Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (2 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
En Ches, hoe schat je de kansen in voor de Belgische teams in de EL.

Ben het zelf het meest benieuwd naar Anderlecht. Denk dat ze niet kansloos zijn eerlijk gezegd.
Brugge maakt geen kans volgens mij & met Standard weet je nooit wat je moet verwachten.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Standard in Europa acht ik ook niet kansloos.
Anderlecht heeft idd ook wel kans om door te gaan, weet niet goed wat ik moet verwachten van Bilbao, ken de ploeg zo niet.
Brugge geef ik ook geen kans.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
Yep, Brugge was wel een verassing. Ik heb de match niet gezien, maar toen ik de uitslag zag was ik toch onder de indruk.

Anderlecht heeft op zich ook wel een goede zaak gedaan, maar ik had toch het vermoeden dat er eigenlijk nog meer in zat. Volgens mij hadden ze Lukaku wat meer in het spel moeten proberen te betrekken.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, weet niet of Lukaku het allemaal blijft aankunnen, die heeft al een zwaar seizoen gespeeld tot nu toe.
Voor dit resultaat had ik willen tekenen. Nu maar hopen dat ze de nul kunnen houden thuis, dan gaan ze zeker door.
Als Brugge kan scoren ginder, geef ik ze een kans.
En Standard, ja, die moeten maar gaan voor een gelijk spel, zie die ginder niet winnen.
We hebben in ieder geval de Europese plaatsen voor 2011-2012 al veilig gesteld las ik.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
Mja, misschien moeten ze Lukaku wel eens wat rust gunnen in de competitie. Denk dat zijn afwezigheid in België wel kan worden opgevangen zonder grote problemen. Maar in Europa kunnen ze zo'n speler zeker gebruiken. Het is in ieder geval toch een fenomenaal talent. Ik denk zelfs niet dat ik ooit zo'n groot talent op de Belgische velden heb zien rondlopen.

Wat betreft de terugmatchen blijft het wel zeer gevaarlijk volgens mij. Details zullen het verschil maken. Maar er is zeker wel een reële hoop op enkele teams in de volgende ronde.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik ben het wel met je eens dat Lukaku het grootste talent is van de laatste jaren ja.
Maar idd, De Sutter moet maar eens wat laten zien in Belgie zodat Lukaku kan rusten want je begint het te merken dat het minder gaat, wat natuurlijk logisch is voor zo een jonge gast.

Ik hoop op minstens 2 ploegen in de volgende ronde, waaronder dan natuurlijk wel Anderlecht zou moeten zitten als het even kan.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
Inderdaad. De Sutter is trouwens volgens mij meer dan goed genoeg voor de Belgische competitie. Ik zie hem wel graag bezig om eerlijk te zijn.

Ben wel benieuwd hoe Brugge & vooral And het zullen aanpakken in de volgende wedstrijd. Goede uitgangsposities, maar te gelijk ook zeer riskant.

Nu ja, ben geen fan van de drie ploegen, maar het zou toch leuk zijn mochten ze er alle drie in slagen nog iets te laten zien. Komt het (gehele) Belgische voetbal alleen maar ten goede.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik zie De Sutter ook graag bezig, werkt wel altijd hard voor de ploeg.
Brugge zie ik op de counter spelen, kunnen ze wel.

Anderlecht niet, die zie ik eerder voor de overwinning gaan ipv voor de 0-0.

Van wie ben je dan fan in Belgie, of heb je geen voorkeur.

Mijn voorkeur is wel duidelijk lijkt me.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,639
Wat betreft de grote drie heb ik niet echt een voorkeur, al moet ik zeggen dat ik Anderlecht het liefst bezig zie. Die spelers liggen mij het beste vermoed ik.

Je had me die vraag trouwens al eens gesteld, maar je bent het blijkbaar vergeten. Dat kwetst :D

Ben niet echt supporter van een bepaalde Belgische club (al heb ik wel een zekere sympathie voor KVM aangezien ik naar hun wedstrijden ga), dus ik ga er van uit dat ik de zaken wel met een zekere objectiviteit kan bekijken & beoordelen.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)