Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (39 Viewers)

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Servië, Kroatië, Schotland, Wales, Macedonië.

Dus zeker niet te moeilijk, maar volgens mij ook geen enkel team dat ons echt goed gaat liggen.
Klopt, maar dit moet lukken, als dit niet lukt, geloof ik niet dat we er met deze jongens ooit gaan geraken (bijv. 2016).
Maar het grootste probleem gaat zijn dat we niemand hebben die makkelijk scoort.
Lukaku is geen goalgetter, net zoals Ogunjimi, Vossen of De Camargo.
En het wil niet zeggen omdat Mertens ze in de NL'se competitie er vlot binnenstampt, dat hij dit ook gaat doen voor Bels, kijk maar naar Vleminxk, die krijgt bij brugge ook niets gescoord.

Daar zie ik toch een probleem, we zullen moeten leren op resultaat spelen, en daar knelde de afgelopen maanden het schoentje dus die verdedigende foutjes MOETEN eruit voor de volgende voorronde start.
 

Buy on AliExpress.com

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
ja Belgjes jullie moeten jullie toch kunnen kwalificeren
al is het wel een lastige poule hoor
wales en schotland zijn zeker niet de makkelijkste (zwitserland verloor deze week nog van Wales)
en kroatie en servie zijn altijd sterke landen en schat ik op moment niet minder in de Belgie

macadonie uit is altijd lastig.
Pat heeft gelijk na het ek moet belgie er meteen staan
zorg dat je de eerste wedstrijden wint dan ben je al goed op weg.
 

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,650
Daar zie ik toch een probleem, we zullen moeten leren op resultaat spelen, en daar knelde de afgelopen maanden het schoentje dus die verdedigende foutjes MOETEN eruit voor de volgende voorronde start.
Er zijn nog heel veel foutjes hoor. Zowel in de verdediging, als het middenveld, als de aanval. En behalve centraal in de verdediging (als er daar ten minste eindelijk eens definitieve & duidelijke keuzes worden gemaakt) zie ik het op korte termijn nergens meteen goedkomen.


Probleem met onze poule is dat er geen enkele echt makkelijke wedstrijd bij zit. Om nog maar te zwijgen van de verplaatsingen die volgens mij redelijk onmogelijk gaan zijn (toch voor ons team).
Aan de andere kant verwacht ik ook dat alle teams redelijk wat punten gaan laten liggen, en daar zitten er dus wel degelijk mogelijkheden.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
eerst tegen lichty en daarna tegen duitsland :scared:

Is toch wel duidelijk geworden dat wij zonder sneijder en robben gewoon een matig elftal hebben
met die twee kunnen we europese kampioen worden, maar zonder die twee acht ik ons vrij kansloos voor de titel

Kunnen we ook nog eens in de poule des doods komen met bijvoorbeeld
duitsland, frankrijk en portugal :scared:
 

Ken

The Dutch Touch
Aug 17, 2007
13,340
Mwa.. matig elftal vind ik toch wel wat overdreven. Robben en Sneijder zijn zeker spelers die toch wel uitzonderlijke kwaliteiten bezitten, maar Van Persie en Van der Vaart zijn ook niet bepaald oelewappers. Ik hoop dat Hunter zijn vorm vasthoudt, zodat we eindelijk een 'echte' spits hebben op het EK volgend jaar. Met Strootman die nu langzaamaan doorbreekt hebben we in het middenveld en voorin wel aardig wat kwaliteit en diepte. Ons probleem is en blijft toch wel de achterhoede.

Ik denk dat we in de kwart- of halve finale sneuvelen en dat Duitsland of Spanje er met de titel vandoor gaan. Maargoed.. als iedereen fit is kunnen wij echt wel iedereen pijn doen ( ook letterlijk, vraag Xabi Alonso :D ) en zouden we best kunnen verrassen, maar ik denk niet dat het ons EK word.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Nederland kan iedereen verslaan maar iedereen kan Nederland ook verslaan, op zn Cruijjffiaans :D

Matig elftal is wel heel erg overdreven. Het is idd de defensie die redelijk/goed is maar ik hoop met Douglas op meer stabiliteit en Bruma word ook steeds beter.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
matig was verkeerde word keuze
maar ik wilde het verschil benadrukken tussen het nederlands team met sneijder en robben en het nederlandse team zonder

voor de rest ben ik het zeker met jullie eens
ik hoop op een groot succes en feest in Amsterdam daarna :party:
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Van mij part mogen we meteen de sterkste poule krijgen tegen landen die wel willen voetballen en niet met 11 man op de eigen helft spelen. Poule des doods bestaat niet, want op een EK en WK kan iedereen van iedereen winnen.

Ik hoop dat Montenegro doorgaat, zal leuk zijn voor mn vriendin :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
komt ze daar vandaan Pat?

cool dat zal ze vucinic wel mogen :D

en ik wil niet in de poule des doods omdat je we de laatste twee keer dat we dat hadden ook vroeg stranden.
zie ek 2008 en wk 2006
geef mij maar een ' makkelijker poule' zodat we beetje over hebben na de groepsfase :)
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Ja ze is Montenegrijnse :D
Ze had nog nooit van hem gehoord maar ze ziet hem nu af en toe spelen als ik Juve kijk!

Hmm ja ik vond tegen Portugal gewoon pech en slim gespeeld van die Portugezen en tegen Rusland, ja dat snap ik nog steeds niet helemaal maar ik hoop dat ze daar nu van leren en de concentratie vasthouden tegen welke tegenstander dan ook. Iedereen zegt dat Spanje, Duitsland en Nederland favoriet zijn maar misschien vallen ze alledrie wel enorm tegen.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
hahaha grappig :lol:

ja inderdaad is het vaak onvoorspelbaar op het wk waren uruguay, duitsland en Nederland ook outsiders
dat zal ook anders zijn dat je nu wel een favoriet bent.
Ik ben eigenlijk het meest onder de indruk van duitsland tot nu toe ze hebben wat duitsland altijd al had maar ook nog een paar onwijs goede voetballers :scared:
en klose en andere voor duitsland speelende polen zullene extra gemotiveerd zijn om het goed te doen in Polen.

Douglas in Oranje ik ben er toch voor. bruma is nog veel te jong om derde vc te zijn en andere zijn te oud of te zwak (ooijer, bouma en vlaar, maduro)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
douglas is verdedigend beter dan bruma en ik moet er echt niet aan denken dat we in de kwarfinale tegen duitsland ofzo met greg-heitinga-bruma-pieters moeten spelen om wat voor reden dan ook dan heb ik echt liever Douglas :)

in de pl heb ik gezegd 3-1
omdat ik denk dat ajax wel gaat winnen door derk en dat ajax thuis en uit een wereld van verschil is
was het az - ajax had ik ook 3-1 gezegd :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 39)