Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (17 Viewers)

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Ahhh, ik zie net dat die wedstrijd van België al om 7 uur begint! Dat is super, dan kan ik meer dan een helft daarvan kijken voordat onze wedstrijd tegen de Zweden begint. :tup:

Kom op België, ik zie jullie veel liever op het EK dan die Turken.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
is het vandaag :( jammer ik moet werken anders had ik zeker een streampje opgezocht Chester
is iedereen beetje fit? Verthongen? Driesje? Felliani? Deffour? Witsel?

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Mja.. het zal er een beetje aan liggen hoe jullie wedstrijd verloopt. Als die Duitsers het op de heupen krijgen... Ik laat me verrassen. Ik verheug me wel op die wedstrijd moet ik zeggen! Forza België :D

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
is het vandaag :( jammer ik moet werken anders had ik zeker een streampje opgezocht Chester
is iedereen beetje fit? Verthongen? Driesje? Felliani? Deffour? Witsel?
Vandaag om 19h00.
Te bekijken op Canvas (BRT2) dus normaal gezien ook overal in NL te bekijken.
De Camargo is uit, Van Buyten geschorst, de rest is er normaal gezien wel bij.
Ligt eraan Ches, Zweden gaat voor de winst dus ben benieuwd hoe Oranje het doet tegen teams die wel willen voetballen.
Die gaan gewoon op hun doos krijgen van NL.
Mja.. het zal er een beetje aan liggen hoe jullie wedstrijd verloopt. Als die Duitsers het op de heupen krijgen... Ik laat me verrassen. Ik verheug me wel op die wedstrijd moet ik zeggen! Forza België :D
Ik ook, met een bang hartje, maar toch hoopvol.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,888
19h00 is echt wel een achterlijk uur om zo'n match te spelen, op een weekdag. Weet zelfs niet of ik dan wel de moeite ga doen om te kijken, als ik al op tijd ben.

Ach ja, 't zal vermoedelijk toch niet de moeite zijn.

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
19h00 is echt wel een achterlijk uur om zo'n match te spelen, op een weekdag. Weet zelfs niet of ik dan wel de moeite ga doen om te kijken, als ik al op tijd ben.

Ach ja, 't zal vermoedelijk toch niet de moeite zijn.
Wat is da nu, echt wel de moeite, op zo een moment MOET je gewoon je land steunen, komaan BF, dat valt me nu toch lelijk tegen van jou.

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,888
Wat is da nu, echt wel de moeite, op zo een moment MOET je gewoon je land steunen, komaan BF, dat valt me nu toch lelijk tegen van jou.
Pfff.
Mijn planning is ondertussen al volledig gewijzigd. Booze & football it is tonight. Enfin, 't begin van de match zal ik wel missen.

Maar ik ga er niet om liegen: Ik geloof er momenteel net even veel in dan na de wedstrijd thuis tegen de Turken. Namelijk helemaal niet.
En zolang deze groep geen resultaten neerzet maar enkel praatjes maakt zal ik niet van mening veranderen en zal ik het moeilijk hebben om er echt voor te "supporteren", wat ik dus wel deed een tijdje geleden. Ik ben niet voor niets een paar thuiswedstrijden in het stadion gaan kijken.

Nu ja, als er toch barrages komen zal ik daar wel weer zitten hoor :D

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
En anders zijn jullie volgend jaar van harte uitgenodigd om die diknekken aan te moedigen :D

Maar Zonder dollen als Belgie zonder angst speelt en gewoon 100% inzet van iedereen maken ze zeker een kans.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 17)