Benelux Thread (If you speak Dutch, if you speak French get out. Sorry, Luxemburg.) (31 Viewers)

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
:lol: kweet er alles van, vorig jaar Ajax - Chelski 35 euro per kaartje en het was Chelsea c ofzo met Bruma en vAholt in de basis. Bruma word trouwens een hele grote.

Tjah als ik ooit de postcode lotterij weer win krijgen jullie allemaal een kaartje van me :D
niet zo groot als onze freddy
wat bedoel je met dat laatste? ik heb net een kaartje besteld en dacht dat ik het die dag van je terug kan krijgen :(

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
HIJ KOMT!!!!
Ajax '95 tegen Oranje '98 bij afscheid 'Sar' AMSTERDAM - De afscheidsavond van Edwin van der Sar op 3 augustus krijgt steeds meer vorm. De organisatie maakte maandag bekend dat in de Amsterdam ArenA liefst drie wedstrijden worden gespeeld. Naast de confrontatie tussen Ajax en een door Van der Sar samengesteld 'wereldelftal', neemt het Ajax van 1995 het op tegen het Nederlands elftal van 1998. De avond begint met een partijtje tussen Ajax D1 en Manchester United D1, waar de zoon Van der Sar speelt.

Edwin van der Sar. Inmiddels hebben Jari Litmanen, Marc Overmars, Alessandro Del Piero, Paul Scholes en Rio Ferdinand hun deelname toegezegd. Van der Sar hoopt zoveel mogelijk Ajacieden te strikken waarmee hij in 1995 de Champions League won. Louis van Gaal zit op 3 augustus in ieder geval op de bank, zoals Guus Hiddink dat doet bij het Oranje van het WK 1998.

Van der Sar zette onlangs op 40-jarige leeftijd een punt achter zijn rijke carrière.

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
Schiphol? Of alle hotels in Amsterdam afbellen :D Denk dat hij in het Amstel hotel gaat zitten :)
ik denk dat hij 's middags aankomt en na de wedstrijd meteen weg gaat. denk dat ik op schiphol ga wachten zou wel vet zijn om hem te zien en vragen naar een foto doe gewoon een juventus shirt aan :p

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
Hij zal je zeker tewoord staan, misschien zie je zn vrouw en kinderen ook nog :) Hou zn website in de gaten en zn twitter als hij dat heeft.
Trouwens ik won 2-1 van je :p
wil je mij het laten weten als je iets hoort ofzo:)
zou echt te gek zijn denk dat ik niks durf te zeggen als ik hem zie :p
ik zag ik maar ik had mijn team veranderd maar dat was er niet in blijven staan

Bezzy

The Bookie Queen
Jun 5, 2010
20,827
Schiphol, en dan een blousje aandoen, geen BH en als je hem ziet, het blousje omhoog, op de een borst een D, op de andere een P en op de buik een 10, wedden dat hij je ziet :D
Vast wel :lol:
Maar ik ben geen hoer weet je :p
Ik ga daar gewoon staan met een juventus shirt mijn liefste lach en alex schreeuwen. :smoke:

Trezegol17

Senior Member
Nov 1, 2006
9,131
wil je mij het laten weten als je iets hoort ofzo:)
zou echt te gek zijn denk dat ik niks durf te zeggen als ik hem zie :p
ik zag ik maar ik had mijn team veranderd maar dat was er niet in blijven staan
Ik zal het laten weten :agree: Hehe ja won maar 2-1 hoor maar je speler bespuugde me gewoon haha

Schiphol, en dan een blousje aandoen, geen BH en als je hem ziet, het blousje omhoog, op de een borst een D, op de andere een P en op de buik een 10, wedden dat hij je ziet :D
Wow hey Ches :D Prima idee! Janna we wachten trouwens nog op onze foto :(

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 31)