Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (32 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ik hoopte op 5 wedstrijden voor hem , maar om Douglas niet aftevallen, Bossen floot echt heel slecht die wedstrijd. Ches, hoe vind je Jan spelen bij Ajax?
Zeer goed eigenlijk, werkt goed samen met Toby.
Daar hebben we met de Rode Duivels geen probleem op de CB posities.
Alderweireld, Verthongen, Vermaelen, Kompany, Lombaerts en als backup nog Van Buyten, daar kunnen we mee buiten komen, ons probleem ligt eigenlijk meer op de LB en RB posities.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
:lol:
vGaal als coach van Juve zou fantastisch zijn, Perfecte man, laat niet met zich sollen en duld geen tegenspraak, een trainer waar spelers respect voor hebben behalve luca Toni dan :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ik denk dat Bayern de draad weer oppakt, het probleem is dat vGaal tijd nodig heeft om een team tebouwen en ik vrees dat hij de tijd hier nooit zou krijgen. De circel is rond voor hem als hij de CL zou winnen met het team dat hem z'n 2e CL succes met Ajax koste :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja daar ben ik het wel mee eens. Net studie voetbal gezien en daar zeggen ze dat hij iig nog blijf zitten tot aan de wedstrijd tegen inter.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Als hij wint van Inter is hij de grote man en als hij verliest vergeten ze wat hij het seizoen daarvoor gepresteerd heeft. Ik vind dat hij de juiste man is voor Juve met zn uitstraling,charisme en zn hekel aan de pers :D Precies wat Juve nodig heeft want we waren dominant en arrogant en dat stond ons goed!
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja ik had er met mijn vriend vandaag over en hij zegt als Juventus alles aan die man overlaat, (beslissen wie er weg gaat en wie er blijven) dan komen jullie (juventus) zeker weer terug aan de europese top. Hij is ajaxcied en Van gaal is echt zijn held. ik hoop er echt op maar weet dat het alleen maar een droom is denk dat hij bondscoach alleen nog maar wil worden.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 31)