Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (80 Viewers)

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,490
Als we t toch over boeken hebben, Zwarte Mis geschreven door John Gray. Het beste boek wat ik ooit heb gelezen en het enige boek wat ik vaker dan één keer heb gelezen.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,652
hij mij, hij heeft mij der uit gezet en gezegd dat ik nooit meer terug kon komen daarna kwam die daar op terug maar toen had ik mijn spullen al gehaald.
Wie komt er nu op het idee om Haarlem's Finest buiten te gooien? :rolleyes:


pannenkoek? Is dat een gewoon naam te gebruiken op iemand die dom is?
In dit geval, ja.

Maar als je het op de kaart ziet staan in één of ander restaurant, dan gaat het over iets totaal anders :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Watskeburt? Uit met je vriendje? Hoezo zet je je vriendin uit je huis ,wat een pannenkoek :S
ja het is uit. veel ruzies gehad laatste maanden, hij heeft mij laten zitten paar keren.
iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan zijn vriendin

Wie komt er nu op het idee om Haarlem's Finest buiten te gooien? :rolleyes:

een egoistische persoon. die alleen maar aan ik, ik, denkt en niet aan andere
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,652
Mja, als het toch zo'n egoïstisch persoon is, dan moet je jezelf er niet al te veel over opwinden. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, zeker in het begin.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Mja, als het toch zo'n egoïstisch persoon is, dan moet je jezelf er niet al te veel over opwinden. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, zeker in het begin.
Ik dacht dat het "gemakkelijk" heette. Nu weet ik niks meer. Is de "ge" optioneel? Dat zou een heel goede ontdekking zijn. "Ik ben toch niet k."
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,652
Ik dacht dat het "gemakkelijk" heette. Nu weet ik niks meer. Is de "ge" optioneel? Dat zou een heel goede ontdekking zijn. "Ik ben toch niet k."
In dit geval kan zowel gemakkelijk(er) als makkelijk(er). Helemaal geen verschil in betekenis. Maar de "ge" is niet bij elk woord optioneel.

Wat bedoel je met "Ik ben toch niet k."?
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
binnenkort ga ik even flink stappen in Amsterdam en Haarlem zodat ik leuk tijd hebben zonder mijn ex :D
Groot gelijk, lekker losgaan :D

In dit geval kan zowel gemakkelijk(er) als makkelijk(er). Helemaal geen verschil in betekenis. Maar de "ge" is niet bij elk woord optioneel.

Wat bedoel je met "Ik ben toch niet k."?
Meestal staat er dan 'ik ben toch niet gek' ? En dat is niet beledigend bedoeld!
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
In dit geval kan zowel gemakkelijk(er) als makkelijk(er). Helemaal geen verschil in betekenis. Maar de "ge" is niet bij elk woord optioneel.

Wat bedoel je met "Ik ben toch niet k."?
Het is het slogan van Media Markt. Heb je het nooit gezien? Het staat op elke tas dat van zijn winkel komt.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 80)