Skandinaviska Juvetråden (17 Viewers)

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,254
Etyti ytytioio tutertop treyuioihg oiuhgfdrtyui vyoe e ee e ytui popiu, eh?
See dane? I understand this drunk finnish mumbling more then you :D

Vi må ha Juventuz skandinavia møte dersom Juve møter et skandinavisk lag i CL neste år :cool:
Det typ händer aldrig, danska lag eller rosenborg brukar aldrig möta Juve, eller italienska lag i allmänt. Bara Djurgården en gång 7 år sen. Men skulle va coolt om det hände.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,254
Ahhh han sponsra sitt eget lag, random men fint, och inte en officiell fotbolls agent som jag trodde, skulle va så random :D
 

Suns

Release clause?
May 22, 2009
21,929
Marty, hur står det till i Malmö egentligen? Det är ju dödsskjutningar var och varannan dag.

Osman, hur länge har du bott i Uppsala?
 

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Marty, hur står det till i Malmö egentligen? Det är ju dödsskjutningar var och varannan dag.

Osman, hur länge har du bott i Uppsala?
Vi flyttade ifrån Malmö i oktober. Händer för mycket skit där. Men det var inte därför vi flyttade :)
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #313
    Det vælger jeg at tage som et kompliment, selvom det sikkert er ment som det modsatte :p
    Det är ju en förolämpning till män som Batigol och Trezegol :disagree:

    Funderar på att sätta upp en geoip-begränsning så att bara Skandinaver kan läsa den här tråden ;) Utom för Martin då annars kommer han inte in :)
    Då kommer jag inte in! De där flaggorna skulle dock vara kul o ha!

    Hehe duuuh det är själva poängen :D Seriösa låtar är inte lika roliga hehe.
    Ken Ring och Latin Kings är ju fett tunga :D
     

    JCK

    Biased
    JCK
    May 11, 2004
    123,473
    Det kommer an på om mine forudsigelser vedrørende Borrigol holder. Hvis han bliver en nøglespiller, som jeg tror han gør - beholder jeg det for evigt. Hvis han bliver Amauri v2 skifter jeg det.



    Ikke mere billigt sprut til dig på færgen. HERAUS!
    Sprut? :lol2:

    Jag älskar danska.

    Vi må ha Juventuz skandinavia møte dersom Juve møter et skandinavisk lag i CL neste år :cool:
    FCK, snälla. Det har varit min dröm sedan jag flyttade till Sverige, Köpenhamn är min absolut favorit nordisk stad.

    Hvis vi møder FCK kan i alle sammen bo hos mig, alle undtagen JCK - da jeg er overbevist om at han ville slå mig.
    Jag kommer att åka ändå och va säker att jag kommer aldrig slå.
     

    Nzoric

    Grazie Mirko
    Jan 16, 2011
    37,753
    Uh jeg har brug for den sidste sætning JCK. Jeg kommer att åka åndå och va såker att jeg kommer aldrig slå = I'll come and ( do something ) but never hit?
     

    Suns

    Release clause?
    May 22, 2009
    21,929
    Vi flyttade ifrån Malmö i oktober. Händer för mycket skit där. Men det var inte därför vi flyttade :)
    Okej, men du håller fortfarande till nere i Skåne eller?

    Köpenhamn har jag aldrig varit i. Dock så är jag intresserad av att kanske plugga på Copenhagen Business School.
     

    Marty

    tuz
    Administrator
    Jul 2, 2005
    16,963
    Okej, men du håller fortfarande till nere i Skåne eller?

    Köpenhamn har jag aldrig varit i. Dock så är jag intresserad av att kanske plugga på Copenhagen Business School.
    Jadå i krokarna :)

    Köpenhamn är underbart, åker dit några gånger om året. :D
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 17)