@petersmit
Even voor de duidelijkheid ( Dit was afgelopen April tegen Napoli het geval ): Op Listicket kun je gewoon tickets bestellen zonder Premium member of wat dan ook te zijn en dat alles gebeurd gewoon online, je hoeft helemaal niet te bellen. Ik ben geen member bij Juventus, maar heb zonder problemen ( behalve de extreme drukte op de website van Listicket ) 2 kaartjes kunnen bestellen. Ik neem aan dat die regels voor members alleen maar makkelijker zijn... Ik weet niet precies hoeveel je er mag bestellen, ik dacht 4, maar aangezien je verder niks nodig hebt kun je natuurlijk een van je vrienden kaarten laten bestellen. Je moet alleen de persoonlijke gegevens en betaalgegevens paraat hebben, omdat je door de drukte die plaatsen anders kwijt kunt zijn. Je print die tickets dan gewoon thuis uit en klaar is kees.
Members kunnen die tickets eerder kopen, maar of je dan wel kunt bellen om ze te bestellen weet ik niet..
Een hotel vinden in Turijn is ook geen probleem en ik ben er inderdaad heen gereden met de auto. Het is opzich geen echt grote afstand en je kunt door Duitsland vrij aardig gas geven. Je moet er alleen rekening mee houden dat je een vignet voor Zwitserland moet halen ( ANWB ), maar dit kost ook bijna niks. Ik denk dat je als je met z'n vieren gaat goedkoper uit bent als je met de auto gaat aangezien je alles door 4 personen kunt delen. Als je gaat vliegen moet je eerst nog naar het vliegveld zien te komen en daar in Turijn ben je dan ook weer op openbaar vervoer / taxis aangewezen.
De keren dat ik ernaar gekeken heb zijn die arrangementen nooit goedkoper dan wanneer je zelf kijkt naar hotels en vervoer. 480 euro exclusief vervoer is een crimineel bedrag voor een kaartje en 2 hotelovernachtingen of wat dan ook.
Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.
- - - Updated - - -
Kijk ook even hier:
klikkerdeklik ( paar paginas ervoor en erna )
Daar heb ik zelf m'n vragen gesteld voordat ik naar Turijn ging en op die pagina ( link hierboven, pagina 55 ) heb ik anderen uitgelegd hoe het werkt voor niet-members en niet-Italianen. Ik heb een paar keer met Listicket gebeld en toen ik eindelijk iemand aan de lijn had die een beetje Engels sprak heeft hij me uitgelegd hoe het werkt.
Zoals gezegd.. dit was wel afgelopen seizoen en ik ben geen member, maar ik denk niet dat er veel veranderd is. Succes ermee.