Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (24 Viewers)

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,485
Zegt heel veel over zijn ambities als een speler. Zelfde met Boussafa uit België die ook naar een vreemde club ging in Rusland. Ik had Dsudszak toch echt wel bij een subtopper in Engeland of Spanje verwacht.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Zegt heel veel over zijn ambities als een speler. Zelfde met Boussafa uit België die ook naar een vreemde club ging in Rusland. Ik had Dsudszak toch echt wel bij een subtopper in Engeland of Spanje verwacht.
Of Quincy :D Spartak en nu ergens in Ghana ofzo... Tjah hij wilt snel geld maken en dan stoppen denk ik, snap het ook niet helemaal.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Hai :D

uhm, iets met economie volgens mij, weet ik nog niet precies. In welk jaar zit jij dan Janna?
ik zit in het vierde jaar vanaf september afstudeerstage maar moet nog 1 vak doen dan ook dus ben nog af en toe op school :(
ik zit op de faculteit economie en management :)
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Negeren, gaat wel weer over.
Als je blijft reageren, geef je ze net wat ze willen.
Gewoon vandaag wegblijven uit die thread en morgen is dat weer over.

En ik ben Anderlecht supporter, geen lachertje dit jaar :(
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Klopt, we hebben dat jeugdtoernooi ook gewonnen.
Het zou idd zo zijn dat die zijn broer nog beter wordt dan Romelu, is wel een flankspeler.
En Dennis Praet is nog zo een enorm talent zegt men, hopelijk blijven die nog een paar seizoenen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Klopt, we hebben dat jeugdtoernooi ook gewonnen.
Het zou idd zo zijn dat die zijn broer nog beter wordt dan Romelu, is wel een flankspeler.
En Dennis Praet is nog zo een enorm talent zegt men, hopelijk blijven die nog een paar seizoenen.
ja dat had ik gezien en die Praet was ook erg goed inderdaad :) ook die spits ik weet zijn naam niet meer maar die was ook al heel groot en breed
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Voetbaltalent weigert aanbieding Ajax door liefde voor Feyenoord

De talentvolle Stef Leliveld van tweedeklasser Roda’23 uit Amstelveen heeft een aanbieding van Ajax naast zich neergelegd. De reden van de afwijzing was dat hij een te groot fan van Feyenoord was om voor de Amsterdammers te gaan voetballen.

"Ik heb een te groot Feyenoord-hart om drie keer per week in een Ajax-pakkie te lopen", vertelde een oprechte Leliveld aan RTV Noord-Holland. De middenvelder maakte tijdens een oefenwedstrijd tegen Ajax A2 indruk en werd daarna aangesproken door de trainer van de Amsterdammers.

"Ze zagen me graag volgend seizoen spelen in de zaterdagamateurs", aldus Leliveld, die wacht op een belletje van Feyenoord. "Ik heb liever een belletje uit Rotterdam-Zuid." De amateurs van Ajax spelen in de eerste klasse, terwijl Roda’23 uitkomt in de tweede klasse.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
zo de Zeeuw gaat zijn zakken vullen in from russia with love :p
Laat hem maar lekker gaan dan, sinds het WK is hij niet meer hetzelfde en nu Theo erbij is , is zn kans op speeltijd verkleind.

Nee, niks meer, denk dat Anderlecht iets goedkopere pistes gaat opzoeken, als de geruchten waar zijn dat die 6-7MEuro moet kosten, dan kunnen wij het wel schudden, dat geeft Van Holsbeeck niet voor een speler.
Ja Dries zn waarde is flink omhoog geschoten, ben benieuwd of een club al zoveel voor hem wilt betalen, lijkt me een goede aankoop voor Ajax als linksbuiten.
 

Alen

Ѕenior Аdmin
Apr 2, 2007
52,563
I don't really speak it, I just pretend.

But how do you suggest we explain it using English sounds? Can't do it.

EDIT: maybe you can get someone to record it for you on http://rhinospike.com/
Here's the problem. In Croatia we found an easy way out and we just write down the names in the original form so the reader can read it however he likes. But in the Slavic countries that use Cyrillic alphabet, they do it differently, so Fischer becomes Фишер (Fišer).
You understand what I need?

I need Couvreur to become Kuvre or Kuvreu or however it's pronounced.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 24)