Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (7 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebt, Japan was duidelijk de betere van de drie landen. Ook Nederland onderschatte ze in de tweede helft. Hmm ik zou er juist wel waarde aanhangen aangezien dit gewoon 2 potentiele WK tegenstanders zijn. Ik zal je mijn mening besparen want die ken je al :D

Dit laatste klopt. Maar jammer dat je niet hebt gezien wat voor Topteam het kan zijn, 0-2 uit winnen bij Belgie doet niet iedere ploeg.

Andy is verassend stil op dit moment :D
Klopt, maar dat had andere redenen.
Colombia en Japan waren duidelijk tegenstanders van een ander niveau, maar we hebben zeker, tegen alletwee de landen, kansen genoeg gehad om een gelijkspel, of meer eruit te halen.
En, we speelden niet met onze sterkste ploeg (Kompay, Courtois, Benteke er niet bij).

Wat je wel duidelijk zag is dat spelers die voor ons heel belangrijk zijn, een De Bruyne, Fellaini, Vermaelen en Alderweireld en, in mindere mate, Dembele, duidelijk matchritme missen.
Zeker bij De Bruyne werd dit in de match tegen Colombia, heel duidelijk.

Ik ben ervan overtuigd dat, met het sterktse elftal en met matchritme voor deze jongens we wel iets geraapt hadden in deze matchen.
En, zoals BF al aangeeft, het zijn vriendschappelijke wedstrijden, daar maak ik me niet zo druk over.
Verder moeten we geen wereldkampioen worden he, we zijn er, dat was het belangrijkste, als we nu wat geluk hebben met de loting en de groepswedstrijden kunnen overleven, is het WK voor mij geslaagd.
Het EK2016 en het WK2018, daar verwacht ik een halve finale voor deze jongens, aangevuld met alle talenten die er nog aankomen.
 

Buy on AliExpress.com

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ach jullie weten dat ik graag een beetje provoceer, ik zal het dit keer laten :D

Wie hebben we liever niet in de poule? :)
Ik ontwijk graag Duitsland en Portugal. De rest zullen leuke matches worden.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Belgie, Nederland, Zuid Korea, Algerije.


Het laatste nieuws "loodzware groep".


Kom kom, zowel België als Nederland, als ze het status van "outsider" willen, mag deze groep absoluut geen probleem zijn.

Als je je niet kan plaatsen ten koste van zuid korea en algerije verdien je geen plaats op dit WK
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Belgie, Nederland, Zuid Korea, Algerije.


Het laatste nieuws "loodzware groep".


Kom kom, zowel België als Nederland, als ze het status van "outsider" willen, mag deze groep absoluut geen probleem zijn.

Als je je niet kan plaatsen ten koste van zuid korea en algerije verdien je geen plaats op dit WK
Belgie, Rusland, Algerije en Zuid Korea, en op een ideal locatie.
De loting zal het excuus niet zijn voor ons.
 

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Was leuk. Een beetje verrasd dat er zo vele mensen kwamen kijken en juichen.

De Franse ploeg was beter en ik heb het idee dat basket meer populair is in Frankrijk.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 7)