Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (3 Viewers)

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,915
Kan me niet voorstellen dat er veel anderlecht sups zijn die Gillet een prutser vinden, als je zijn vorige seizoenen bekijkt, snap ik niet waarom ze dat zouden vinden.
Goh, ik ken dan ook weer niet zoveel Anderlecht supporters, maar degenen die ik ken moeten echt niks van hem weten. Maar hij wordt toch ook (meer dan) regelmatig uitgefloten tijdens wedstrijden, dus er zullen er nog zijn die er ook zo over denken.

Ik snap het zelf ook niet hoor.

Buy on AliExpress.com

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,872
Ah, oke. Ik zag hem tegen NL voor 't eerst en gisteren in CL, ik zag een goeie aanvallende back. Vond het een interessante speler.

petersmit

Senior Member
Mar 14, 2006
7,039
beste mensen ik heb even een aantal vragen aan wat mede juventino's..

Ik ben van plan, met een aantal vrienden, een wedstrijd van juventus te bezoeken. We maken er dan een mooi weekend van inclusief het museum natuurlijk.
Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik vooral wel doen en wat vooral niet? Hoe regelen jullie de wedstrijdkaarten? Vliegen jullie naar turijn of gaan jullie met de auto?

ik zou graag heel veel tips willen want ik weet eigenlijk bijna niets. Ik ben wel al bezig met het worden van international premium member, maar meer dan dat weet ik nog niet wat ik moet doen..

bij deze alvast mijn dank voor alle informatie die jullie mij verschaffen

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
beste mensen ik heb even een aantal vragen aan wat mede juventino's..

Ik ben van plan, met een aantal vrienden, een wedstrijd van juventus te bezoeken. We maken er dan een mooi weekend van inclusief het museum natuurlijk.
Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik vooral wel doen en wat vooral niet? Hoe regelen jullie de wedstrijdkaarten? Vliegen jullie naar turijn of gaan jullie met de auto?

ik zou graag heel veel tips willen want ik weet eigenlijk bijna niets. Ik ben wel al bezig met het worden van international premium member, maar meer dan dat weet ik nog niet wat ik moet doen..

bij deze alvast mijn dank voor alle informatie die jullie mij verschaffen
hoi hoi
ik ben in torino geweest rond het kampioensfeest vorig jaar, het centrum van torino is erg leuk en zou ik zeker ook bezoeken, genoeg heerlijke eet plekken ook en goede hotels. tickets voor de wedstrijd kon ik niet krijgen.

wat ik weet is dat je via viagogo of andere internationale georganiseerde reizen kaartjes kan krijgen zonder member card
of als je geluk heb bij het stadion. maar ik weet niet of het slim is om daar op te gokken.
wil je tickets krijgen met je kaart, hou er dan rekening mee dat je vrienden niet meekunnen op jouw kaart. dus dat zij allemaal een eigen member kaart moeten hebben. Wat ik je aan zou raden is via een georganiseerde de reis te boeken.
@Ken heeft het volgens mij gereden naar torino
het lijkt mij te doen, vliegen vanaf amsterdam is prima, maar rechtstreeks naar torino vliegt alleen alitalia in samenwerking met klm (deze is relatief duur), alternatief zou ook kunnen zijn om naar milan te vliegen en dan met de trein.
vanaf het vliegtuig moet je nog met de bus ruim drie kwartier naar het centrum. uiteraard kan je ook met een taxi
toen ik zelf zo ging, het vliegtuig terug al om 6:15 wat er voor zorgde dat ik met de taxi terug naar het vliegveld moest deze kostte 30 euro.

nog meer vragen? lees ook het official italy trip topic door, daar staat veel info over.
torino is zeker het bezoeken waard en niet de industrie stad wat altijd wordt beweerd.

petersmit

Senior Member
Mar 14, 2006
7,039
serieus? dus iedereen heeft zijn eigen membercard nodig? ik dacht dat ik meerdere kaarten kon bestellen met een membercard... dit is wel &%*$# geregeld... viagogo betaal je 180 euro per kaart voor een kloteplek... en dan moet je nog heen rijden/vliegen...

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
serieus? dus iedereen heeft zijn eigen membercard nodig? ik dacht dat ik meerdere kaarten kon bestellen met een membercard... dit is wel &%*$# geregeld... viagogo betaal je 180 euro per kaart voor een kloteplek... en dan moet je nog heen rijden/vliegen...
ja dat klopt het is ook een fucked up systeem.
daarom raad ik je aan om via een internationale georganiseerde reis te gaan.
heb van buck fuddy een goedkope link gekregen, zal die doorsturen
wanneer wil je gaan?

heb hem doorgestuurd :tup:

petersmit

Senior Member
Mar 14, 2006
7,039
het liefst de wedstrijd tegen ac milan natuurlijk.. de link zou top zijn.. de meeste sites vragen dik 500 euro per persoon aan.. en dan heb je nog niet gegeten/gedronken etc.
ik zie nu op de listicket site dit staan:
JUVENTUS FC vs SSC NAPOLI Serie A TIM 2012/2013
Date: 20/10/2012 Time: 18:00
Place: TORINO - JUVENTUS STADIUM

Full price without Adv. sales (min - max): 40.00 € - 240.00 €
Number of tickets that you can buy: 4

zekerweten dat ik niet meerdere kaarten kan kopen op 1 membercard? Anders heb ik die eigenlijk voor niets gekocht....

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
het liefst de wedstrijd tegen ac milan natuurlijk.. de link zou top zijn.. de meeste sites vragen dik 500 euro per persoon aan.. en dan heb je nog niet gegeten/gedronken etc.
ik zie nu op de listicket site dit staan:
JUVENTUS FC vs SSC NAPOLI Serie A TIM 2012/2013
Date: 20/10/2012 Time: 18:00
Place: TORINO - JUVENTUS STADIUM

Full price without Adv. sales (min - max): 40.00 € - 240.00 €
Number of tickets that you can buy: 4

zekerweten dat ik niet meerdere kaarten kan kopen op 1 membercard? Anders heb ik die eigenlijk voor niets gekocht....
ja dat weet ik echt zeker, voor dat soort wedstrijden helemaal
(je moet listticket bellen en hopen dat je er door heen komt en dan heb mag je vier kaarten bestellen en moet je vier membercard nummers opgegeven)
ik heb hetzelf nooit geprobeerd maar badass heeft geprobeerd op die manier een kaartje voor mij te regelen en dat lukt niet.
heb je mijn pm gehad?

petersmit

Senior Member
Mar 14, 2006
7,039
pm heb ik gekregen ja... de ene site is 480 euro exclusief vervoer... de andere moet ik een mail sturen en dan hoor ik het wel van ze...

ik ga niet eisen van mijn vrienden dat ze lid worden voor 65 euro omdat ze één keer meegaan naar een wedstrijd in turijn..
het zijn namelijk niet eens juvefans (de een is ajacied en de ander voor real madrid) dus ik wil ze niet 65 euro extra laten betalen en dan een kleine kans hebben dat je daadwerkelijk dat ene kaartje kan kopen via die listticket site...

zou er echt geen andere manier zijn dan een arrangement van 500 a 600 euro :'( ?

- - - Updated - - -

in ieder geval heel erg bedankt voor je hulp, Janna :)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
@petersmit

Even voor de duidelijkheid ( Dit was afgelopen April tegen Napoli het geval ): Op Listicket kun je gewoon tickets bestellen zonder Premium member of wat dan ook te zijn en dat alles gebeurd gewoon online, je hoeft helemaal niet te bellen. Ik ben geen member bij Juventus, maar heb zonder problemen ( behalve de extreme drukte op de website van Listicket ) 2 kaartjes kunnen bestellen. Ik neem aan dat die regels voor members alleen maar makkelijker zijn... Ik weet niet precies hoeveel je er mag bestellen, ik dacht 4, maar aangezien je verder niks nodig hebt kun je natuurlijk een van je vrienden kaarten laten bestellen. Je moet alleen de persoonlijke gegevens en betaalgegevens paraat hebben, omdat je door de drukte die plaatsen anders kwijt kunt zijn. Je print die tickets dan gewoon thuis uit en klaar is kees.

Members kunnen die tickets eerder kopen, maar of je dan wel kunt bellen om ze te bestellen weet ik niet..

Een hotel vinden in Turijn is ook geen probleem en ik ben er inderdaad heen gereden met de auto. Het is opzich geen echt grote afstand en je kunt door Duitsland vrij aardig gas geven. Je moet er alleen rekening mee houden dat je een vignet voor Zwitserland moet halen ( ANWB ), maar dit kost ook bijna niks. Ik denk dat je als je met z'n vieren gaat goedkoper uit bent als je met de auto gaat aangezien je alles door 4 personen kunt delen. Als je gaat vliegen moet je eerst nog naar het vliegveld zien te komen en daar in Turijn ben je dan ook weer op openbaar vervoer / taxis aangewezen.

De keren dat ik ernaar gekeken heb zijn die arrangementen nooit goedkoper dan wanneer je zelf kijkt naar hotels en vervoer. 480 euro exclusief vervoer is een crimineel bedrag voor een kaartje en 2 hotelovernachtingen of wat dan ook.

Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.

- - - Updated - - -

Kijk ook even hier: klikkerdeklik ( paar paginas ervoor en erna )

Daar heb ik zelf m'n vragen gesteld voordat ik naar Turijn ging en op die pagina ( link hierboven, pagina 55 ) heb ik anderen uitgelegd hoe het werkt voor niet-members en niet-Italianen. Ik heb een paar keer met Listicket gebeld en toen ik eindelijk iemand aan de lijn had die een beetje Engels sprak heeft hij me uitgelegd hoe het werkt.

Zoals gezegd.. dit was wel afgelopen seizoen en ik ben geen member, maar ik denk niet dat er veel veranderd is. Succes ermee.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
@petersmit

Even voor de duidelijkheid ( Dit was afgelopen April tegen Napoli het geval ): Op Listicket kun je gewoon tickets bestellen zonder Premium member of wat dan ook te zijn en dat alles gebeurd gewoon online, je hoeft helemaal niet te bellen. Ik ben geen member bij Juventus, maar heb zonder problemen ( behalve de extreme drukte op de website van Listicket ) 2 kaartjes kunnen bestellen. Ik neem aan dat die regels voor members alleen maar makkelijker zijn... Ik weet niet precies hoeveel je er mag bestellen, ik dacht 4, maar aangezien je verder niks nodig hebt kun je natuurlijk een van je vrienden kaarten laten bestellen. Je moet alleen de persoonlijke gegevens en betaalgegevens paraat hebben, omdat je door de drukte die plaatsen anders kwijt kunt zijn. Je print die tickets dan gewoon thuis uit en klaar is kees.

Members kunnen die tickets eerder kopen, maar of je dan wel kunt bellen om ze te bestellen weet ik niet..

Een hotel vinden in Turijn is ook geen probleem en ik ben er inderdaad heen gereden met de auto. Het is opzich geen echt grote afstand en je kunt door Duitsland vrij aardig gas geven. Je moet er alleen rekening mee houden dat je een vignet voor Zwitserland moet halen ( ANWB ), maar dit kost ook bijna niks. Ik denk dat je als je met z'n vieren gaat goedkoper uit bent als je met de auto gaat aangezien je alles door 4 personen kunt delen. Als je gaat vliegen moet je eerst nog naar het vliegveld zien te komen en daar in Turijn ben je dan ook weer op openbaar vervoer / taxis aangewezen.

De keren dat ik ernaar gekeken heb zijn die arrangementen nooit goedkoper dan wanneer je zelf kijkt naar hotels en vervoer. 480 euro exclusief vervoer is een crimineel bedrag voor een kaartje en 2 hotelovernachtingen of wat dan ook.

Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.

- - - Updated - - -

Kijk ook even hier: klikkerdeklik ( paar paginas ervoor en erna )

Daar heb ik zelf m'n vragen gesteld voordat ik naar Turijn ging en op die pagina ( link hierboven, pagina 55 ) heb ik anderen uitgelegd hoe het werkt voor niet-members en niet-Italianen. Ik heb een paar keer met Listicket gebeld en toen ik eindelijk iemand aan de lijn had die een beetje Engels sprak heeft hij me uitgelegd hoe het werkt.

Zoals gezegd.. dit was wel afgelopen seizoen en ik ben geen member, maar ik denk niet dat er veel veranderd is. Succes ermee.
hey ken, goed om dit te weten.

1) kan dit voor elke wedstrijd?
2) Betaal je met creditcard of kan het ook op andere manier?
3) hoeveel kosten de kaartjes ongeveer.

af en toe het allemaal beetje verwarrend is het wel. ik wil ook een keer gaan in het voorjaar met een niet juve fan dus hopelijk kan dat gewoon op deze manier

Zacheryah

Senior Member
Aug 29, 2010
42,251
Goh ja, van antwerpen naar amsterdam is relatief snel met de trein :p

en waarschijnlijk een betere buurt, het constand van den stock stadium grenst tegen de slechte buurt in vlaanderen

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Goh ja, van antwerpen naar amsterdam is relatief snel met de trein :p

en waarschijnlijk een betere buurt, het constand van den stock stadium grenst tegen de slechte buurt in vlaanderen
ja, is het wel een mooi stadion? is in brussel toch
ja antwerpen is dichtbij en stadion is in zuidoost amsterdam
maar of het een betere buurt is weet ik niet
amsterdam bijlmer is een van de (mindere) buurten van amsterdam

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 3)