Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (10 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
wat een verschrikking nlse eredivisie elftal afgelopen weekend.

vraag mij echt af wat veltman, klaasen, schaars, bouties en promes innons national team doen nu.

voor de toekomst ala maar nu?
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
En als we straks met 24-0 winnen van Ecuador zijn we wel weer top? Het wk speelt duidelijk door die jonge gastjes hun hoofd. We zien het allemaal over 2,5 maanden.

Belangrijker nieuws, vdBrom al ontslagen? :D
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Weken daarvoor? PSV en Feyenoord en Az simpel verslagen, alleen in de EL eruit geknikkerd. Niks om je druk over temaken ookal ben je niet voor Ajax.

Maak me meer zorgen om het WK zonder Strootman, hoorde dat hij ook zn knieschijf gebroken heeft en de binnenste en buitenste kruisbanden gescheurd.

Hoop echt dat hij volledig hersteld.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Weken daarvoor? PSV en Feyenoord en Az simpel verslagen, alleen in de EL eruit geknikkerd. Niks om je druk over temaken ookal ben je niet voor Ajax.

Maak me meer zorgen om het WK zonder Strootman, hoorde dat hij ook zn knieschijf gebroken heeft en de binnenste en buitenste kruisbanden gescheurd.

Hoop echt dat hij volledig hersteld.
precies de el verliezen van Salzburg is al knap maar de manier waarop is nog veel erger.
eredivisie stelt echt niks voor en is totaal geen graadmeter voor het nl elftal
met strootman was het al niks maar nu nog meer

Clasie blind en sneijder :lol:

en zo onrealistische is dit middenveld nog nirt eens.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
precies de el verliezen van Salzburg is al knap maar de manier waarop is nog veel erger.
eredivisie stelt echt niks voor en is totaal geen graadmeter voor het nl elftal
met strootman was het al niks maar nu nog meer

Clasie blind en sneijder :lol:

en zo onrealistische is dit middenveld nog nirt eens.
Schatje, volgens mij vergeet je ff dat dit Salzburg ook gewoon 17punten losstaat in hun competitie, dit team ook simpel in de winterstop met 3-0 won van Bayern, Salzburg won gewoon verdiend.
Salzburg kan het elk team lastig maken in de EL.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Schatje, volgens mij vergeet je ff dat dit Salzburg ook gewoon 17punten losstaat in hun competitie, dit team ook simpel in de winterstop met 3-0 won van Bayern, Salzburg won gewoon verdiend.
Salzburg kan het elk team lastig maken in de EL.
die spelers van ajax zijn internationals dus meet ik ze daaraan. en dan schrik ik.
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Ik merkte het Ches, Anderlecht was geen schim meer met de ploeg van vorig jaar.
Anderlecht was ook een heel ander elftal, als je kijkt wie er allemaal vertrokken en bijgekomen is.
En allemaal jonge gasten zonder veel ervaring, en de ervaring die wel gebeleven is, waren geen echte leiders, dan weet je dat het een lastig seizoen kan worden.
Maar, zoals ik al zei, het feit dat er nog geent ypeploeg staat en dat we verliezen van ploegen zoals Lierse, KV Mechelen, OH Leuven, enz, dat kan niet en heeft hem uiteindelijk de das omgedaan.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Hmm op marktplaats.nl kun je tickets for the EL finale kopen vanaf 299€, weet niet of het inclusief vliegreis is.

Zit behoorlijk tetwijfelen om tegaan mochten we de finale halen.

Wat jullie?
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Het anti vdBrom effect? :D

Ajax was weer een drama gisteren :sergoi: :sergoi:
Je ziet in ieder geval een enorm verschil in beleving op het veld, dat heeft Hasi er in ieder geval terug ingekregen.
En Hasi speelt 4-4-2, VDBrom, ja, wat speelde die eigenlijk, geen idee, maar dat zegt ook al genoeg lijkt me.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 10)