Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (23 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
ajax heeft een hele slechte wedstrijd gespeeld. Moet nog veel gebeuren daar net als bij Psv
Zou het dan toch stiekem weer Twente worden (Ik vind Co echt een super trainer)
Leuk dat de competitie al weer bijna begint hier.

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
ajax heeft een hele slechte wedstrijd gespeeld. Moet nog veel gebeuren daar net als bij Psv
Zo het dan toch stiekem weer Twente worden (Ik vind Co echt een super trainer)
Leuk dat de competitie al weer bijna begint hier.
Deze even vertalen? Snap ik niet. "stiekem" betekenkt toch "secretely" of zoiets?

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
bij de rabobank in zaandam (ken je dat) en ik begin pas over ruim een maand wee nog geen preciese datum vanwege screening die nog moet gebeuren.
Maar heb er erg zin in al :)
een bank, juist. dan moet je je heel elegant gaan kleden.

wat ga je voor hen doen? hoe lang duurt de stage?

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
een bank, juist. dan moet je je heel elegant gaan kleden.

wat ga je voor hen doen? hoe lang duurt de stage?
:lol:ja gewoon een zwarte broek met blouse is goed. Maar ga binnenkort nog wel het een en andere kopen :p

ik ga een onderzoek doen waarom de zakelijke klanten tot op heden geen gebruiken maken van de extra openingstijden bij de bank. Bij de particulieren lukt dit wel.
Ik ga 5 maanden (20 weken) stage lopen. Daarna ben ik klaar met mijn studie.

Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
:lol:ja gewoon een zwarte broek met blouse is goed. Maar ga binnenkort nog wel het een en andere kopen :p
valt mee neem ik aan :p

ik ga een onderzoek doen waarom de zakelijke klanten tot op heden geen gebruiken maken van de extra openingstijden bij de bank. Bij de particulieren lukt dit wel.
Ik ga 5 maanden (20 weken) stage lopen. Daarna ben ik klaar met mijn studie
success! wat ga je doen achterna, enig idee?

Wat voor werk doe jij eigenlijk?
ik ben software ontwikkelaar bij een maatschappij in amsterdam

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,828
valt mee neem ik aan :p

success! wat ga je doen achterna, enig idee?

ik ben software ontwikkelaar bij een maatschappij in amsterdam
Oké ja zeker weten. Ik wil financieel adviseur worden na mijn studie maar móet dan eerst nog mijn certificaten halen:( leuk dat je in amsterdam werkt is het een internationaal bedrijf?

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
De toekomst van het Belgische voetbal ziet er goed uit. Toptalenten als Romelu Lukaku en Eden Hazard worden vergezeld door nog veel meer beloftevolle jongelingen en Dries Mertens kijkt dan ook met vertrouwen vooruit: “Binnen vijf jaar zijn wij Nederland voorbij. Dan kunnen we óók in de buurt van een WK-finale komen”, meent de aanwinst van PSV.

De 24-jarige aanvaller wenst zich niet te verstoppen. “Misschien winnen we de titel wel”, zegt hij tegenover NUsport. “We hebben echt grote talenten hoor. Let op mijn woorden: binnen vijf jaar is België wereldtop. Schrijf dat maar op. Het komende EK komt misschien nog te vroeg voor ons, dat moeten we nog maar zien te halen. Maar in de volgende kwalificatiereeks staan we er zeker."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142671

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
Bespeur ik daar enige sarcasme Martin? :D

Ik vind ook dat Belgie echt een wereldteam kan hebben, alleen Nederland heeft dat over 5 jaar ook nog. Ikzelf hoop dat we zaterdag elkaar loten voor de WK kwalificatie :)

Martin

Senior Member
Dec 31, 2000
56,913
Bespeur ik daar enige sarcasme Martin? :D
Nee, hoor. Ik heb geen belangstelling voor waarover hij spreekt, dus als een idioot in het strikte zin van het woord, neem ik aan alles alsof het serieus is gezegd waarbij ik geen twijfel heb te presenteren. :D

Ik vind ook dat Belgie echt een wereldteam kan hebben, alleen Nederland heeft dat over 5 jaar ook nog. Ikzelf hoop dat we zaterdag elkaar loten voor de WK kwalificatie :)
Waarom niet for de WK finale? :shifty:

Buck Fuddy

Lara Chedraoui fanboy
May 22, 2009
10,888
De toekomst van het Belgische voetbal ziet er goed uit. Toptalenten als Romelu Lukaku en Eden Hazard worden vergezeld door nog veel meer beloftevolle jongelingen en Dries Mertens kijkt dan ook met vertrouwen vooruit: “Binnen vijf jaar zijn wij Nederland voorbij. Dan kunnen we óók in de buurt van een WK-finale komen”, meent de aanwinst van PSV.

De 24-jarige aanvaller wenst zich niet te verstoppen. “Misschien winnen we de titel wel”, zegt hij tegenover NUsport. “We hebben echt grote talenten hoor. Let op mijn woorden: binnen vijf jaar is België wereldtop. Schrijf dat maar op. Het komende EK komt misschien nog te vroeg voor ons, dat moeten we nog maar zien te halen. Maar in de volgende kwalificatiereeks staan we er zeker."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142671
Pfff. Dat horen we nu al meer dan 10 jaar. In plaats van er altijd over te praten, zouden ze beter eens beginnen met prestaties op het veld neer te zetten.

6 jaar geleden kwamen de kwalificaties voor het toenmalige EK te vroeg.
4 jaar geleden kwamen de kwalificaties voor het toenmalige WK te vroeg.
2 jaar geleden waren we klaar voor de huidige EK kwalificaties, nu blijkt dat ze eigenlijk toch te vroeg kwamen.
...

Waarom niet for de WK finale? :shifty:
Geen Nederlands woord, Martin :D

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 23)