Skandinaviska Juvetråden (3 Viewers)

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Haha, ikke akkurat prest. Er kundekonsulent hos Aftenposten. Må høre på folk skrike om at de ikke får avisen sin osv osv...

Hva jobber du med som vanlig?
Visste ikke at det var noen som hadde en slik jobb. Men det må det vel være. Er du på vakt ellerno, jeg mener det er jo søndag ifølge min kalender (?)

Jeg er utdannet programvareutvikler. Dermed sitter jeg og skriver kode, f.eks: http://solarbeam.sourceforge.net/
 

Buy on AliExpress.com

Fake Melo

Ghost Division
Sep 3, 2010
37,077
Haha, jeg har tilgang på e-Avisen og arkivet, så jeg kan lese alle avisene fra 1800 tallet til nå :lol:

Sitter på Juventuz for det meste da :p


Har du vært på JuveNorge før?
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Wow, den har jeg ikke sett før. Skal kose meg med den, nå jeg.


JuveNorge er Norsk supporterside for Juventus, blir snart offsiell supporterklubb :p
Det er på tide at vi fikk en offisiell norsk supporterklubb nå som Juve er i ferd med å bli en klubb på linje med de norske "topp"klubbene.
 
OP
Zé Tahir

Zé Tahir

JhoolayLaaaal!
Moderator
Dec 10, 2004
29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #255
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #257
    Betyder roof på svenska...tänker på det varjer gång jag ser honom posta.

    Nja...lite upp o ner. Försöker balansera jobb och att komma vidare med utbildningen på samma gång. Själv då?
     

    Martin

    Senior Member
    Dec 31, 2000
    56,913
    Betyder roof på svenska...tänker på det varjer gång jag ser honom posta.

    Nja...lite upp o ner. Försöker balansera jobb och att komma vidare med utbildningen på samma gång. Själv då?
    Stemmer det også, men "Yes!" sier liksom mer enn "Roof!" :D

    Er i ny jobb, er hektisk for tiden. Holdt på å lære litt spansk i det siste, mulig jeg også tar en tur innom portugisisk senere i år ettersom jeg har tenkt meg dit på ferie.
     
    OP
    Zé Tahir

    Zé Tahir

    JhoolayLaaaal!
    Moderator
    Dec 10, 2004
    29,281
  • Thread Starter
  • Thread Starter #259
    Stemmer det også, men "Yes!" sier liksom mer enn "Roof!" :D

    Er i ny jobb, er hektisk for tiden. Holdt på å lære litt spansk i det siste, mulig jeg også tar en tur innom portugisisk senere i år ettersom jeg har tenkt meg dit på ferie.
    Samma jobb du snackade om lite för ett par månader sedan eller?

    Låter kul...jag tog spanska i skolan i typ 5 år. Portugisiska vill jag fan lära mig...kanske du kan börja en kurs här när du har lärt dig som du gjorde med italienska, kanske? :D
     

    Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)