Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (17 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Denk dat de oefenmatchen die er nu aankomen ons weinig of niets gaan leren. Niet meer dan een tussendoortje, want juni '14 is gewoon nog te ver in de toekomst.

Van Colombia zelf weet ik eigenlijk niet wat te vinden. Als je mij vraagt om mogelijke favorieten te noemen voor de eindzege reken ik hen er zeker niet bij. Maar misschien onderschat ik ze wel, want zo heel goed ken ik ze nu ook weer niet.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Denk dat de oefenmatchen die er nu aankomen ons weinig of niets gaan leren. Niet meer dan een tussendoortje, want juni '14 is gewoon nog te ver in de toekomst.

Van Colombia zelf weet ik eigenlijk niet wat te vinden. Als je mij vraagt om mogelijke favorieten te noemen voor de eindzege reken ik hen er zeker niet bij. Maar misschien onderschat ik ze wel, want zo heel goed ken ik ze nu ook weer niet.
Ik denk juist dat deze wedstrijd vooral Belgie heel veel kan leren aangezien dit een 'echt' topland is die gewoon zal aantreden met Falcao,Cuadrado,Guarin,Zapata, Jackson Martinez en James Rodriquez.
Let maar goed op ze, dit is zeker een team om rekening mee tehouden.

Wa is er toch aan de hand met PSV?
Te jong?
Slechte coach?
Onderschatting?
Blessures?
Team loopt niet, toivonen verpest de sfeer en Cocu is nog onervaren als trainer, plus het feit dat hij jonge spelers heeft die denken dat ze er al zijn helpt ook niet. IIG goed voor Ajax al doen die het ook bar slecht :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
eredivisie is nog leuker dan in andere jaren
vorig weekend sas geweldig


niemand wil bovenaan staan.

Roda is voor psv al jaren angstgegner
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Efficient, sterk.
Maar wij verdienden wel een gelijkspel, paar dikke kansen gemist, 2 keer de paal geraakt.
We waren zeker niet veel minder in het spel.
Hoopgevend, maar ook wakker schuddend dat we er nog zeker niet zijn.
Sorry Ches, had jou natuurlijk ook kunnen vragen :D
Ik vond Colombia toch net iets beter, de Bruyne was 3x niks. Benteke was ook niet goed en Colombia met Falcao tjah, ik vrees ook voor dinsdag.
Tegen wie oefenen jullie nog meer voor het WK?
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Sorry Ches, had jou natuurlijk ook kunnen vragen :D
Ik vond Colombia toch net iets beter, de Bruyne was 3x niks. Benteke was ook niet goed en Colombia met Falcao tjah, ik vrees ook voor dinsdag.
Tegen wie oefenen jullie nog meer voor het WK?
Ik vond Colombia niet beter, ook niet slechter, evenwaardig.
De 2 die je daar opnoemt, die waren idd niet goed.
De Bruyne wou zich t ehard bewijzen voor zijn coach, en Benteke heeft duidelijk een vormdip.
Japan komende week, en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee.
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
ach de bruyne is ooit niet echt in vorm, speelt daarvoor te weinig.
Maar das de keuze van de coach. Ik begin me wel dik te ergeren aan de mentaliteit van de supporters.
Eerst was het dat fluiten tijdens het volkslied van de tegenstander (respect zeg, aub), nu Mourinho was uitfluiten..

Mata zit ook bij chelsea op de bank...
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
en Sven, wat vond je van Colombia?
Had andere verplichtingen, dus match niet gezien (gisteren trouwens ook niet).

Hoedanook hecht ik geen enkel belang aan vriendschappelijke wedstrijden. Niet als we die winnen, maar ook niet als we verliezen. Dat zal hier op het forum al wel eens eerder aan bod zijn gekomen :D
De voorbije 2 wedstrijden hebben dan ook geen enkele invloed op wat ik van de ploeg denk


Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat Colombia zwak is of zo. Of zwakker dan België. Want dat is niet zo, denk ik. Alleen reken ik hen niet bij de absolute topfavorieten voor de eindzege.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Had andere verplichtingen, dus match niet gezien (gisteren trouwens ook niet).

Hoedanook hecht ik geen enkel belang aan vriendschappelijke wedstrijden. Niet als we die winnen, maar ook niet als we verliezen. Dat zal hier op het forum al wel eens eerder aan bod zijn gekomen :D
De voorbije 2 wedstrijden hebben dan ook geen enkele invloed op wat ik van de ploeg denk


Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat Colombia zwak is of zo. Of zwakker dan België. Want dat is niet zo, denk ik. Alleen reken ik hen niet bij de absolute topfavorieten voor de eindzege.
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebt, Japan was duidelijk de betere van de drie landen. Ook Nederland onderschatte ze in de tweede helft. Hmm ik zou er juist wel waarde aanhangen aangezien dit gewoon 2 potentiele WK tegenstanders zijn. Ik zal je mijn mening besparen want die ken je al :D

Dit laatste klopt. Maar jammer dat je niet hebt gezien wat voor Topteam het kan zijn, 0-2 uit winnen bij Belgie doet niet iedere ploeg.

Andy is verassend stil op dit moment :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 16)