Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (8 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik ga hem niet missen, naar mijn mening is Bailly zeker meer getalenteerd en hebben we met Vandenbussche, Gillet, Proto en een paar jongeren zoals De Winter, alternatieven zat voor Stijntje.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Missen zal niemand hem volgens mij. Het is nu niet meteen een keeper die punten pakt voor zijn ploeg. De alternatieven zijn alleszins niet minderwaardig denk ik.

Ongeacht de redenen achter zijn beslissing, heeft hij zich als persoon in ieder geval (weer?) belachelijk gemaakt door de timing en de manier waarop: arrogante houding op een dan nog zelf opgezette persconferentie, vage verklaringen, ...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Inderdaad, heb hem nooit gemogen dus zal hem niet missen, zoals je zegt, alternatieven zat en een echte meerwaarde, nee, degelijk ja, maar dat is het dan ook.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Hmm, moeilijk te zeggen. Eerst een TV- persoonlijkheid, daarna een sportman. De volgende zal dan wel iemand uit de muziekindustrie of het koningshuis zijn zeker?
Ik denk dat Will Tura al met schrik zit...
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
Missen zal niemand hem volgens mij. Het is nu niet meteen een keeper die punten pakt voor zijn ploeg. De alternatieven zijn alleszins niet minderwaardig denk ik.

Ongeacht de redenen achter zijn beslissing, heeft hij zich als persoon in ieder geval (weer?) belachelijk gemaakt door de timing en de manier waarop: arrogante houding op een dan nog zelf opgezette persconferentie, vage verklaringen, ...
ik moest nooit iets van hem hebben, toegegeven ik ben geen Brugge-supporter, maar ik stoorde me al heel lang aan zijn wilde uit komen en zijn onnozele persbabbels
aan hem verlies je niks Dickie
 

David01

Senior Member
Aug 20, 2006
2,825
doe maar Fabiola dan, die kost ons meer en heeft minder fans.
wel een beetje morbide hé om te verwachten dat iemand doodvalt
doe dan maar Arno, niks tegen hem maar ik betwijfel of die gezond leeft
of Eddy Wally, die slaat er al jaren naast
dat kan ook ni gezond zijn
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
wel een beetje morbide hé om te verwachten dat iemand doodvalt
doe dan maar Arno, niks tegen hem maar ik betwijfel of die gezond leeft
of Eddy Wally, die slaat er al jaren naast
dat kan ook ni gezond zijn
Tsja, het valt me op dat het wel vaker gebeurt dat er zo een aantal bekende mensen op korte tijd doorgaan (denk maar aan Yasmine en Jackson op dezelfde dag) dus vandaar mijn vraag.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
ik moest nooit iets van hem hebben, toegegeven ik ben geen Brugge-supporter, maar ik stoorde me al heel lang aan zijn wilde uit komen en zijn onnozele persbabbels
aan hem verlies je niks Dickie
klopt ja, ben benieuwd of Bailly nu de definitieve nummer 1 blijft.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Denk dat Bailly meer talent heeft, maar Gillet de ervaring heeft, Bailyl mag van mij nummer 1 zijn.
Dick dwingt da respect van de spelers wel af, de bond heeft eindelijk eens een coach gekozen die dat voor elkaar krijgt.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Persoonlijk zou ik voor Gillet kiezen. Speelt al jaren op een constant niveau en de ervaring die hij daardoor heeft opgebouwd is volgens mij niet te onderschatten. Bij momenten geeft Bailly mij een minder secure indruk, net zoals dat het geval was met Stijnen.

Wie zou er trouwens de 3e doelman worden?
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Zelf heb ik de wedstrijd niet gezien. Was het echt zo slecht als de reacties doen vermoeden?
Blijkbaar hebben bepaalde spelers hebben al afgedaan voor Dickie. Ik vraag mij af over welke het gaat.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Het was echt zo slecht.
Geen enkele uitgespeelde kans, twee afstandschoten als enige gevaar.

Denk dat Mudingayi afgedaan heeft, Mirallas zal ook nog moeten groeien vermoed ik vooraleer hij een volgende selectie krijgt, Swerts heeft mogelijk ook afgedaan en Lamah en Mpenza zullen volgende keer ook uit een ander vaatje moeten tappen.

Da zijn zo de spelers waarvan ik vermoed dat ze bij Dick op een minder goed papiertje komen te staan.

Ten slotte zal Dembele toch ook meer rendement uit zijn akties moeten gaan halen, anders blijft die ook niet in de basis.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,645
Bedankt voor de info. Blijkbaar heb ik niks gemist.

Mudingayi is toch een raar geval vind ik. Heb hem bij de nationale ploeg nog nooit echt zien overtuigen, terwijl hij in clubverband zijn strepen toch wel heeft verdiend. Hetzelfde kan gezegd worden over Van Buyten.

Het probleem met mensen als Lamah, Mpzenza, Mirallas, Dembele (en nog andere zoals bv Hazard) is dat ze veel te wisselvallig zijn, ze missen elke vorm van consistentie. De ene week zie je een geweldige wedstrijd van hen, een week later gaan ze ten onder.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 8)