Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (34 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
bezares was mijn beste speler uit football manager ooit. en gebruik die naam voor elke forum waar ik op zit. Dan vergeet ik nooit mijn gebruikersnaam. Het was een spanjaard en volgens mij betekent het verder niks en hoe je uitspreekt is gewoon op ze spaans.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
bezares was mijn beste speler uit football manager ooit. en gebruik die naam voor elke forum waar ik op zit. Dan vergeet ik nooit mijn gebruikersnaam. Het was een spanjaard en volgens mij betekent het verder niks en hoe je uitspreekt is gewoon op ze spaans.
Is dit hem?

Juan José Bezares: Primo spagnolo in Kazakistan
20:34 del 25 febbraio

Juan José Bezares è entrato nella storia del calcio: non per le sue giocate, non per i suoi gol ma perchè è il primo giocatore spagnolo a firmare per un club del Kazakistan. L'ex centrocampista di Siviglia e Cadice ha firmato per l'Aktobe.
http://www.calciomercato.com/mercato/juan-jose-bezares-primo-spagnolo-in-kazakistan-744051

"Eerste Spanjaard in Kazakhstan."
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
nee maar grappig dat je dat gevonden het was een computer gegeneerde speler met zo'n computer hoofd weet niet of je football manager speelt maar het is in ieder geval geen bestaande speler maar zou wel kunnen dat je hij naar hem is vernoemd.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Ik ken football manager heel goed (vrees ik), omdat ik het talloze uren heb gespeeld, vooral 10 of 15 jaar geleden. Ik begon met Champioship Manager '95 Italia, waar ik Juventus en Serie A ondekte. Nadat speelde ik het jarenlang, waarschijnlijk meer dan elk ander spel. Met CM heb ik ook veel eksperimenteert om interessante resultaten te krijgen, bv:



 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
oke dat wist ik niet sorry schaam me nu een beetje dat ik het je vroeg. ik werd ook voor juve door CM wat ik leerde spelen van mijn broer. Was Cm 97/98 en wat had Juventus toen een wereld elftal. Speel je het nog steeds?
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,489
Bleh, van Utrecht toch? niet echt goed. Mertens vind ik echter wel een leuke speler van Utrecht.

wat vinden jullie van Assaidi? mijn persoonlijke mening, de leukste speler van de eredivisie om naar te kijken :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Bleh, van Utrecht toch? niet echt goed. Mertens vind ik echter wel een leuke speler van Utrecht.

wat vinden jullie van Assaidi? mijn persoonlijke mening, de leukste speler van de eredivisie om naar te kijken :D
ja ik zie in strootman een groot talent. Assiadi is inderdaad een leuke speler om naar te kijken. Al geniet ik af en toe ook van luuk de jong en dan vooral zijn goals af en toe:D
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,489
Luuk de Jong is zeker een van de beste spitsen in de eredivisie, zijn goal tegen Zenith was zeer goed afgemaakt. :D
Zijn broer Siem vind ik een mindere spits.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ches, het scheelt nog 3 punten met PSV en ja ik ben blij dat ze nog in de EL zitten, goed voor het nederlandse voetbal, Ajax was gister gewoon kansloos en dat zeg ik als Ajax fan. Die keeper van Spartak pakte net als in de 1e wedstrijd alles uit het doel. Middenveld werd totaal overklast. Ik dacht al dat Ajax eruit ging tegen Anderlecht maar das een ander verhaal :D

BF, Asare doet het redelijk bij Utrecht. Ik ben meer fan van Dries :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 34)