik met hem de finale uit 1996 zag vond ik het shirt van Juve mooier en sindsdien ben ik voor Juve en niet voor ajax :p ik was altijd voor Haarlem :D heb daar heel veel jaren in de kou op de tribune gezeten en vind het nog steeds erg dat ze der niet meer zijn :(
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 11)