Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (18 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Ja maar mbokani en jovanivic zijn ook gewoon hele goede spelers voor in belgie
net als brugge een aantal leuke spelers heeft gehaald.
Ik denk daarom dat anderlecht het wordt dit jaar maar dat dacht ik vorig jaar ook al :p
en genk doet het slecht toch?
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
elia kreeg de tijd om te wennen aan de nieuwe omgeving, nieuwe taal, nieuwe competitie enzo.
maar misschien loopt hij ook wel aan te morren op de trainingen
we weten het niet
Ik hoop dat we hem snel te zien krijgen
 

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Genk doet het slecht momenteel ja, maar ze hebben als excuus dan wel dat ze al heel het seizoen een aantal belangrijke spelers geblesseerd hebben, eerst De Bruyne en Joneleit, nu is De Bruyne terug, is Joneleit, Nadson, Vossen weer uit, en zo hebben ze constant een paar spelers die toch wel belangrijk zijn, geblesseerd.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
en been is een slechte coach :D

nee wel een beetje toch :p maar dat wordt dus een afslachting in de champions league deze week
ajax gaat denk ik ook verliezen zit totaal geen structuur in en uit zijn ze al zo slecht en dinamo is best wel goed
en ik lach me rot om die ajaxieden die nog denken dat ze tweede in de poule gaan worden :seven:
elke realistische supporter zal inzien dat derde het hoogst haalbaar is en dat het morgen in Zagrab gewoon heel erg lastig gaat worden voor dit ajax
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Lach jij je maar rot, nadat je zei dat vBommel niet in het Nederlands Elftal hoort neem ik alle dingen met een korreltje zout :D
Hoezo zou Ajax geen 2e kunnen worden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Lach jij je maar rot, nadat je zei dat vBommel niet in het Nederlands Elftal hoort neem ik alle dingen met een korreltje zout :D
Hoezo zou Ajax geen 2e kunnen worden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor.
:wth:
ik heb dat nooit gezegd ik zie alleen liever de jong en strootman.

omdat ajax heel erg zwak is op dit moment en tuurlijk kan het maar ik zie het niet gebeuren :D
en met lachen bedoel ik de kinderen van vz :wink:
 

Gian

COME HOME MOGGI
Apr 12, 2009
17,484
Lach jij je maar rot, nadat je zei dat vBommel niet in het Nederlands Elftal hoort neem ik alle dingen met een korreltje zout :D
Hoezo zou Ajax geen 2e kunnen worden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor.
Poule is toch echt te lastig daarvoor. Je gaat ervan uit dat Real Madrid alles wint en de tweede plek tussen Ajax en Lyon gaat. Ajax speelde thuis al gelijk tegen Lyon dus uit zie ik ze ook niet uit winnen, vooral niet wanneeer Lopez en Gourcuff terug komen bij Lyon.

Zeer lastige opgave.
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Maar strootman kan naar barça in de toekomst

Het moet gewoon de jong + strootman zijn gewoon mark op de bank
Ow in dat geval Pat je hebt helemaal gelijk :agree:

Toch vind ik van bommel tikkeltje te oud :snoop:
:wth:
ik heb dat nooit gezegd ik zie alleen liever de jong en strootman.

omdat ajax heel erg zwak is op dit moment en tuurlijk kan het maar ik zie het niet gebeuren :D
en met lachen bedoel ik de kinderen van vz :wink:
Ehm Janna :D Kijk is hierboven?

Ze zijn niet zwak, ze zijn gewoon niet in vorm, De kinderen van VZ neem ik al helemaal niet serieus, net als de meeste Juve supporters daar niet :)

@Gian, Maar als die er nou niet bijkomen? Vorig jaar gaf niemand Ajax een kans voor de titel en in Milaan. Net als met Juve moet je hopen op het beste, meer kun je niet doen op dit moment :)
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
dat strootman kan naar barca was een grapje omdat ik dat had gelezen die ochtend en iedereen die naar barca kan moet toch altijd spelen :seven:
ik zeg daarom ook op dit moment :) is ajax heel zwak op dit moment

En ajax won alleen maar in milan omdat milan al door was. ik zie Real eigenlijk wel gelijk spelen tegen lyon uit en ajax daar verliezen en dan is het over
hoop mag altijd net als ches vorige week :)
ik neem niemand serieus op voetbalzone hoofdsite
op het forum zit ik gewoon te stoken met de inter fans :seven:
maar daar zitten wel een paar leuke bij (kitno,magica en juventino)
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
dat strootman kan naar barca was een grapje omdat ik dat had gelezen die ochtend en iedereen die naar barca kan moet toch altijd spelen :seven:
ik zeg daarom ook op dit moment :) is ajax heel zwak op dit moment

En ajax won alleen maar in milan omdat milan al door was. ik zie Real eigenlijk wel gelijk spelen tegen lyon uit en ajax daar verliezen en dan is het over
hoop mag altijd net als ches vorige week :)
ik neem niemand serieus op voetbalzone hoofdsite
op het forum zit ik gewoon te stoken met de inter fans :seven:
maar daar zitten wel een paar leuke bij (kitno,magica en juventino)
Nee nee, het ging over vBommel die teoud was lieve schat ;)

Dus Ajax won omdat Milan al door was? Volgens mij speelde Milan toch wel met 90% van hun vaste spelers hoor maar goed dit was vorig jaar, het erge is dat ik Real zie verliezen van Lyon en dan is het dus voor Ajax afgelopen.

Kitno ja die ken ik nog wel, hij kwam hier ook nog welis voorbij maar bijvoorbeeld Sa2Juve of whatever zn naam is weet half niet wat er omgaat en dan voornamelijk over Calciopoli 2.
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
Nee nee, het ging over vBommel die teoud was lieve schat ;)

Dus Ajax won omdat Milan al door was? Volgens mij speelde Milan toch wel met 90% van hun vaste spelers hoor maar goed dit was vorig jaar, het erge is dat ik Real zie verliezen van Lyon en dan is het dus voor Ajax afgelopen.

Kitno ja die ken ik nog wel, hij kwam hier ook nog welis voorbij maar bijvoorbeeld Sa2Juve of whatever zn naam is weet half niet wat er omgaat en dan voornamelijk over Calciopoli 2.
ja maar de spelers zelf speelde niet voor de volle honderd procent.
Die sa2 juve is inderdaad een beetje raar
Hij zit hier stiekem mee te lezen want elke keer als ik daar iets engels van hem lees dan is het van hem en dan komt het letterlijk hier van daan.

Magica is voor napoli hij zit alleen op het forum geloof ik en juventino spreek ik mee via fb :)
Kitno is heel aardig en kent alle zuid amerikaanse spelers. :) hij zit hier ook maar komt hier nooit meer posten zegt hij :(
 

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,129
Dat moet hij zelf weten :) Kan hem vooral nog doordat we vaak met zn 2en waren tegen die inter kindertjes in 2006. Die nu bijna allemaal stil zijn door de nieuwe ontwikkelingen.

Ach Sa2nogwat is ook lid hier geloof ik alleen vind hij die aandacht die hij krijgt op VZ geweldig en doet zich meestal voor als kenner zonder kennis, neem niet eens meer de moeite om daar tereargeren.

Khad vooral veel aanvaringen met incrudibulli ofzoiers. Klote Inter fan :D
 

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,824
die ken ik niet :boh: :(
curvanord is geweldig
hij noemt ceser de beste keeper ter wereld
en milito de beste spits
maicon beste spits
en cambiasso zou de beste vm zijn
:rofl:
iedereen het is geen 2009 meer :p
en elkaar als ze verliezen dan is het daar helemaal stil :D
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 18)