Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (38 Viewers)

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,797
Wat een grap Ten Rouwelaar bij Oranje :rofl:
:lol:

En toch staat PSV boven Ajax en zitten ze nog in de EL.
Ik zie dat jij van Amsterdam bent dus ik ga er even voor de gemakkelijkheid vanuit dat jij Ajax fan bent.
Ja, maar om nou te zeggen PSV beter speelt dan Ajax is een tweede. PSV had een veel makkelijkere tegenstander dan Ajax. Rangers stelt niet veel voor, Schots voetbal stelt eigenlijk al niet veel voor.

Er is maar een ploeg die het verdient om te winnen en dat is in alle eerlijkheid, Twente.

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ches, het scheelt nog 3 punten met PSV en ja ik ben blij dat ze nog in de EL zitten, goed voor het nederlandse voetbal, Ajax was gister gewoon kansloos en dat zeg ik als Ajax fan. Die keeper van Spartak pakte net als in de 1e wedstrijd alles uit het doel. Middenveld werd totaal overklast. Ik dacht al dat Ajax eruit ging tegen Anderlecht maar das een ander verhaal :D

BF, Asare doet het redelijk bij Utrecht. Ik ben meer fan van Dries :)
Het Anderlecht van vorig seizoen ja, maar dat van dit jaar, amai seg.

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,797
Ajax is wel dik de pineut nu dat Stekelenburg geblesseerd is, die vervanger (da dikkertje voor een profspeler) is het niet he.
:lol:

Los van gisteren is Verhoeven wel een degelijke back-up speler. Maar ik moet zeggen dat de Keeper van Spartak extreem goed is. Ajax heeft over twee wedstrijden iets van 10 kansen gekregen die er in moesten en 0 keer gescoord, verdomme speel is een keer met een echte spits. Geen enkele kans wordt afgemaakt.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
De enige spits die ze hebben, mag het veld niet meer op.
Ik weet al waar het geld van Suarez aan besteed zal worden.

En Vertonghen en Alderweireld, zien jullie die twee nog een seizoen blijven of niet?

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,797
Denk dat Verthongen weggaat, Ooijer's contract zijn ze ook al aan t verlengen dus..

Ik denk dat Huntelaar terug komt als spits bij Ajax.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Denk dat Verthongen weggaat, Ooijer's contract zijn ze ook al aan t verlengen dus..

Ik denk dat Huntelaar terug komt als spits bij Ajax.
Ik denk het niet denk dat jullie vol voor Lukaku moet gaan en hem proberen over te halen om een tussenstap te doen en niet meteen naar Chelsea/Real Madrid

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Nou, succes daarmee, in de Belgische pers staat vandaag nog een artikel, die knaap verdient nu al bijna 1.000.000/jaar bij Anderlecht en zou enkel een overstap overwegen naar een club waar hij 3-3.5 miljoen/jaar kan verdienen.
Dat kan Ajax niet geven, en ik vraag me af of er wel iemand is die dat wil geven voor hem, bovenop de +/-30.000.000 die RSCA voor hem wil.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Nou, succes daarmee, in de Belgische pers staat vandaag nog een artikel, die knaap verdient nu al bijna 1.000.000/jaar bij Anderlecht en zou enkel een overstap overwegen naar een club waar hij 3-3.5 miljoen/jaar kan verdienen.
Dat kan Ajax niet geven, en ik vraag me af of er wel iemand is die dat wil geven voor hem, bovenop de +/-30.000.000 die RSCA voor hem wil.
ik zeg niet dat het gaat lukken maar volgens een aantal ajax fans wel.

en Huntelaar zal ook dat soort salariseisen hebben

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Bij Ajax leggen ze niet meer dan 2,5 miljoen op tafel , ik geloof dat Stekelenburg nu het meest verdiend, dacht iets van 1,7 miljoen ofzo.
suarez verdiende rond 3 miljoen volgens geruchten anders wilde die al eerder weg

Maar stekelenburg en sully verdienen nu het meest geloof ik

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Kijkt er iemand voetbal international? Heeft Rene van der gijp het nou echt over onze Felipe Melo dat die daar groot fan van is en dat inter fan Emile schelvis daar weer commentaar over heeft. Ugl wat walg ik van die schelvis, alles is Inter bijhem.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Kijkt er iemand voetbal international? Heeft Rene van der gijp het nou echt over onze Felipe Melo dat die daar groot fan van is en dat inter fan Emile schelvis daar weer commentaar over heeft. Ugl wat walg ik van die schelvis, alles is Inter bijhem.
ik kijk ook en hij heeft het inderdaad over onze melo. ik erger mij ook altijd aan Merda supporters Schelvis :rofl:

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 38)