Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (19 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Je bent Portugal vergeten. De ploeg die 2 jaar geleden eigelijk europees kampioen had moeten worden.

Argentinië, uiteraard weer een favoriet, maar zolang het favoriet is, zal het nooit een wk winnen.
portugal moet zich eerst nog kwalificeren. :D
en anders wellicht in het tweede groepje (vind ze niet behoren tot de echte topfavorieten.)

- - - Updated - - -

zelfde als portugal

- - - Updated - - -

Nou hier kunnen we toch wel 2biertjes op drinken! :beer:
twee???????????????????????
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Eerlijk gezegt, Portugal was DE ploeg van het EK. Die jongens staan gebrand om te winnen.

En het is Ronaldo's laatste wk op zijn beste niveau, want die is 33 tegen het volgende.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Gozer, Portugal heeft letterlijk nog minder tezoeken op het WK dan Nederland.
Je doet alsof het een wereldploeg is terwijl ze gewoon play offs moeten spelen om er uberhaupt tekomen.
Het is niet C.Ronaldo tegen de rest, het is 11 tegen 11 en qua ploeg zijn ze zeer zwak.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
En Ches, denk je dat Vd Brom het nog lang zal volhouden bij Anderlecht?

Normaal gezien ben ik niet zo'n voorstander van het (snel) ontslaan van de trainer, maar wat die allemaal uitkraamt tegenwoordig hou je toch echt niet voor mogelijk. Is er eigenlijk wel een speler in de ploeg die hij nog niet publiekelijk heeft afgekraakt?
 

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Gozer, Portugal heeft letterlijk nog minder tezoeken op het WK dan Nederland.
Je doet alsof het een wereldploeg is terwijl ze gewoon play offs moeten spelen om er uberhaupt tekomen.
Het is niet C.Ronaldo tegen de rest, het is 11 tegen 11 en qua ploeg zijn ze zeer zwak.
Ze zijn geweldig als de mentaliteit juist is.

En in tegenstelling tot Nederland op het wk, zullen ze wedstrijden winnen.

- - - Updated - - -

En Ches, denk je dat Vd Brom het nog lang zal volhouden bij Anderlecht?

Normaal gezien ben ik niet zo'n voorstander van het (snel) ontslaan van de trainer, maar wat die allemaal uitkraamt tegenwoordig hou je toch echt niet voor mogelijk. Is er eigenlijk wel een speler in de ploeg die hij nog niet publiekelijk heeft afgekraakt?
Tis een nederlander he, voor ons belgen zijn die veel te direct . Het anderlecht bestuur weet dat ook. En ze weten ook dat hij gelijk heeft dat die jongens niets in de CL te zoeken hebben. Maar, met de startpremies en de recette, zijn ze meer dan blij genoeg.

Zolang ze in de pro league niet te ver zitten, blijft ie probleemloos aan.
Ze moeten niet brugge achterna kwa trainers ontslaan...
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
En Ches, denk je dat Vd Brom het nog lang zal volhouden bij Anderlecht?

Normaal gezien ben ik niet zo'n voorstander van het (snel) ontslaan van de trainer, maar wat die allemaal uitkraamt tegenwoordig hou je toch echt niet voor mogelijk. Is er eigenlijk wel een speler in de ploeg die hij nog niet publiekelijk heeft afgekraakt?
Die mag volgens mij het seizoen in ieder geval uitdoen, tenzij we, zoals Zach zegt, te veel achterstand oplopen op Club en Standard, maar zoals die ploegen spelen, denk ik dat dat ook niet gaat gebeuren, die hun niveau is momenteel ook niet zo hoog.
Zolang ze in de pro league niet te ver zitten, blijft ie probleemloos aan.
Ze moeten niet brugge achterna kwa trainers ontslaan...
Vind ik ook, het is momenteel niet allemaal goed, maar de achterstand valt nog mee en de winter transferperiode komt eraan en dan zullen we wel een DMC type Biglia zoeken en hopelijk vinden.
Maar, dan moet hij zich wel bewijzen, dan zullen er geen excuses meer zijn denk ik.
Top 3 en bekerwinst moet dan het doel zijn.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ze zijn geweldig als de mentaliteit juist is.

En in tegenstelling tot Nederland op het wk, zullen ze wedstrijden winnen.

- - - Updated - - -



Tis een nederlander he, voor ons belgen zijn die veel te direct . Het anderlecht bestuur weet dat ook. En ze weten ook dat hij gelijk heeft dat die jongens niets in de CL te zoeken hebben. Maar, met de startpremies en de recette, zijn ze meer dan blij genoeg.

Zolang ze in de pro league niet te ver zitten, blijft ie probleemloos aan.
Ze moeten niet brugge achterna kwa trainers ontslaan...
:lol: Ja man want ze hebben al van Zweden gewonnen toch?
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,647
Tis een nederlander he, voor ons belgen zijn die veel te direct . Het anderlecht bestuur weet dat ook. En ze weten ook dat hij gelijk heeft dat die jongens niets in de CL te zoeken hebben. Maar, met de startpremies en de recette, zijn ze meer dan blij genoeg.

Zolang ze in de pro league niet te ver zitten, blijft ie probleemloos aan.
Ze moeten niet brugge achterna kwa trainers ontslaan...
Die mag volgens mij het seizoen in ieder geval uitdoen, tenzij we, zoals Zach zegt, te veel achterstand oplopen op Club en Standard, maar zoals die ploegen spelen, denk ik dat dat ook niet gaat gebeuren, die hun niveau is momenteel ook niet zo hoog.

Vind ik ook, het is momenteel niet allemaal goed, maar de achterstand valt nog mee en de winter transferperiode komt eraan en dan zullen we wel een DMC type Biglia zoeken en hopelijk vinden.
Maar, dan moet hij zich wel bewijzen, dan zullen er geen excuses meer zijn denk ik.
Top 3 en bekerwinst moet dan het doel zijn.
Volgens mij doet hij het seizoen niet uit. Maar ik denk dan ook dat ze meer en meer punten gaan laten liggen in de competitie. Voordeel voor hem is natuurlijk dat de concurrenten dat ook zullen doen. (Dit wordt of is de slechtste competitie in jaren als je het mij vraagt, qua niveau dan.)

En het gaat er mij ook niet om dat hij direct is. Dat mag. Maar het keer op keer in de pers bekritiseren van individuele spelers (soms zelfs bij naam genoemd) gaat zich tegen hem keren.


En dan nog dit: Anderlecht zonder Deschacht < Anderlecht met Deschacht. De bewijzen zijn al dikwijls genoeg geleverd, maar toch leren ze het niet :D
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Volgens mij doet hij het seizoen niet uit. Maar ik denk dan ook dat ze meer en meer punten gaan laten liggen in de competitie. Voordeel voor hem is natuurlijk dat de concurrenten dat ook zullen doen. (Dit wordt of is de slechtste competitie in jaren als je het mij vraagt, qua niveau dan.)

En het gaat er mij ook niet om dat hij direct is. Dat mag. Maar het keer op keer in de pers bekritiseren van individuele spelers (soms zelfs bij naam genoemd) gaat zich tegen hem keren.


En dan nog dit: Anderlecht zonder Deschacht < Anderlecht met Deschacht. De bewijzen zijn al dikwijls genoeg geleverd, maar toch leren ze het niet :D
Als de achterstand voor de winterstop nog groeit, deel ik je mening.
En ivm Deschacht heb je ook gelijk.
Ze kunnen die beter centraal zetten ipv Nuytinck.
Ten minste iemand die een beetje de kar trekt
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 19)