Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (2 Viewers)

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
Standard heeft wel het geld om goeie spelers 'voor Belgische competitie' te kopen
ze hebben wel enkele echt goeie talenten rondlopen
met een andere trainer 'waar heb ik dat nog gehoord?', zie ik ze snel terug aan de top komen
Sollied is al genoemd en das toch ne goeie denk ik
 

Buy on AliExpress.com

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Sollied ne goeie, weet niet, heeft sinds een aantal jaren toch ook niets meer bewezen, pas nog helemaal geflopt bij Heerenveen.
Ze hebben in ieder geval ne andere trainer nodig, we kunnen misschien voorstellen om Ferrara aan hun te lenen, dan heeft Standard ook eens iets aan da samenwerkingsverband dat wij met hun hebben en zijn wij verlost van Ferrara.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Weet ik eigenlijk niet.

Denk het niet, er komen toch nooit jeugdspelers van ons bij Standard terecht.
In FM2010 bestaat het nog, maar ja, da wil daarom niets zeggen.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Overpelt, een boerengat nabij Lommel :D
Iets meegekregen van dat treinongeval?
Is toch niet te geloven, gewoon het rood licht negeren.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Ah zo, in feite bent ge dan een halve Hollander :D


Had nog niks gehoord van dat ongeval nee (zo druk aan het werk dat ik mijzelf afsluit van de buitenwereld :shifty:). Juist even bekeken, 't ziet er inderdaad niet al te best uit. Dat zoiets kan gebeuren...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Tsja, eigenlijk wel ja, werk zelfs in Holland dus ja.
Gaat wel hard zo bij ons, eerst 15 doden in Luik, nu weer mogelijk 25 hier, schiet wel op zo met die ongevallen.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Mja, en een treinongeval is toch altijd onverwacht als je het mij vraagt. We (ik toch tenminste) zijn altijd geneigd om te denken dat de trein één van de veiligst mogelijke vervoersmiddelen is. Maar een (menselijke) fout is snel gebeurd natuurlijk.

Hoe ben je in Nederland terecht gekomen qua werk? Lijkt me niet zo vanzelfsprekend.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Familie van mij werkte in Nederland in een bedrijf en via hem ben ik daar ook terecht gekomen.

En met treinen is het zoals met vliegtuigen, als er iets gebeurt, is het dikwijls meteen een groter aantal dat omkomt.
Maar als je bekijkt hoeveel treinen er rijden, dan lijkt het me nog wel mee te vallen met de onveiligheid van de trein.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Aha, via via aan een jobke geraakt ;)

En natuurlijk is de trein nog altijd een veilig vervoermiddel. Ik bedoel maar dat je ergens het gevoel krijgt dat er daarmee helemaal niets mis kan gaan, aangezien die volledig afgezonderd op een spoor rijden. De kans op ongevallen is dus zeer klein, daarom dat het een (complete) verassing is als er dan toch iets gebeurd.
Nu ja, blijkbaar gaat het om een menselijke fout. Spijtig natuurlijk, maar moeilijk te vermijden vrees ik.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ahzo, ja da klopt.
En idd, gewoon de stoplichten negeren, da zijn dingen die niet te vermijden zijn lijkt me.
Komen we weer op het wereldnieuws vanavond.
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
ahzo, ja da klopt.
En idd, gewoon de stoplichten negeren, da zijn dingen die niet te vermijden zijn lijkt me.
Komen we weer op het wereldnieuws vanavond.
Toch gewoon het stoplicht genegeerd? Ik heb best veel erover gehoord en gelezen, maar altijd het nieuws maar zo half meegekregen, dus het was me niet echt duidelijk wat nu de oorzaak was. Echt erg dat zoiets gebeurt natuurlijk.


Een halve Hollander he? Ben ik zelf min of meer ook, woon in Heerlen, is praktisch in Duitsland :D
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
:p

Naja dat denken tenminste die 'Hollanders' met hun harde g. Zeg nou zelf, dat klinkt toch nergens naar, lang niet zo sierlijk als een zachte g. :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 2)