Skandinaviska Juvetråden (16 Viewers)

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Du forstår min pointe, jeg synes det er på grænsen hysterisk morsomt :D . Jeg var engang på biblioteket i København samtidig med at Søren Krarup var der ( medlem af dansk folkeparti, præst fra nowhere Jylland ) . Han stod bag mig i køen, og da jeg skulle give mine bøger til assistenten bag disken, så jeg hendes navneskilt og begyndte at snakke serbisk med hende. Havde ikke lagt mærke til at Krarup var der, men da jeg kom hen til mine venner, som ventede på mig, grinede de så meget at de ikke kunne få vejret. Han var åbenbart begyndt at gå i cirkler om sig selv, og så til sidst stormet ud af biblioteket :lol:
 

Marty

tuz
Administrator
Jul 2, 2005
16,963
Du forstår min pointe, jeg synes det er på grænsen hysterisk morsomt :D . Jeg var engang på biblioteket i København samtidig med at Søren Krarup var der ( medlem af dansk folkeparti, præst fra nowhere Jylland ) . Han stod bag mig i køen, og da jeg skulle give mine bøger til assistenten bag disken, så jeg hendes navneskilt og begyndte at snakke serbisk med hende. Havde ikke lagt mærke til at Krarup var der, men da jeg kom hen til mine venner, som ventede på mig, grinede de så meget at de ikke kunne få vejret. Han var åbenbart begyndt at gå i cirkler om sig selv, og så til sidst stormet ud af biblioteket :lol:
Det är helt sjukt :( Det värsta är att SD börjat få ganska många anhängare här i Sverige (tyvärr är många av dem ifrån Skåne också), vet inte hur ni andra har det.
 

Nzoric

Grazie Mirko
Jan 16, 2011
37,753
Det är helt sjukt :( Det värsta är att SD börjat få ganska många anhängare här i Sverige (tyvärr är många av dem ifrån Skåne också), vet inte hur ni andra har det.
Samme tendens her i Danmark. DF gik godt nok lidt tilbage her ved sidste valg, men hvis man snakker med 16-17 årige fra forstæderne bliver man bestemt bekymret for fremtiden. Det mest bekymrende er egentlig den måde DF igennem de seneste 8 år ved magten har farvet det almene menneskes syn på indvandrere. Ikke kun deres egne vælgere, generelt har de gennem deres stædige retorik gennem deres regeringsperiode fået opbygget det her skrækbillede af de fremmede, derved er jeg sikker på de har sænket integrationen betydeligt.
 

Osman

Koul Khara!
Aug 30, 2002
59,254
:lol: Ja det är lite kul. Jag är inte invandrare nej, vanlig tråkig svennebanan :p
Hehe, Serie A verkar vara blatte territory :D Flesta av mina svensk svenska kompisar är EPL fans. Jag förstår varför, med det är ändå lite roligt med tanke på det funnts MYCKET mer svenska fotbollslegendarer eller bra fotfollsproffsar i Serie A än EPL.
 

Jem83

maitre'd at Canal Bar
Nov 7, 2005
22,865
Nice. Jeg har faktisk bodd på Kolbotn en stund (av alle steder). Pga. et kvinnfolk, hehe. Men jeg skal flytte inn til Oslo igjen i Mai. Pleide å se Juve-kamper på Bohemen Pub en del, men blitt mindre av det nå som jeg bor litt unna. Gleder meg til å flytte tilbake :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 16)