Advocaat is nu 4 matches coach bij de Rode Duivels, hebben we ondertussen verbetering gezien?
Volgens mij wel, als ik de twee matchen van de afgelopen dagen bekijk, lijkt het me dat er al iets beter voetbal in de ploeg zit.
De tegenstanders waren natuurlijk niet van een hoog niveau, maar naar mijn mening hadden we in het recente verleden meer problemen met tegenstanders zoals die van de afgelopen dagen.
4 wedstrijden, 3 overwinningen, dus ja ik denk dat er inderdaad verbetering is. Vrij veel zelfs.
Je hebt wel gelijk dat de tegenstanders van een bedenkelijk niveau waren. Maar ja, dat zijn we zelf ook natuurlijk
Van wat ik heb gezien (wat niet zo veel is), is er toch al meer inzet & vechtlust merkbaar. Iets wat toch één van de grote problemen was nog niet zo lang geleden. Echt fris of goed voetbal heb ik nog maar weinig gezien, maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat we dat moeten verwachten. Dat is nooit onze sterkte geweest.
Nu ja, 't zijn ook allemaal matchen zonder druk geweest, we moeten nog afwachten hoe het zal lopen als er iets op het spel staat. Maar er is tenminste, voor de eerste keer in vele jaren, terug hoop.