Skandinaviska Juvetråden (22 Viewers)

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Samma jobb du snackade om lite för ett par månader sedan eller?
Nei, en ny en.

Låter kul...jag tog spanska i skolan i typ 5 år. Portugisiska vill jag fan lära mig...kanske du kan börja en kurs här när du har lärt dig som du gjorde med italienska, kanske? :D
Hahahaha seguramente tu estas bromeando :D

Vet du hva, på youtube kan du finne masse videoer fra TED, egentlig fra noe som heter TEDx, som er lokale TED arrangement rundt om i verden. Deriblant mange på spansk og portugisisk, som er kjempebra til å høre på. For eksempel:
En av disse lastet jeg ned på mp3 spilleren og hørt på flere ganger. Første gangen skjønte jeg ett ord av 50, neste gang litt mere osv.

Jag skulle vilja lära mig italienska. Förstår så klart en del men skulle vilja gå en kurs :)
Hallo, klikk på signaturen min :D

Buy on AliExpress.com

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
61,499
Vi borde banna danskar från den här tråden, vem fan förstår vad dom säger, ta ut sillen från munnen först :p

Nu har vi en ny national låt:

Haha aa jag tänkte på honom och den där Nzoric...och är inte "Tak!" svensk?
:lol: :lol:

Den jävel var på en bröllop jag var på, skit rolig hehe.

OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter #273
    Nei, en ny en.

Hahahaha seguramente tu estas bromeando :D

Vet du hva, på youtube kan du finne masse videoer fra TED, egentlig fra noe som heter TEDx, som er lokale TED arrangement rundt om i verden. Deriblant mange på spansk og portugisisk, som er kjempebra til å høre på. For eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=qeBj7QUT01Q

En av disse lastet jeg ned på mp3 spilleren og hørt på flere ganger. Første gangen skjønte jeg ett ord av 50, neste gang litt mere osv.

Hallo, klikk på signaturen min :D
    Jaha så du tror du kan ge mig ett par länkar och sedan har du gjort ditt, va? :D
    Det var en blatte som startade tråden, hade du väntat dig bättre?
    Eller hur :D Jag minns inte ens vad jag skrev.

Ze, den här låten av e lite blatte anthem också :D

Sämst fan :p

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 22)