Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (22 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
oke denk het niet. Nee maar even serieus ik wil hem echt zien en vragen voor een foto. dus even goede tips. Jullie mogen mij ook komen helpen?

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Vergeet wijnaldum niet die waarschijnlijk ook naar psv gaat. psv is na ajax nu toch wel titelkanidaat. Alleen van twente weet ik nog niet goed wat ik moet denken.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Twente heeft Co en zal waarschijnlijk ook nog wat spelers aantrekken :) Zolang Psv verdedigend speelt worden ze geen kampioen, ben benieuwd hoe ze die 3 gaan gebruiken mocht Wijnaldum komen.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
ja het speculeren begint weer wie wordt er kampioen
de jonge maar zeker talenten ploeg van Ajax
of de aanvallend flink versterkte ploeg van Psv
of toch Twente met Cootje.
En wat gebeurt er met Vitesse en Jordania.

Wordt weer een mooi seizoen en ik hoop ook weer spannend
Ik als neutrale kijker hoop weer mooie en spannende wedstrijden te zien.
Voor nu zet ik mijn geld op Ajax met daarachter Psv

chester

Too busy to bother
May 20, 2006
15,055
Het zal eraan liggen of PSV de verdediging nog wat versterkt, alhoewel ik ze met Rutten toch geen kampioen zie worden.
Ik durf pas een voorspelling doen aan het einde van de transferperiode.

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ik ben zo ontzettend jaloers op PSV met Mertens, ik vind hem zo een geweldige speler, altijd dreigend, snelheid, inzicht alleen schotprecisie moet verbeterd worden.
Ik ga ervanuit dat het weer gaat tussen Ajax, Twente en Psv. Als Vertonghen blijft zie ik niet in waarom Ajax niet opnieuw kampioen kan worden.
Feyenoord zie ik net als wij afgelopen 2 seizoenen weer afglijden nu zonder hun spelmaker. Vitesse blijft een middenmotor aangezien ze niet eens een kern in hun ploeg hebben en ze kunnen al het geld van de wereld hebben, niemand wilt er spelen.

Janna, ik speel trouwens vanavond of morgen weer tegen jou bij Top eleven. Ches en BF mochten jullie interesse hebben meld het maar dan stuur ik jullie een invite :)
Is erg grappig en ik was vroeger nooit fan van Football Manager ect.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
Leuk Pat laat mij weten hoe laat dan log ik even in :D
En ben het met je analyse wel eens
Denken jullie trouwens dat de Steek naar As gaat?
Ik denk van niet maar dat hij wel naar Italie gaat misschien Milan?

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Ja ik had niks gedaan er aan meer er stonden allemaal spelers van 2 sterren in wist ik veel.
Ik heb nu een paar versterkingen gehaald en een beestachtige tactiek.
Hmm ja nu kun je revenge nemen :D er komt nog een 2e wedstrijd.

Tribune van het Twente stadium ingestort tijdens verbouwingswerken, tientallen gewonden en waarschijnlijk minstens 2 doden wordt gemeld.
Ik lees het net, verschrikkelijk! Hopelijk dat er niet meer gewonden overlijden.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 22)