Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (85 Viewers)

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik denk dat hij het voorlopig ff moet houden bij Kinder Bueno reclames en zich nog 1 a 2 jaar bij Anderlecht laten ontwikkelen. Iedereen vind hem geweldig op deze leeftijd maar dat was Freddy Adu ook. Ik wil hem over 2/3 jaar wel zien als hij naar een topclub kan.
 

Buy on AliExpress.com

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,652
Ik denk dat het voor hem best is om asap te vertrekken uit België. Ik zeg niet dat hij meteen klaar is voor de absolute top, maar hier bij ons gaat hij echt niks meer bijleren volgens mij.

En wat nog erger is, zolang hij bij Anderlecht zit zal hij waarschijnlijk de hele aanval zelf moeten dragen, week na week. Zo was het dit seizoen toch, zelfs toen Bous er nog bij was (omdat die dan weer lager ging spelen omwille van de blessure van Biglia). En voor een 18-jarige is het niet zo eenvoudig denk ik, dat een volledig team van jou afhankelijk is.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,652
Probleem is natuurlijk dat een subtopper de transfersom niet zal kunnen of willen betalen. Chelsea kan dat natuurlijk wel, en hij zou wel eens sneller "klaar" kunnen zijn dan verwacht.

Lukaku is en blijft voor mij toch het grootste Belgisch talent van zolang ik al voetbal volg, samen met misschien Kompany (indertijd dan, nu niet echt meer een talent natuurlijk :D).
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 84)