Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (15 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja zeker weten :p wordt weer spannend net als de bekerfinale
vind je het trouwens raar dat het eerst de bekerfinale is en dan daarna de laatste competitie wedstrijd zou het niet beter andersom kunnen zijn :shifty:
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Spulletjes verkopen dan daarna feesten als ik niet verrot ben :p
heb een paar prachtige spulletjes dus kom langs als je tijd hebt :p

en jij Martin
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ja dat zou ik eigenlijk ook moeten zeggen, de manier hoe Ajax op dit moment speelt is niet om aan tezien..... Maar goed Ajax thuis is een ander verhaal dan Ajax in de Grolsch veste. Ik denk dat het 50/50 is met als uiteindelijke winnaar Ajax.
Diegene die het meest met de druk om kan gaan wint het.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Buck/7,

Odoi voor 4 jaar van STVV naar Anderlecht, RB probleem opgelost.
Wasyl zal niet meer veel spelen denk ik.
Is wel een degelijke speler (van wat ik ervan gezien heb tenminste), maar ik twijfel toch of die echt beter is dan Wasyl.

Hoeveel kans maakt Anderlecht nog op de titel denk je. Als ze hun volgende match (tegen Genk toch dacht ik) niet winnen is het over volgens mij.
Nu ja, als grootste voorstander van die onnozele play offs krijgen ze dan waar ze om gevraagd hebben...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Is wel een degelijke speler (van wat ik ervan gezien heb tenminste), maar ik twijfel toch of die echt beter is dan Wasyl.

Hoeveel kans maakt Anderlecht nog op de titel denk je. Als ze hun volgende match (tegen Genk toch dacht ik) niet winnen is het over volgens mij.
Nu ja, als grootste voorstander van die onnozele play offs krijgen ze dan waar ze om gevraagd hebben...
Ik heb wel een goed oog in Odoi.

En idd, volgende vrijdag in Genk winnen of het is over, dat is duidelijk.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 15)